MK4 ДИАГНОСТИКА ?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Hrhristov
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 03 сеп 2014, 12:38
Модел на автомобила: mk4 ford mondeo
Status: Извън линия

MK4 ДИАГНОСТИКА ?

Мнение от Hrhristov » 14 окт 2015, 21:51

Здравейте,

Може ли някой да каже какво показват тези кодове :

P1132 Ford - Lack of Upstream Heated Oxygen Sensor Switch Bank 1
P1719 На места пише ESP на други пише проблем с трансмисията ?
P0132 Ford - O2 Sensor Circuit High Voltage Bank 1 Sensor 1
P1131 P1131 Ford - Lack of Upstream Heated Oxygen Sensor Switch Sensor Indicates Lean Bank 1

Изображение

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: MK4 ДИАГНОСТИКА ?

Мнение от Nebhotep » 14 окт 2015, 22:41

P1132- Това е грешка в баланса на горивната смес. Трябва да се настрои сместта на два етапа: 1. Стандартна настройка на горивната карта на бензина и метана; 2. Обогатяването или обедняването на сместта трябва да се ориентира по времето на впръскване на бензина и времето за впръскване на газа. Тези времена трябва да са еднакви. Ако при превключването на метан, времето за впръскване на бензина не се променя, то сместта е настроена оптимално. Ако се променя трябва да се коригира с увиличаване или намаляване на коефициента;

P1719- Нямам идея;

P0132 - Диагностика с осцилограф и ако стойностите не са коректни смяна, на първата ламбда сонда преди катализатора;

P1131- Същото като P0132м
Последна промяна от Nebhotep на 15 окт 2015, 17:50, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Hrhristov
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 03 сеп 2014, 12:38
Модел на автомобила: mk4 ford mondeo
Status: Извън линия

Re: MK4 ДИАГНОСТИКА ?

Мнение от Hrhristov » 15 окт 2015, 12:34

Nebhotep написа:P1132- Това е грешка в баланса на горивната смес. Трябва да се настрои сместта на два етапа: 1. Стандартна настройка на горивната карта на бензина и метана; 2. Обогатяването или обедняването на сместта трябва да се ориентира по времето на впръскване на бензина и времето за впръскване на газа. Тези времена трябва да са еднакви. Ако при превключването на метан, времето за впръскване на бензина не се променя, то сместта е настроена оптимално. Ако се променя трябва да се коригира с увиличаване или намаляване на коефициента;

P1719- Нямам идея;

P0132 - Диагностика с осцилограф и ако стойностите не са коректни смяна, на първата лабда сонда преди катализатора;

P1131- Същото като P0132.
Здравей,
Колата и сменихме клапани и шлайфах главата.
Тази грешка я даде при потегляне на автомобила след като минаха два три дни без да има проблем.
Колата не е карана на метан .. Това се получи на бензин .

Благодаря предварително.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта