Генератор на Escort 1.8D не зарежда?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
frantic
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Генератор на Escort 1.8D не зарежда?

Мнение от frantic » 25 ное 2006, 19:33

Здравейте, Проблема е следния: Когато е на свободна скорост генератора ми дава 6V ??? А когато махна клемата на генератора и замеря с мултицета + на клемата и - на корпус ми дава 0.01V. Някой знае ли защо се получава така? Колко волта трябва да ми дава когато меря директно от генератора?

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 25 ное 2006, 20:23

лампата на таблото свети ли?

Потребителски аватар
frantic
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от frantic » 25 ное 2006, 20:32

Лампата изгасва след като запаля. НО сега се сетих че като превключих мултицета на променливо напрежение ми даде 37V. Да не би да е от токоизправителя в генератора?

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 25 ное 2006, 20:37

може и диот да има пробил ама акумолатора ще се истущава през генератора.Не се сещам схемата на греца как е вмомента .

Потребителски аватар
frantic
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от frantic » 25 ное 2006, 20:40

Аз схемата на греца е знам с 4 диода е ама доста ще се уръся защото трябва да е за 70А колкото дава генератора на дизелите.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 25 ное 2006, 20:46

диодите са 6 и ако можеш да извадиш поне един от плочката ше си герой.Работят на 3 фази и средниа ток е по малък.Стига гадане.Акумолатора добре ли е.М-у другото при одкачане на клемата при работещ двигател релето понякога сдухва.

Потребителски аватар
frantic
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от frantic » 25 ное 2006, 21:00

ОК. утре отивам да търся плочка по моргите. Акумулатора мисля че е добре след като не дава напрежение генератора. След като го заредих вкъщи кара 1 седмица:)

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 26 ное 2006, 09:23

ако ще ремонтираш сам свали и премери диодите все пак да не се окаже друго преди да купиш

Потребителски аватар
svir4o
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
Местоположение: varna
Status: Извън линия

отг

Мнение от svir4o » 26 ное 2006, 19:39

колегамоят съвет е да вземеш да я закараш на майстор еладжия който ще ти смени плочката с нова и ще имаш гаранция. а от моргите ще те сапунисат около 50 лв новата плочка ще е сигурно 80 лв и монтаж 20 лв е по добре от 50 и ощедвама трима майстори .четки.ротори .диоди.презапояване и ред други сапунки и загубено време.не питй старо питай патило :idea:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 25 госта