Фарове фокус
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Фарове фокус
Колега да те питам как отвори фаровете и после с какво ги залепи щото и аз мисля да сложа едни лупи?CappY написа:Имаме още един член на фокус семейството.
1.6 Zetec-S / 101 к.с.
комби
- CappY
- Потребител
- Мнения: 245
- Регистриран: 05 май 2012, 13:43
- Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDdi
Subaru Forester 2013 2.0D - Местоположение: гр. Горна Оряховица
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Черния Фокусник
Моите специално ги сложих във фурната за 5мин и после много внимателно ги разтварях с ръце. Важно е да е по-далеч от нагревателите, да не се разтопи.aspasia написа:Колега да те питам как отвори фаровете и после с какво ги залепи щото и аз мисля да сложа едни лупи?CappY написа:Имаме още един член на фокус семейството.
1.6 Zetec-S / 101 к.с.
комби
Другия вариант е с пистолет за горещ въздух.
После ги нагрях,за да омекне старото лепило и ги затворих.
Мисля, тая интервенция да я направя и на новия фокус.

-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Черния Фокусник
А на каква температура да пусна фурната на решетката ли да го сложа или най долу?CappY написа:Моите специално ги сложих във фурната за 5мин и после много внимателно ги разтварях с ръце. Важно е да е по-далеч от нагревателите, да не се разтопи.aspasia написа:Колега да те питам как отвори фаровете и после с какво ги залепи щото и аз мисля да сложа едни лупи?CappY написа:Имаме още един член на фокус семейството.
1.6 Zetec-S / 101 к.с.
комби
Другия вариант е с пистолет за горещ въздух.
После ги нагрях,за да омекне старото лепило и ги затворих.
Мисля, тая интервенция да я направя и на новия фокус.
- CappY
- Потребител
- Мнения: 245
- Регистриран: 05 май 2012, 13:43
- Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDdi
Subaru Forester 2013 2.0D - Местоположение: гр. Горна Оряховица
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Черния Фокусник
Трябва да са възможно най-далече от всички стени (включително и пода). За 5мин на 200 градуса.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Черния Фокусник
Фаровете са ти се получили много добре а как става номера ако е ти едно секционен фара щото крушката е само една H4?CappY написа:Трябва да са възможно най-далече от всички стени (включително и пода). За 5мин на 200 градуса.
- CappY
- Потребител
- Мнения: 245
- Регистриран: 05 май 2012, 13:43
- Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDdi
Subaru Forester 2013 2.0D - Местоположение: гр. Горна Оряховица
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Черния Фокусник
За кое конкретно питаш ? Как става къси и дълги ли ?aspasia написа:Фаровете са ти се получили много добре а как става номера ако е ти едно секционен фара щото крушката е само една H4?CappY написа:Трябва да са възможно най-далече от всички стени (включително и пода). За 5мин на 200 градуса.
В лупата има една пластинка която се вдига и спуска. Попринцип е спусната и тя прави сряза на светлината. Когато и подадеш 12 волта от дългите светлини тя се вдига и пропуска повече светлина и сряза изчезва и така се пускат дълги. Реално крушката постоянно свети с еднаква светлина и не се променя нищо там.
Крушката която се слага в лупата е H1
Иначе след около месец ще видя как става в конкретика с едносекционните фарове, когато слагам на другия фокус лупи.

-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Черния Фокусник
Пусни някоя снимка като ги направиш да видим как е станало!CappY написа:За кое конкретно питаш ? Как става къси и дълги ли ?aspasia написа:Фаровете са ти се получили много добре а как става номера ако е ти едно секционен фара щото крушката е само една H4?CappY написа:Трябва да са възможно най-далече от всички стени (включително и пода). За 5мин на 200 градуса.
В лупата има една пластинка която се вдига и спуска. Попринцип е спусната и тя прави сряза на светлината. Когато и подадеш 12 волта от дългите светлини тя се вдига и пропуска повече светлина и сряза изчезва и така се пускат дълги. Реално крушката постоянно свети с еднаква светлина и не се променя нищо там.
Крушката която се слага в лупата е H1
Иначе след около месец ще видя как става в конкретика с едносекционните фарове, когато слагам на другия фокус лупи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта