Ремонт на IMRC клапани- Фокус, С-макс- бензинови двигатели!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ремонт на IMRC клапани- Фокус, С-макс- бензинови двигатели!
Предлагам на вашето внимание отчет за възстановяване на IMRC клапаните (електронните клапани на всмукателния колектор).

Грешка P2008
Най- вероятни причини за неизправност:
Главният проводник вътре в тялото на датчика се съединява с бобината по метода на оплетката. Поради това често се среща прекъсването му. При екстремни условия под капака, големи температурни амплитуди и вибрации проводникът се откъсва. Понякога това води до пълно прекъсване, а понякога контактът се запазва, но при нагряване проводникът се измества от клемата и клапанът престава да работи! Колата известно време се държи нормално, на скоро започва да губи мощност. При охлаждане на детайла, работоспособността му се възстановява!
Начин за ремонт.
Трябва да имате под ръка:
Поялник, скалпел (може и остро тънко ножче), припой, флюс или таблетка аспирин, парче меден или многожилен проводник
Освобождаваме четирите крачета държащи бобината в корпуса на клапана и я отделяме настрана. Запомнете разположението на детайла, това ще ни помогне при обратното сглобяване!
С нагорещен поялник отделяме часто0 от пластмасата в ъглите до появата на местата на съединение на проводниците с изходящите контакти.
Получава се това:



Калайдисваме проводника и контакта. Съединяваме ги като използваме парченце меден проводник. Като че ли е по- добре да се използва многожилен проводник, защото е по- еластичен.


Проверяваме с тестер дали направената връзка е успешна и сглобяваме клапана в обратна последователност. Мястото на ремонта може да се залее с епоксидна смола или да се покрие с безцветен лак.

Съпротивлението на намотките:



Ремонтът е много лесен, единствено при работата с поялника се отделя много задушлив дим и мирис!
Успех!!!
По материали от http://ffclub.ru/

Грешка P2008
Най- вероятни причини за неизправност:
Главният проводник вътре в тялото на датчика се съединява с бобината по метода на оплетката. Поради това често се среща прекъсването му. При екстремни условия под капака, големи температурни амплитуди и вибрации проводникът се откъсва. Понякога това води до пълно прекъсване, а понякога контактът се запазва, но при нагряване проводникът се измества от клемата и клапанът престава да работи! Колата известно време се държи нормално, на скоро започва да губи мощност. При охлаждане на детайла, работоспособността му се възстановява!
Начин за ремонт.
Трябва да имате под ръка:
Поялник, скалпел (може и остро тънко ножче), припой, флюс или таблетка аспирин, парче меден или многожилен проводник
Освобождаваме четирите крачета държащи бобината в корпуса на клапана и я отделяме настрана. Запомнете разположението на детайла, това ще ни помогне при обратното сглобяване!
С нагорещен поялник отделяме часто0 от пластмасата в ъглите до появата на местата на съединение на проводниците с изходящите контакти.
Получава се това:



Калайдисваме проводника и контакта. Съединяваме ги като използваме парченце меден проводник. Като че ли е по- добре да се използва многожилен проводник, защото е по- еластичен.


Проверяваме с тестер дали направената връзка е успешна и сглобяваме клапана в обратна последователност. Мястото на ремонта може да се залее с епоксидна смола или да се покрие с безцветен лак.

Съпротивлението на намотките:



Ремонтът е много лесен, единствено при работата с поялника се отделя много задушлив дим и мирис!
Успех!!!

По материали от http://ffclub.ru/
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 22 дек 2004, 22:53
- Модел на автомобила: форд фокус мк2 qqdb
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на IMRC клапани- Фокус, С-макс- бензинови двигатели!
При мен съпротивлението на едната бобина е 60, а на другата 160 ома. Дали е прекъсваща връзка или е тръгнала да си ходи?
Sent from my Be Pro using Tapatalk
Sent from my Be Pro using Tapatalk
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на IMRC клапани- Фокус, С-макс- бензинови двигатели!
То хубаво за бобината, ам на тези клапани и гърми и мебраната, тогава са за боклука тотално.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ремонт на IMRC клапани- Фокус, С-макс- бензинови двигатели!
В една бобина има навит определено количество проводник. Този проводник има определено съпротивление, което не се променя с течение на годините. Ако бобината по някакъв начин си е променила съпротивлението възможните вариянти са няколко. Няма проводимост, съпротивлението е безкрайност, бобината е прекъсната някъде. Съпротивлението е по-малко от стандартното или 0, има вътрешно късо съединение, това състояние е кратковременно и малко след това се стига до прекъсване на бобината (възможен е и пожар). Ако съпротивлението се е увеличило, има лош контакт, между бобината и измерителния уред (твоята ситуация).iceto написа:При мен съпротивлението на едната бобина е 60, а на другата 160 ома. Дали е прекъсваща връзка или е тръгнала да си ходи?
Sent from my Be Pro using Tapatalk
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта