ФОКУС 1 Акумулатор или ...

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
serano
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 01 сеп 2009, 23:41
Модел на автомобила: Ford Focus SE 1.6i
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

ФОКУС 1 Акумулатор или ...

Мнение от serano » 12 яну 2014, 16:40

Здравейте дойде и моя ред да се занимавам със скоростомера и другите болки на фокус 1 бензин.Както си карам един ден ми светна лампата на акумулатора и светлините потрепераха(на таблото и фаровете).Оказа се презареждане и към еладжията.След смяна на релето на генератора и плюсова клема всичко уж е ок.Но треперенето на лампите на таблото пак остана и стрелката на скоростомера пропада както и оборотите потреперват с крушките на таблото.Това става при пускане на консуматор фарове,парно.Скоростомера от половин година си пропада но за малко и колата става мудна,но никога не изгасва и винаги пали от първия път.По принцип им знам болката подредих наново кабелите на свещите и този на темп.датчик,както и капака им,също и куплунга на скоростомера(които според производителя са най-проблемни както и скоростомера)и скоростомера пак е наред така за около месец и после пак.Пуснах тест режима има отклонение в показанията за скоростта-разлика около 7км с ел.скоростомер и стрелката също така и 2 грешки d041 и d073 i d123,които след разкачане на акумулатора изчезват.Тези грешки са както следва неправилни данни от скоростомера,темп.на охл.течност и обортомера.Отидох да прослушам и акумулатора(който е втора ръка 62ампера Монбат-боклук според мен,но проверен при закупуването).Оказа се хората там са наясно с нещата,акумулатора бил с още малко живот(гъстота около 9 и...),но динамото зарежда доста към 15волта и с консуматори 14.6.Това не им хареса изкараха нов акумулатор силвър Монбат,сложихме го показанията веднага се промениха на 14.10 при празен ход и изведнъж колата заспа ,няма трптения стрелката показва на скоростомера,мотора утихна.Мога ли да им се доверя и да си взема нов акумулатор и да се надявам че за напред няма да имам проблеми или проблема е някъде другаде.Благодаря ви предварително.

Потребителски аватар
serano
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 01 сеп 2009, 23:41
Модел на автомобила: Ford Focus SE 1.6i
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1 Акумулатор или ...

Мнение от serano » 12 яну 2014, 20:35

Моля за помощ тъй като смятам да взема някакъв акумулaтор тия дни.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1 Акумулатор или ...

Мнение от HACKO » 12 яну 2014, 21:02

Ами тя причината очевадна, ама ти продължаваш да се чудиш. Напоследък Монбат като нови не са за предпочитане, а ти си взел втора употреба и се чудиш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
serano
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 01 сеп 2009, 23:41
Модел на автомобила: Ford Focus SE 1.6i
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1 Акумулатор или ...

Мнение от serano » 12 яну 2014, 22:45

Ок мерси ще пиша какво е станало.Ще видим един гигавaт как ще и се отрази.

Потребителски аватар
serano
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 01 сеп 2009, 23:41
Модел на автомобила: Ford Focus SE 1.6i
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1 Акумулатор или ...РАЗВИТИЕ-ПОМОЩ

Мнение от serano » 25 яну 2014, 20:43

Сагата с динамото продължава за мое съжаление.След като купих ГиГават 60AH\540Ah грешките в тест режима изчезнаха и то за постоянно,както и стрелката на скоростомера не е пропадала изобщо и с това се решиха тези проблеми.Но светлините в салона(лампите по цялото табло,плафона и фаровете,както и при всякаква консумация-натискане на спирачка,парно,климатик,мигачии аварийни) продължават да треперят както и оборотите(не се отразява на оборотомера)и не само вече с консуматори ,но и когато си реши.Върнах се при майстора който беше ми отремонтирал динамото и се изпокарахме.Според него всичко и е наред едва ли не да я карам така и ме прати при алармаджиите,които преди година бяха ми сложили централно смисъл модулче с дистанционно,защото оригинално беше централно само с ключ.Така или иначе проблема не в централното,откачихме го и с него ибез същата работа.Те ме изпратиха при един уж от най добрите еладжии в града и там греда-отсвириме с думите това е винаги след ремонт на динамо на фокус 1 и нямало управия-проблема бил в релетата.И аз съм сигурен за реле защото проблема като цяло дойде от динамото.А тези майстори работят с Косер.Досега нищо хубаво не съм видял от там.Подобни премеждия имах преди с термостат от тях.Убеждавам се че форда е много чувствителен към всички части и ако взимам втора кола няма д е за момента стар такъв.Както и да е отидох до Мото Пфое оставих я цял ден.Прегледали са и всички маси,акумулатора,проба с нов плусов кабел,нов софтуер,отваряне на таблото-нищо всичко е наред.Дължима сума след всико това О лева.И в понеделник пак я оставям там за проба на динамо и евентуално друго реле(по скъпо и с дуго съпротивление).Опрях до тях.защото друг път са ми свършвали работа,макар лошата им слава.И отново се обръщам към форума за помощ(защото нямам повече нерви от рода на те форовете са така)ако някой се сблъсквал с подобни проблеми да сподели!

Потребителски аватар
serano
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 01 сеп 2009, 23:41
Модел на автомобила: Ford Focus SE 1.6i
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: ФОКУС 1 Акумулатор или ...

Мнение от serano » 30 яну 2014, 18:25

Най накрая някакво развитие.Стоя 2 дена в Мото Пфое.Оказа се разпоени елементи по закрепването на релето,нова плочка(главния виновник),хлабина от към лагера (валчето).Нови спойки,нова плочка,нов лагер,колектор,спояване и закрепване на ново на релето.Само дето всичката им играчка(проверка на всички маси,нов софтуер,техен акумулатор за проверка,диагностика,ремонт динамо,което го карат на фирма скоято работят като видят зор)ми излезе 230лв.И нов акумулатор бях взел преди време ,и честито.И сега направо като отпушена колата,макар че питрепват(1,2сек.) лампичките към компютърчето само при включване на по-силен консуматор,но това е май в реда на нещата.И още ме е яд на ония майстор който само ме набута и на другия който се отказа дори да я погледне както писах по рано в темата.Дори ми попадна един блъснат фокус и ще го обера.Само не разбрах от къде да потърся читава джиджавка за запалката(волтметърче)да видя сега за какво става въпрос.Само да споделя до мемнта от както съм я взел (2год.)съм решил няколко основни за този фокус проблеми:термостат(смяна с ориг.-25лв.),точното масло 5в30 мобил форд по спецификация(в момента без разход само с доливане в началото),скоростомер(решение с нов акумулатор,не български. Поне да се надявам че това е за сега.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта