Страница 1 от 1

Проблем с тоците при Ford Puma

Публикувано: 09 яну 2014, 21:35
от FPS
Здравейте,

Преди бях пуснал една тема за проблем с тоците при Форд Пума 1.4. Фаровете изгасват в движение от време на време, също лампите за ABS и тракшън контрола светват понякога. Сега започнах да карам повече вечер и е много гадно когато изгаснат фаровете, даже е опасно...
Ходих при много майстори и никoй нищо не можа да открие проблема понеже в момента всичко било наред.

Онзи ден купих един волтметър които се включва в запалката и показва на колко зарежда акумулатора. Следя го постоянно и стойностите варират между 13.8 до 14.3 волта. Обаче понякога чувам как парното започва да духа по силно и волтовете се покачват на ~15, днес изгасна единия фар само и волтметъра показваше 16, малко след това стана на 17 волта и изгасна и другия фар. И сега мисля, че нещо презарежда ли не знам как да се изразя и затова изгасват фаровете? Дългите продължават да си светят, но те са с обикновени крушки а късите са ми ксенон.

Дали е възможно да е от това? Ако да какво да правя какво трябва да сменя? Някакво реле или нещо по алтернатора?

Благодаря предварително! :)

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Публикувано: 09 яну 2014, 23:00
от OgiDogi
FPS написа:...
Дали е възможно да е от това? Ако да какво да правя какво трябва да сменя? Някакво реле или нещо по алтернатора?

Благодаря предварително! :)
Провери си масите между акумулатора (почисти му клемите) и купето, както и между купето и двигателя. Ако не помогне - алтернатора на ремонт.

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Публикувано: 09 яну 2014, 23:24
от FPS
Всички маси и т.н е почистено и изправно. Какво трябва да се смени по алтернатора, някакво реле или?

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Публикувано: 10 яну 2014, 05:58
от OgiDogi
FPS написа:Всички маси и т.н е почистено и изправно. Какво трябва да се смени по алтернатора, някакво реле или?
Занеси го на ремонт, защото освен реле-регулатора с четките може да има нужда от смяна на колектор, а като го свалиш и чуеш лагерите - евентуално и лагери. Като ще се прави, да не са половинчати работи.

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Публикувано: 10 яну 2014, 08:32
от peigera
Колега доста рядък дефект. Сигурен ли си, че масите наистина са ти добре. Да не би да си пропуснал някоя.Имаш маса един път от скоростната кутия най вероятно към самия акумулатор. И втори път от купето. Обърни по специално внимание на клемите на акумулатора и обувките му от вътрешната (контактната) част и там където е връзката м/у обувката и кабелите. Ксеноните най вероятно гаснат по пре напрежение. НО има случаи когато просто си гаснат и без причина. Великия китаец не винаги успява да ги докара точно. Но от друга страна напрежения над 14,8v са НЕДОПУСТИМИ.

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Публикувано: 10 яну 2014, 17:24
от FPS
Масите сам ги проверил, свалях ги почистих ги и пак ги сложих, не може да е от тях.
Ходих днес пак при няколко майстора, всеки каза различни неща... Може ли да е от нещо друго, а не от алтернатора? Според мен няма от какво друго да е?
Каква е нормалната цена на един такъв ремонт, да не ме излъжат?
Също някои знае ли добър майстор в Бургас, че нещо не мога да случа на майстор?

Благодаря! :)

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Публикувано: 23 яну 2014, 21:30
от FPS
Смених релерегулатор, четки и лагери. За сега проблема се оправи сякаш. Ще покарам и ще стане ясно.
Благодаря на всички за помощта :)

Re: Проблем с тоците при Ford Puma

Публикувано: 06 окт 2016, 09:54
от chano
FPS написа:Смених релерегулатор, четки и лагери. За сега проблема се оправи сякаш. Ще покарам и ще стане ясно.
Благодаря на всички за помощта :)
при мен е отбукситена самите фарове,стопили са се,и ти запалват ту угасват,НЯкои да знае откъде да се намерят такива букси.Става въпрос за буксата където се слага крушката B3-или ако има вариант да се сменят с H7.??