Мондео 2 не зарежда алтернатора
Публикувано: 29 яну 2014, 19:43
Здравейте колеги.
От вчера ми се появи проблема,но не успях да намеря подобна тема в този под-форум и за това правя нова. Предварително се извинявам ако има подобна тема и аз не съм я видял-ако има,тази ще я изтрия. Та на въпроса-вчера сложих на Мондео-то от подписа ми стартера с който го купих. Преди това го бях заменил със стартер който бях купувал от колега от тук за предишния ми Ескорт,но го сложих на Мондео-то ама това е друга тема. Сега като сложих стартера с който купих колата,след като заработи мотора се чуваше шум все едно стартера се върти независимо,че двигателя вече работи. След като изгася мотора се чуваше,че стартера още се върти по инерция и спираше 1-2 сек. след като мотора вече е изгасен. Понеже беше късно и бях в гаража на едно приятелче и той трябваше да прави нещо,реших да си тръгна и на другия ден да го мислим. Вътре в гаража я палихме 3-4 пъти,после я изкарах без промяна в шума. Пушихме по цигара с него и си тръгнах,но малко след като запалих лампата на акумулатора светна и така я прибрах до нас-От Горна баня до Овча Купел 1. Стартера вече не се въртеше след като мотора е запалил и не се въртеше по инерция след като съм изгасил,но лампата на акумулатора не изгасва и не зарежда-утре ще премеря с мултицет за точни данни,но я няма тая минимална промяна в оборотите като пуснеш къси после дълги или като натиснеш копчето за вдигане на прозореца когато е затворен. Преди да сменя стартерите алтернатора зареждаше 14.50 без товар и 14.20-14.30 в. на къси и парното на около средата (климатроник е и няма степени с цифри). Даже един ден пуснах каквото се сетих-дълги,халогените,задните светлини за мъгла,парното до край,нагревателя на задния прозорец и огледалата,не помня май пуснах и нагревателя на предния прозорец-замерих и зареждането беше между 13.90 и 14.00. Токовете са ми малко тъмница и за това качвам снимки на моите деяния :
Така свързах стартера,така беше и със стария


Това е алтернатора от зад. Долу в дясно,червената част я свалих и почистих клемите на два кабела-дебел червен и до колкото можах да видя червен тънък. Бяха окислили малко и се надявах да е от тях...да ама не. Предполагам черната плочка е реле-регулатор или нещо такова,но нея не можах да я сваля защото стените на вложките на гедорето ми са малко по-дебели и не мога да вкарам вложката на две от болтчетата.

Дълга и широка стана ама не можах по-кратко,извинете ме колеги
. Всеки един съвет е добре дошъл-предварително благодарско
Поздрави
От вчера ми се появи проблема,но не успях да намеря подобна тема в този под-форум и за това правя нова. Предварително се извинявам ако има подобна тема и аз не съм я видял-ако има,тази ще я изтрия. Та на въпроса-вчера сложих на Мондео-то от подписа ми стартера с който го купих. Преди това го бях заменил със стартер който бях купувал от колега от тук за предишния ми Ескорт,но го сложих на Мондео-то ама това е друга тема. Сега като сложих стартера с който купих колата,след като заработи мотора се чуваше шум все едно стартера се върти независимо,че двигателя вече работи. След като изгася мотора се чуваше,че стартера още се върти по инерция и спираше 1-2 сек. след като мотора вече е изгасен. Понеже беше късно и бях в гаража на едно приятелче и той трябваше да прави нещо,реших да си тръгна и на другия ден да го мислим. Вътре в гаража я палихме 3-4 пъти,после я изкарах без промяна в шума. Пушихме по цигара с него и си тръгнах,но малко след като запалих лампата на акумулатора светна и така я прибрах до нас-От Горна баня до Овча Купел 1. Стартера вече не се въртеше след като мотора е запалил и не се въртеше по инерция след като съм изгасил,но лампата на акумулатора не изгасва и не зарежда-утре ще премеря с мултицет за точни данни,но я няма тая минимална промяна в оборотите като пуснеш къси после дълги или като натиснеш копчето за вдигане на прозореца когато е затворен. Преди да сменя стартерите алтернатора зареждаше 14.50 без товар и 14.20-14.30 в. на къси и парното на около средата (климатроник е и няма степени с цифри). Даже един ден пуснах каквото се сетих-дълги,халогените,задните светлини за мъгла,парното до край,нагревателя на задния прозорец и огледалата,не помня май пуснах и нагревателя на предния прозорец-замерих и зареждането беше между 13.90 и 14.00. Токовете са ми малко тъмница и за това качвам снимки на моите деяния :
Така свързах стартера,така беше и със стария


Това е алтернатора от зад. Долу в дясно,червената част я свалих и почистих клемите на два кабела-дебел червен и до колкото можах да видя червен тънък. Бяха окислили малко и се надявах да е от тях...да ама не. Предполагам черната плочка е реле-регулатор или нещо такова,но нея не можах да я сваля защото стените на вложките на гедорето ми са малко по-дебели и не мога да вкарам вложката на две от болтчетата.

Дълга и широка стана ама не можах по-кратко,извинете ме колеги


Поздрави