Проблем с тоците при Ford Puma
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 02 апр 2010, 11:06
- Модел на автомобила: Ford Puma
- Status: Извън линия
Проблем с тоците при Ford Puma
Здравейте,
Преди бях пуснал една тема за проблем с тоците при Форд Пума 1.4. Фаровете изгасват в движение от време на време, също лампите за ABS и тракшън контрола светват понякога. Сега започнах да карам повече вечер и е много гадно когато изгаснат фаровете, даже е опасно...
Ходих при много майстори и никoй нищо не можа да открие проблема понеже в момента всичко било наред.
Онзи ден купих един волтметър които се включва в запалката и показва на колко зарежда акумулатора. Следя го постоянно и стойностите варират между 13.8 до 14.3 волта. Обаче понякога чувам как парното започва да духа по силно и волтовете се покачват на ~15, днес изгасна единия фар само и волтметъра показваше 16, малко след това стана на 17 волта и изгасна и другия фар. И сега мисля, че нещо презарежда ли не знам как да се изразя и затова изгасват фаровете? Дългите продължават да си светят, но те са с обикновени крушки а късите са ми ксенон.
Дали е възможно да е от това? Ако да какво да правя какво трябва да сменя? Някакво реле или нещо по алтернатора?
Благодаря предварително!
Преди бях пуснал една тема за проблем с тоците при Форд Пума 1.4. Фаровете изгасват в движение от време на време, също лампите за ABS и тракшън контрола светват понякога. Сега започнах да карам повече вечер и е много гадно когато изгаснат фаровете, даже е опасно...
Ходих при много майстори и никoй нищо не можа да открие проблема понеже в момента всичко било наред.
Онзи ден купих един волтметър които се включва в запалката и показва на колко зарежда акумулатора. Следя го постоянно и стойностите варират между 13.8 до 14.3 волта. Обаче понякога чувам как парното започва да духа по силно и волтовете се покачват на ~15, днес изгасна единия фар само и волтметъра показваше 16, малко след това стана на 17 волта и изгасна и другия фар. И сега мисля, че нещо презарежда ли не знам как да се изразя и затова изгасват фаровете? Дългите продължават да си светят, но те са с обикновени крушки а късите са ми ксенон.
Дали е възможно да е от това? Ако да какво да правя какво трябва да сменя? Някакво реле или нещо по алтернатора?
Благодаря предварително!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с тоците при Ford Puma
Провери си масите между акумулатора (почисти му клемите) и купето, както и между купето и двигателя. Ако не помогне - алтернатора на ремонт.FPS написа:...
Дали е възможно да е от това? Ако да какво да правя какво трябва да сменя? Някакво реле или нещо по алтернатора?
Благодаря предварително!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 02 апр 2010, 11:06
- Модел на автомобила: Ford Puma
- Status: Извън линия
Re: Проблем с тоците при Ford Puma
Всички маси и т.н е почистено и изправно. Какво трябва да се смени по алтернатора, някакво реле или?
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с тоците при Ford Puma
Занеси го на ремонт, защото освен реле-регулатора с четките може да има нужда от смяна на колектор, а като го свалиш и чуеш лагерите - евентуално и лагери. Като ще се прави, да не са половинчати работи.FPS написа:Всички маси и т.н е почистено и изправно. Какво трябва да се смени по алтернатора, някакво реле или?
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с тоците при Ford Puma
Колега доста рядък дефект. Сигурен ли си, че масите наистина са ти добре. Да не би да си пропуснал някоя.Имаш маса един път от скоростната кутия най вероятно към самия акумулатор. И втори път от купето. Обърни по специално внимание на клемите на акумулатора и обувките му от вътрешната (контактната) част и там където е връзката м/у обувката и кабелите. Ксеноните най вероятно гаснат по пре напрежение. НО има случаи когато просто си гаснат и без причина. Великия китаец не винаги успява да ги докара точно. Но от друга страна напрежения над 14,8v са НЕДОПУСТИМИ.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 02 апр 2010, 11:06
- Модел на автомобила: Ford Puma
- Status: Извън линия
Re: Проблем с тоците при Ford Puma
Масите сам ги проверил, свалях ги почистих ги и пак ги сложих, не може да е от тях.
Ходих днес пак при няколко майстора, всеки каза различни неща... Може ли да е от нещо друго, а не от алтернатора? Според мен няма от какво друго да е?
Каква е нормалната цена на един такъв ремонт, да не ме излъжат?
Също някои знае ли добър майстор в Бургас, че нещо не мога да случа на майстор?
Благодаря!
Ходих днес пак при няколко майстора, всеки каза различни неща... Може ли да е от нещо друго, а не от алтернатора? Според мен няма от какво друго да е?
Каква е нормалната цена на един такъв ремонт, да не ме излъжат?
Също някои знае ли добър майстор в Бургас, че нещо не мога да случа на майстор?
Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 02 апр 2010, 11:06
- Модел на автомобила: Ford Puma
- Status: Извън линия
Re: Проблем с тоците при Ford Puma
Смених релерегулатор, четки и лагери. За сега проблема се оправи сякаш. Ще покарам и ще стане ясно.
Благодаря на всички за помощта
Благодаря на всички за помощта
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с тоците при Ford Puma
при мен е отбукситена самите фарове,стопили са се,и ти запалват ту угасват,НЯкои да знае откъде да се намерят такива букси.Става въпрос за буксата където се слага крушката B3-или ако има вариант да се сменят с H7.??FPS написа:Смених релерегулатор, четки и лагери. За сега проблема се оправи сякаш. Ще покарам и ще стане ясно.
Благодаря на всички за помощта
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта