Проблем с тоците при Ford Puma

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
FPS
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 02 апр 2010, 11:06
Модел на автомобила: Ford Puma
Status: Извън линия

Проблем с тоците при Ford Puma

Мнение от FPS » 09 яну 2014, 21:35

Здравейте,

Преди бях пуснал една тема за проблем с тоците при Форд Пума 1.4. Фаровете изгасват в движение от време на време, също лампите за ABS и тракшън контрола светват понякога. Сега започнах да карам повече вечер и е много гадно когато изгаснат фаровете, даже е опасно...
Ходих при много майстори и никoй нищо не можа да открие проблема понеже в момента всичко било наред.

Онзи ден купих един волтметър които се включва в запалката и показва на колко зарежда акумулатора. Следя го постоянно и стойностите варират между 13.8 до 14.3 волта. Обаче понякога чувам как парното започва да духа по силно и волтовете се покачват на ~15, днес изгасна единия фар само и волтметъра показваше 16, малко след това стана на 17 волта и изгасна и другия фар. И сега мисля, че нещо презарежда ли не знам как да се изразя и затова изгасват фаровете? Дългите продължават да си светят, но те са с обикновени крушки а късите са ми ксенон.

Дали е възможно да е от това? Ако да какво да правя какво трябва да сменя? Някакво реле или нещо по алтернатора?

Благодаря предварително! :)

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Мнение от OgiDogi » 09 яну 2014, 23:00

FPS написа:...
Дали е възможно да е от това? Ако да какво да правя какво трябва да сменя? Някакво реле или нещо по алтернатора?

Благодаря предварително! :)
Провери си масите между акумулатора (почисти му клемите) и купето, както и между купето и двигателя. Ако не помогне - алтернатора на ремонт.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

FPS
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 02 апр 2010, 11:06
Модел на автомобила: Ford Puma
Status: Извън линия

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Мнение от FPS » 09 яну 2014, 23:24

Всички маси и т.н е почистено и изправно. Какво трябва да се смени по алтернатора, някакво реле или?

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2043
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Мнение от OgiDogi » 10 яну 2014, 05:58

FPS написа:Всички маси и т.н е почистено и изправно. Какво трябва да се смени по алтернатора, някакво реле или?
Занеси го на ремонт, защото освен реле-регулатора с четките може да има нужда от смяна на колектор, а като го свалиш и чуеш лагерите - евентуално и лагери. Като ще се прави, да не са половинчати работи.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Мнение от peigera » 10 яну 2014, 08:32

Колега доста рядък дефект. Сигурен ли си, че масите наистина са ти добре. Да не би да си пропуснал някоя.Имаш маса един път от скоростната кутия най вероятно към самия акумулатор. И втори път от купето. Обърни по специално внимание на клемите на акумулатора и обувките му от вътрешната (контактната) част и там където е връзката м/у обувката и кабелите. Ксеноните най вероятно гаснат по пре напрежение. НО има случаи когато просто си гаснат и без причина. Великия китаец не винаги успява да ги докара точно. Но от друга страна напрежения над 14,8v са НЕДОПУСТИМИ.

FPS
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 02 апр 2010, 11:06
Модел на автомобила: Ford Puma
Status: Извън линия

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Мнение от FPS » 10 яну 2014, 17:24

Масите сам ги проверил, свалях ги почистих ги и пак ги сложих, не може да е от тях.
Ходих днес пак при няколко майстора, всеки каза различни неща... Може ли да е от нещо друго, а не от алтернатора? Според мен няма от какво друго да е?
Каква е нормалната цена на един такъв ремонт, да не ме излъжат?
Също някои знае ли добър майстор в Бургас, че нещо не мога да случа на майстор?

Благодаря! :)

FPS
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 02 апр 2010, 11:06
Модел на автомобила: Ford Puma
Status: Извън линия

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Мнение от FPS » 23 яну 2014, 21:30

Смених релерегулатор, четки и лагери. За сега проблема се оправи сякаш. Ще покарам и ще стане ясно.
Благодаря на всички за помощта :)

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Мнение от chano » 06 окт 2016, 09:54

FPS написа:Смених релерегулатор, четки и лагери. За сега проблема се оправи сякаш. Ще покарам и ще стане ясно.
Благодаря на всички за помощта :)
при мен е отбукситена самите фарове,стопили са се,и ти запалват ту угасват,НЯкои да знае откъде да се намерят такива букси.Става въпрос за буксата където се слага крушката B3-или ако има вариант да се сменят с H7.??
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта