Страница 1 от 1

Невъзможно запалване на двигателя

Публикувано: 04 окт 2013, 06:15
от tolubeev
Здравейте! Изключих куплунга на дебитомера, по време на работа на двигателя и колата угасна. Вече не мога да я запаля, че най-вероятно се е включил имобилайзера. Приемам всякакви съвети. Има ли начин да изключа имобилайзера? Може ли да съм изгорил компа? Мога ли да сменя, клапан-имобилайзера /ако е такъв/ с обикновен? Предварително благодаря на всички!

Re: Невъзможно запалване на двигателя

Публикувано: 04 окт 2013, 19:38
от OgiDogi
tolubeev написа:Здравейте! Изключих куплунга на дебитомера, по време на работа на двигателя и колата угасна. Вече не мога да я запаля, че най-вероятно се е включил имобилайзера. Приемам всякакви съвети. Има ли начин да изключа имобилайзера? Може ли да съм изгорил компа? Мога ли да сменя, клапан-имобилайзера /ако е такъв/ с обикновен? Предварително благодаря на всички!
Специално пък на този дизел, не би трябвало изключването на дебитомера да изгаси двигателя. Я дай снимка на елемента, който си изключил и да видим какво точно си направил.
Клапанът може да се сменя, но се реже защитната ламарина над него, иначе не се събира. Моят прокапа и сега съм с обикновен, пак си имам имобилайзер.

Re: Невъзможно запалване на двигателя

Публикувано: 06 окт 2013, 19:45
от tolubeev
OgiDogi написа:
tolubeev написа:Здравейте! Изключих куплунга на дебитомера, по време на работа на двигателя и колата угасна. Вече не мога да я запаля, че най-вероятно се е включил имобилайзера. Приемам всякакви съвети. Има ли начин да изключа имобилайзера? Може ли да съм изгорил компа? Мога ли да сменя, клапан-имобилайзера /ако е такъв/ с обикновен? Предварително благодаря на всички!
Специално пък на този дизел, не би трябвало изключването на дебитомера да изгаси двигателя. Я дай снимка на елемента, който си изключил и да видим какво точно си направил.
Клапанът може да се сменя, но се реже защитната ламарина над него, иначе не се събира. Моят прокапа и сега съм с обикновен, пак си имам имобилайзер.
Благодаря, че се отзовахте. Защитата е премахната, с помощта на компютърна диагностика.