Конверсия фарове - Питане ( Фокус мк1 )

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Besniq
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
Местоположение: Видин
Контакти:
Status: Извън линия

Конверсия фарове - Питане ( Фокус мк1 )

Мнение от Besniq » 13 фев 2014, 17:37

Здравейте колеги, ще сменям едносекционните си фарове с фейслифтови ...Въпроса ми е, буксата която се включва във фара е с 5 кабела, на фейсовите буксата е със 7 кабела, от къде идва разликата ?
Да помислим логичночно...

Едносекционен фар

Кабел маса
Кабел габарит
Кабел къси св.
Кабел дълги св.
Кабел реглаж фарове

Общо 5 кабела

Фейслифтов фар

Кабел масащ
Кабел габарит
Кабел къси св.
Кабел дълги св.
Кабел реглаж фарове
Кабел мигач във фара

Общо 6 кабела

Ако някъде греша поправете ме !

За какво е вълшебното 7-мо кабелче ???
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]

pelteka
потребител
потребител
Мнения: 276
Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
Местоположение: Rottach DE
Status: Извън линия

Re: Конверсия фарове - Питане ( Фокус мк1 )

Мнение от pelteka » 16 фев 2014, 09:15

Трябва да имаш 2 черни кабела,съответно две захранвания,едно за късите светлини и едно за всичко останало.Справката е от аутодата.

oberti
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 19 сеп 2012, 01:48
Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 1.8 TDDI Ghia
Status: Извън линия

Re: Конверсия фарове - Питане ( Фокус мк1 )

Мнение от oberti » 17 мар 2014, 09:19

Мисля, че тази схема обяснява въпросът :)

Изображение

Потребителски аватар
michony
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 16 юни 2008, 12:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 90hp.
Ford Mondeo IV 2.0 TDCi 140hp.
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Конверсия фарове - Питане ( Фокус мк1 )

Мнение от michony » 01 апр 2015, 15:18

Здравейте колеги. Тези дни си поиграх и аз доста, с внедряването на фарове след фейслифта, на мястото на такива преди фейслифта. Мисля че тази схемичка е за тук. Това лично съм го правил и гарантирам, че работи.

Ford Focus MK1 Headligt Conectors!

Изображение
Изображение

Потребителски аватар
michony
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 16 юни 2008, 12:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 90hp.
Ford Mondeo IV 2.0 TDCi 140hp.
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Конверсия фарове - Питане ( Фокус мк1 )

Мнение от michony » 15 авг 2020, 12:59

Тъй като схемата на фаровете преди и след фейса е различна, при буксата на лостчето за превключване, от къси на дълги и обратно е необходимо да се направи едно мостче м/у пин 8 и 9. Тази операция държи лампата на късите включена докато светят дългите, ако не го направите, с включването на дълги, ще гасите късите.
Headlights and turns plug.jpg
Изображение

Ради-1
потребител
потребител
Мнения: 823
Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Конверсия фарове - Питане ( Фокус мк1 )

Мнение от Ради-1 » 15 авг 2020, 15:55

Много полезна тема, поздравления. Само не успях да разбера този кабел L motor G. тоест Ground, черно-жълт, къде при инсталацията на старите фарове се намира? Защото е единственият липсващ според схемата.

mario_evtimov86
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 11 дек 2020, 22:58
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Конверсия фарове - Питане ( Фокус мк1 )

Мнение от mario_evtimov86 » 14 дек 2020, 16:22

А при преминаване от H4(букса с 5 кабела) към фабричен Hella(лупа), където буксата е с 10 кабела.Някой има ли схема?

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 40 госта