Ремонт на датчика за заден ход- Мондео МК1 и МК2
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ремонт на датчика за заден ход- Мондео МК1 и МК2
Ако при включване на задна скорост не ви светят лампите, но светват при преместване на лоста до упор назад, значи това ръководство е за вас: (wisdom)
За достъп до сензора трябва да се отстрани корпуса на въздушния филтър. Виждаме под него следната картинка:
Изваждаме буксата от датчика и развиваме двата болта звезда.
Тук се вижда номера на детайла:
Това е контактната пластинка, при натискането на която светват лампите за заден ход:
На тази пластинка с времето се образува жлеб от постоянното триене и от там веригата не се затваря.
Изрязваме от твърда ламарина правоъгълник и го залепяме за пластината с термоустойчиво лепило, като преди това леко обработваме повърхността с фина шкурка и обезмасляваме.
За достъп до сензора трябва да се отстрани корпуса на въздушния филтър. Виждаме под него следната картинка:
Изваждаме буксата от датчика и развиваме двата болта звезда.
Тук се вижда номера на детайла:
Това е контактната пластинка, при натискането на която светват лампите за заден ход:
На тази пластинка с времето се образува жлеб от постоянното триене и от там веригата не се затваря.
Изрязваме от твърда ламарина правоъгълник и го залепяме за пластината с термоустойчиво лепило, като преди това леко обработваме повърхността с фина шкурка и обезмасляваме.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта