Страница 1 от 1

Многофункционален контактен ключ на Форд Фокус

Публикувано: 16 ное 2006, 11:43
от pan_m
Здравейте,

автомобила ми (Форд Фокус 1.6i, 99 г.) е снабден с контактен ключ, с вградено дистанционно управление. Всичко е супер, само не ще да работи. Първия път след смяна на батерията, тръгна но бях сменил батерията с изтощена, след което си купих чисто нова, но в момента не ще да тръгне. Разгледах обстойно дистанционното, напръсках с контактен спрей но пак не ще. Попитах един приятел който се занимава с аларми, та той ми каза, че проблема може да е в това че дистанционното е с плаващ код за имобилайзер или нещо от сорта (признавам си, в тази област съм бос :) ).
Моля ви за съвети и препоръки, ако знаете нещо по въпроса.
Благодаря ви предварително.

Поздрави.

Публикувано: 16 ное 2006, 17:36
от Атанас
Здравей колега от HardwareBG :)
За съжаление не мога да ти помогна много...., но:
имаме 6 служебни Фокуса с такива ключове и никога не е имало проблем със смяна на батерията. Провери да не си си купил "менте" батерия - измери какво е напрежението на батерията когато си натиснал някой бутон на ключа

Публикувано: 16 ное 2006, 21:53
от pan_m
Ха, пълно с колеги от ХардуерБГ-то.
Измерих я , определено не е менте, с Флук я мерих и ми показа 3,2 V. Определено не е в батерията проблема, с тази старата с която беше тръгнал ключа, работеше на 2,76 V.
Както и да е, все пак ако някой знае още нещо, да казва. Отворен съм за мнения.

Публикувано: 16 ное 2006, 22:14
от J6B
огледай за лоша връзка по платката,за нещо съмнително,тази схема самия ключ ли използва за антена или не,ако можеш намери един тестер и виж дали "бълва" сигнал изобщо може и да не излезне от батерията....

Публикувано: 17 ное 2006, 09:10
от Bakara
Пробвай да вкараш ключа и го завърти на котакт, тогава натисни бутона за отключване. Това е само налучкване от моя страна, но според мен е логично ако има плаващ код, да се синхронизира по този начин.

Публикувано: 17 ное 2006, 09:27
от pan_m
Bakara написа:Пробвай да вкараш ключа и го завърти на котакт, тогава натисни бутона за отключване. Това е само налучкване от моя страна, но според мен е логично ако има плаващ код, да се синхронизира по този начин.
Хм, това е добра идея. Ще отида малко по-късно (че сега имам малко работа) и после ще споделя.
ЕДИТ : Пробвах и това, не стана нищо. Чакам още идейки 8) :P

Публикувано: 17 ное 2006, 10:58
от Brock
Звънни по телефона в МП и ги попитай какво да правиш.

:twisted:

Публикувано: 17 ное 2006, 11:28
от pan_m
Brock написа:Звънни по телефона в МП и ги попитай какво да правиш.

:twisted:
Ами накрая така май ще стане, ама като знам предварително отговора.... стотина лева за нов комплект ключове :roll:

Публикувано: 01 апр 2007, 22:46
от lubbo06
Аз имах съштия проблем като копувах колата.Като ми слагаха алармата,маистора миго оправи.

Публикувано: 02 апр 2007, 07:36
от pan_m
О-о-о бях забравил, че съм пуснал тема. Ключа се оправи, разглобих го и го сглобих и тръгна. Сега е пушка, и е много удобна екстра, особено това със глобалното затваряне на стъклата. :D
edit
Днес ми казаха от Мото Пфое, че при проблеми с този тип контактен ключ,т.е. със самото дистанционно управление е нужно да се натисне спирачката и да се даде 10 (!!) пъти на контакт. Лично, не съм го пробвал, но просто го имайте на предвид, ако имате някога като моя (бивш, да се надявам) проблем. :)

Re: Многофункционален контактен ключ на Форд Фокус

Публикувано: 07 мар 2014, 00:06
от vencito87
здравейте колеги искам да попитам дали във ключа за фокус 99 има имобилаизер и ако объркам процедурата с настроивне на ключа дали ще мога за запаля после да не прецакам имобилаизера ако има такъв

Re: Многофункционален контактен ключ на Форд Фокус

Публикувано: 07 мар 2014, 02:04
от ЯЛТА
Има имобилайзер-чип.