Страница 1 от 2
					
				проблем с паленето
				Публикувано: 14 фев 2014, 09:01
				от iunatan
				Здравейте колеги имам един въпрос и не откривам точния форум.проблема е там че ония ден карах колата и след като е загасих неможа да запали светва лампата на акумолатора и за маслото и като завартя да паля колата изключва всичко нито стартера върти нито нищо забелязах и че подгрева не светва на таблото колата е форд ескорт1.8 тди
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 14 фев 2014, 12:08
				от urgan
				Първо си провери акумулатора, после виж клемите му, най вероятно са се окислили и като врътнеш ключа и не стига тока.
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 14 фев 2014, 12:16
				от iunatan
				Акомулатора съм го купил чисто нов преди 3 дена
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 14 фев 2014, 12:18
				от urgan
				Провери си клемите тогава за окиси или не са дозатегнати. Някъде ти се губи тока или маса някъде.
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 14 фев 2014, 12:19
				от ceco georev
				Сваляш и ревизираш стартера.Редуктора и най вече четките.
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 14 фев 2014, 12:30
				от iunatan
				Клемите са почистини а страното което е че подгрева не се включва можели имобилаизера да прави проблем
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 14 фев 2014, 18:37
				от HACKO
				iunatan написа:Акомулатора съм го купил чисто нов преди 3 дена
Отивай там откъдето си го купил за рекламация.
 
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 14 фев 2014, 19:05
				от Milcho
				Аз бих започнал от динамото.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 14 фев 2014, 23:47
				от OgiDogi
				iunatan написа:Клемите са почистини а страното което е че подгрева не се включва можели имобилаизера да прави проблем
Уловил си вярната посока.
Ако имаш втори ключ - пробвай с него.
 
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 15 фев 2014, 08:08
				от iunatan
				Колата днеска е на майстор да се надявам че ще стане ще пиша какъв точно е проблема
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 15 фев 2014, 19:34
				от iunatan
				
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 16 фев 2014, 12:26
				от dreadx
				Не разбрахме имаш ли втори ключ?
Mалко съм се интересувал от дизели, но съм останал с впечатление, че имобилайзерът се намира в помпата. И другото нещо при блокирал имобилайзер (в случай, че не е успял да си прочете ключа) - май трябва да сложиш истинския ключ, да дадеш на контакт и да изчакаш - напр. 1 минута, после да върнеш на OFF и след това да се опиташ да запалиш. /за това последното не съм съвсем сигурен, но го бях прочел някъде./
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 16 фев 2014, 18:15
				от iunatan
				dreadx написа:Не разбрахме имаш ли втори ключ?
Mалко съм се интересувал от дизели, но съм останал с впечатление, че имобилайзерът се намира в помпата. И другото нещо при блокирал имобилайзер (в случай, че не е успял да си прочете ключа) - май трябва да сложиш истинския ключ, да дадеш на контакт и да изчакаш - напр. 1 минута, после да върнеш на OFF и след това да се опиташ да запалиш. /за това последното не съм съвсем сигурен, но го бях прочел някъде./
Днеска звънах на ключар каза му за оригиналния клуч да завартя на комтакт и после втория ключ да сложа и пак да дам на контакт и после би трябвало да запали имобилаизера бил в режим на обучение и трябвало да разчете и двата ключа
 
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 16 фев 2014, 18:52
				от dreadx
				Пробвай ги тези неща - това, което ти е казал ключарят, както и това с изчакването на контакт.
Преди пробата няма смисъл да се рови по инсталацията. Кажи после какво е станало.
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 16 фев 2014, 18:58
				от iunatan
				Другата обция да се препрогамира имобилаизера което пакключар го прави
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 16 фев 2014, 19:12
				от freeqwerty
				Аз съм имал същия проблем,но с бензинов мотор. Въртя,няма никой. При  жичкаджията всичко се оправи,поне при този модел,(незнам дали е при дизела),ел-таблото прави проблеми,правеше го и при бензиновата помпа. Ако си от София и,ако това се окаже проблем,драсни едно ЛС,момчето много си разбира от тези неща.
П.п сега видях,че си от Бургас.
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 16 фев 2014, 19:34
				от dreadx
				Добре де, пробвай първо без ключар. Преди 2 дена така кандардисвах един човек в един друг форум да пробва да си остави ключа на контакт 30 минути, понеже неговият имобилайзер при опит за запалване с непрограмиран ключ се блокира за толкова време. Може би производителите са му заложили такава блокировка с идеята, че никой крадец няма да седи и да го чака.
Междувременно се получиха всякакви идеи - да качи колата на репатрак и да я закара в Ратола, за да му програмират ключа. (учудвам се, как във въпросния форум, въпреки че има и много компетентни хора, нивото на задаване и обсъждане на техническите въпроси е сходно с някои не-технически форуми - например в бг-мама можеш да получиш всякакви подобни идеи.) Обаче се оказа, че човекът не бил и в България - та отпадна идеята за репатрака.
На другия ден с нетърпение отворих темата, за да видя дали е пробвал. Оказа се, че още си говорят, но нищо не е пробвал. След това му написах още две страници обяснения на тема: - "защо пък да не вземе да пробва все пак" (все едно за моята кола става въпрос, а не за неговата..) По-късно каза, че ще пробва, а на другия ден - че успешно се е разблокирал имобилайзерът му по този начин.
Не се занимавам с авто-ключарство и не мога да гарантирам за резултата, но тези неща ги пише в нет-а, а сигурно и в книжката-ръководство за колата и не пречи да се пробват, преди да се търси проблемът другаде. А и пробата ще ти отнеме много по-малко време, отколкото на мен да напиша този текст.
При най-доброто си желание да ти помогнем, ние няма как да ги пробваме вместо теб. Нито има смисъл, без резултат от тези проби да измисляме още хипотези: защо може би колата не пали. Но и един много компетентен колега още в петък - преди да закараш колата на майстори ти е писал, че проблемът е в системата ключ-имобилайзер.
Има и много компетентни 'жичкаджии' в Бургас - лично познавам един такъв, но пробвай първо онази работа с ключовете.
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 16 фев 2014, 20:14
				от iunatan
				Пробвам всичко което ми казват без съмнение ще пробвам и това просто колата е пред един сервиз и точно в момента няма как да пробвам
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 16 фев 2014, 21:47
				от dreadx
				Аха, ок. Когато включиш с ключа на контакт лампичката на имобилайзера би трябвало да мига една минута, а след това може да започне да мига на различни интервали с пауза от 3 сек. между индикациите. Можеш да преброиш как мига и да отчетеш кода на грешката - напр. 31.
Когато отидеш при колата и провериш всички тези неща, ако нищо не стане, може да се консултираш и със Specialista:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 3&#p471063
edit: Сега намерих и една тема, в която е описана работата с имобилайзера на Форд: 
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=62375
p.s. Ако имобилайзерът прави проблеми, би трябвало да може и напълно да се отстрани, но се надявам да се окаже нещо по-просто.
 
			 
			
					
				Re: проблем с паленето
				Публикувано: 18 фев 2014, 15:38
				от iunatan
				dreadx написа:Аха, ок. Когато включиш с ключа на контакт лампичката на имобилайзера би трябвало да мига една минута, а след това може да започне да мига на различни интервали с пауза от 3 сек. между индикациите. Можеш да преброиш как мига и да отчетеш кода на грешката - напр. 31.
Когато отидеш при колата и провериш всички тези неща, ако нищо не стане, може да се консултираш и със Specialista:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 3&#p471063
edit: Сега намерих и една тема, в която е описана работата с имобилайзера на Форд: 
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=62375
p.s. Ако имобилйзерът прави проблеми, би трябвало да може и напълно да се отстрани, но се надявам да се окаже нещо по-просто.
 
  
Приятел, пробвах всичко което ми написа но за жалост нищо не се получи извиках ключар момчето доиде един час се мачи да препрограмира имобилаизера нищо не се получи и ми остава вече варианта да заобиколя защитите на имобилаизера и се надявам да се получи до три дена ще бъде готов пак ще пиша.БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКО