Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото

Мнение от Roy » 27 юни 2015, 10:20

Здравейте!

Колата е Пума, 1.7 1998г.

Малко история за проблема - преди две години слагам обикновена АГУ - колата до този момент се държи изключително добре на бензин.
Поставят ми газовата уредба като е настроена така, че всяко палене е на бензин и на определени обороти обръща на ГАЗ. При първото палене забелязах че бензиновата помпа не изключва както преди, т.е. преди давам на контакт, чувам бензинова помпа как работи, прави нужното налягане и изключва. От момента на поставяне на АГУ забелязвам че помпата не изключва, т.е. предполагам че не прави необходимото налягане, както и работата на бензин се влоши доста - оборотите са ОК, но вървежа е и тягата са много зле, все едно не достига гориво на моменти. Още нещо което смятам че е свързано с проблема - като карам на бензин, на включен предавка и пусна газта и искам да се движа на принудително-празен-ход колата придърпва (предполагам от недостиг или пък давене на гориво).

Като поставяха газта видях че нещо пипат по бушоните където е компютъра - възможно ли е там нещо да са объркали? Проблема се появи непосредствено след монтажа. Не му обърнах внимание, но сега искам да го разреша.

Бихте ли дали идея какво мога да направя?

Предварително благодаря!
Поздрави!
Изображение

Потребителски аватар
BladeMan
потребител
потребител
Мнения: 282
Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
Status: Извън линия

Re: Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото

Мнение от BladeMan » 27 юни 2015, 10:25

Върни им я на газаджиите да ти я оправят. Попмпата трябва да спира, колата не работи на бензин защото явно нямаш емулатори (или не са вързани добре) и компютъра трупа грешки!
Изображение

Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото

Мнение от Roy » 27 юни 2015, 10:28

Колата има емулатори и помпата спира когато обърна на газ. Колата работи добре на газ. Не това е проблема обаче.

Притеснява ме работата на бензин и факта че като дам на контакт чувам как бензиновата помпа работи и не изключва. Надявам се че ме разбираш!
Изображение

Потребителски аватар
BladeMan
потребител
потребител
Мнения: 282
Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
Status: Извън линия

Re: Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото

Мнение от BladeMan » 27 юни 2015, 10:53

Провери релето , забелязъл съм ,че попринцип спират на някакви секунди. Въпроса е ,че на бензин трябва да си върви както си е вървяла и преди! За това ти казвам ,че компютъра може да трупа грешки и за това да не върви добре на бензин.
Изображение

Потребителски аватар
Roy
потребител
потребител
Мнения: 159
Регистриран: 02 юни 2010, 09:33
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7 Zetec-S, 1998
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото

Мнение от Roy » 27 юни 2015, 11:03

Кое е това реле което казваш и къде се намира?
Изображение

Потребителски аватар
BladeMan
потребител
потребител
Мнения: 282
Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
Status: Извън линия

Re: Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото

Мнение от BladeMan » 27 юни 2015, 11:14

The Fuel pump relay is in the Power Distribution Box under the hood, it is relay K. If it is the fuse then fuse 17 in the PDB.
It could also be the cut off switch, which is either under the dash above the brake pedal or behind the passenger kick panel

Either the relay is jammed or someone has wired it directly to ground, opposed to the ECU which is what triggers the prime.


Тоест: или релето ти се е прецакало или някой от "майсторите" е прецакал нещо по кабелите при ECU-то
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд Пума 1.7 1998 - Предполагаем проблем с налягане на горивото

Мнение от HACKO » 27 юни 2015, 23:58

Това че помпата работи постоянно не е проблем, много хора мислят че помпата изключва като вдигне определено налягане, но не е така, спира ако до няколко секунди не постъпят импулси от мотора (не се върти). Най-вероятно за по-лесно са ти включили помпата към управлението на газта, затова не спира. Проблема на Бензин идва заради газта, заради обикновената уредба, параметрите се отклоняват с много от нужните параметри, това кара компютъра да се ошашави опитвайки се да вкара нещата в граници ама няма как да стане, защото не той управлява.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта