Проблем с тоците при Ford Puma
Публикувано: 09 яну 2014, 21:35
Здравейте,
Преди бях пуснал една тема за проблем с тоците при Форд Пума 1.4. Фаровете изгасват в движение от време на време, също лампите за ABS и тракшън контрола светват понякога. Сега започнах да карам повече вечер и е много гадно когато изгаснат фаровете, даже е опасно...
Ходих при много майстори и никoй нищо не можа да открие проблема понеже в момента всичко било наред.
Онзи ден купих един волтметър които се включва в запалката и показва на колко зарежда акумулатора. Следя го постоянно и стойностите варират между 13.8 до 14.3 волта. Обаче понякога чувам как парното започва да духа по силно и волтовете се покачват на ~15, днес изгасна единия фар само и волтметъра показваше 16, малко след това стана на 17 волта и изгасна и другия фар. И сега мисля, че нещо презарежда ли не знам как да се изразя и затова изгасват фаровете? Дългите продължават да си светят, но те са с обикновени крушки а късите са ми ксенон.
Дали е възможно да е от това? Ако да какво да правя какво трябва да сменя? Някакво реле или нещо по алтернатора?
Благодаря предварително!
Преди бях пуснал една тема за проблем с тоците при Форд Пума 1.4. Фаровете изгасват в движение от време на време, също лампите за ABS и тракшън контрола светват понякога. Сега започнах да карам повече вечер и е много гадно когато изгаснат фаровете, даже е опасно...
Ходих при много майстори и никoй нищо не можа да открие проблема понеже в момента всичко било наред.
Онзи ден купих един волтметър които се включва в запалката и показва на колко зарежда акумулатора. Следя го постоянно и стойностите варират между 13.8 до 14.3 волта. Обаче понякога чувам как парното започва да духа по силно и волтовете се покачват на ~15, днес изгасна единия фар само и волтметъра показваше 16, малко след това стана на 17 волта и изгасна и другия фар. И сега мисля, че нещо презарежда ли не знам как да се изразя и затова изгасват фаровете? Дългите продължават да си светят, но те са с обикновени крушки а късите са ми ксенон.
Дали е възможно да е от това? Ако да какво да правя какво трябва да сменя? Някакво реле или нещо по алтернатора?
Благодаря предварително!
