Фарове фокус

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1450
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Фарове фокус

Мнение от aspasia » 09 ное 2015, 10:31

CappY написа:Имаме още един член на фокус семейството.

1.6 Zetec-S / 101 к.с.
комби :)
Колега да те питам как отвори фаровете и после с какво ги залепи щото и аз мисля да сложа едни лупи?

Потребителски аватар
CappY
Потребител
Потребител
Мнения: 245
Регистриран: 05 май 2012, 13:43
Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDdi
Subaru Forester 2013 2.0D
Местоположение: гр. Горна Оряховица
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Черния Фокусник

Мнение от CappY » 09 ное 2015, 11:21

aspasia написа:
CappY написа:Имаме още един член на фокус семейството.

1.6 Zetec-S / 101 к.с.
комби :)
Колега да те питам как отвори фаровете и после с какво ги залепи щото и аз мисля да сложа едни лупи?
Моите специално ги сложих във фурната за 5мин и после много внимателно ги разтварях с ръце. Важно е да е по-далеч от нагревателите, да не се разтопи.

Другия вариант е с пистолет за горещ въздух.

После ги нагрях,за да омекне старото лепило и ги затворих.

Мисля, тая интервенция да я направя и на новия фокус. :)

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1450
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Черния Фокусник

Мнение от aspasia » 09 ное 2015, 18:34

CappY написа:
aspasia написа:
CappY написа:Имаме още един член на фокус семейството.

1.6 Zetec-S / 101 к.с.
комби :)
Колега да те питам как отвори фаровете и после с какво ги залепи щото и аз мисля да сложа едни лупи?
Моите специално ги сложих във фурната за 5мин и после много внимателно ги разтварях с ръце. Важно е да е по-далеч от нагревателите, да не се разтопи.

Другия вариант е с пистолет за горещ въздух.

После ги нагрях,за да омекне старото лепило и ги затворих.

Мисля, тая интервенция да я направя и на новия фокус. :)
А на каква температура да пусна фурната на решетката ли да го сложа или най долу?

Потребителски аватар
CappY
Потребител
Потребител
Мнения: 245
Регистриран: 05 май 2012, 13:43
Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDdi
Subaru Forester 2013 2.0D
Местоположение: гр. Горна Оряховица
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Черния Фокусник

Мнение от CappY » 09 ное 2015, 19:54

Трябва да са възможно най-далече от всички стени (включително и пода). За 5мин на 200 градуса.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1450
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Черния Фокусник

Мнение от aspasia » 10 ное 2015, 22:17

CappY написа:Трябва да са възможно най-далече от всички стени (включително и пода). За 5мин на 200 градуса.
Фаровете са ти се получили много добре а как става номера ако е ти едно секционен фара щото крушката е само една H4?

Потребителски аватар
CappY
Потребител
Потребител
Мнения: 245
Регистриран: 05 май 2012, 13:43
Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDdi
Subaru Forester 2013 2.0D
Местоположение: гр. Горна Оряховица
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Черния Фокусник

Мнение от CappY » 11 ное 2015, 21:08

aspasia написа:
CappY написа:Трябва да са възможно най-далече от всички стени (включително и пода). За 5мин на 200 градуса.
Фаровете са ти се получили много добре а как става номера ако е ти едно секционен фара щото крушката е само една H4?
За кое конкретно питаш ? Как става къси и дълги ли ?

В лупата има една пластинка която се вдига и спуска. Попринцип е спусната и тя прави сряза на светлината. Когато и подадеш 12 волта от дългите светлини тя се вдига и пропуска повече светлина и сряза изчезва и така се пускат дълги. Реално крушката постоянно свети с еднаква светлина и не се променя нищо там.
Крушката която се слага в лупата е H1

Иначе след около месец ще видя как става в конкретика с едносекционните фарове, когато слагам на другия фокус лупи. :)

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1450
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Черния Фокусник

Мнение от aspasia » 12 ное 2015, 09:34

CappY написа:
aspasia написа:
CappY написа:Трябва да са възможно най-далече от всички стени (включително и пода). За 5мин на 200 градуса.
Фаровете са ти се получили много добре а как става номера ако е ти едно секционен фара щото крушката е само една H4?
За кое конкретно питаш ? Как става къси и дълги ли ?

В лупата има една пластинка която се вдига и спуска. Попринцип е спусната и тя прави сряза на светлината. Когато и подадеш 12 волта от дългите светлини тя се вдига и пропуска повече светлина и сряза изчезва и така се пускат дълги. Реално крушката постоянно свети с еднаква светлина и не се променя нищо там.
Крушката която се слага в лупата е H1

Иначе след около месец ще видя как става в конкретика с едносекционните фарове, когато слагам на другия фокус лупи. :)
Пусни някоя снимка като ги направиш да видим как е станало!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта