Страница 1 от 1
Проблем с оборотите
Публикувано: 31 окт 2016, 20:21
от marginat
Здравейте колеги имам следния проблем .... при студен двигател колата не държи обороти , ако пусна педала на газта и ще угасне няма значение на бензин или на газ паля .. после като загрее няма проблем държи обороти. Казаха ми че е от стъпковото моторче ,но днеска го видях и при запален двигател когато махна буксата и оборотите падат после като сложа буксата и се оправят оборотите (това е при загрят двигател) .... ТА ВЪПРОСА МИ Е от какво може да е друго... термостат ли някой датчик за температура ли нз и аз ....става въпрос за форд ескорт 1.6 1991 г.
Re: Проблем с оборотите
Публикувано: 15 ное 2016, 21:52
от ijost
Моята кола е Форд Ескорт 1,6 кубика 66kW от 1997 г. Двигателят е „ZETTEK“ 16V. Имам проблем с паленето. Когато двигателят е студен, губи обороти и гасне. Смених свещите, температурните датчици, и степ мотора. Но ефекта е нулев. Чува се съскане, сякаш издиша въздух отнякъде, но не мога да разбера от къде. Когато сменях степ мотора, в комплекта не видях уплътнение. Имаше нещо като уплътнение на местото, където се монтираше моторчето и което не можеше да се извади. Възможно ли е, да има такова уплътнение, което да е повредено и от там да издиша. Или проблемът е някъде другаде! Моля Ви някой по- компетентен от мен да ме посъветва, какво да предприема! Благодаря предварително!
Re: Проблем с оборотите
Публикувано: 16 ное 2016, 08:05
от lubomirov89
Тройника от всмукателния колектор към блока вероятно е скъсан.
Re: Проблем с оборотите
Публикувано: 20 ное 2016, 14:16
от ijost
Извинявайте, но ще те питам като пълен лаик. Този тройник, това е пластмасовият блок, на който се хваща степ мотора или е нещо друго. Ако можеш да ми обясните малко по-подробно!
Re: Проблем с оборотите
Публикувано: 20 ное 2016, 16:18
от lubomirov89
Заставаш пред двигателя и поглеждаш между тръбите точно, където са зафланцени с главата. Между тръбите на 1-ви и 2-ри, и 3-ти и 4-ти цилиндър има едни щуцери, на които са закачени едни дебелостенни маркучи (около 12-14мм). Изхода от всеки щуцер влиза в тройник, който от своя страна влиза в клапан, поставен на блока. Дано си ме разбрал! Ето това преедставлява
https://www.google.bg/search?q=картерна ... yQnJngM%3A
Re: Проблем с оборотите
Публикувано: 23 ное 2016, 00:07
от tan4etovt
Здравейте моята кола е Форд Фиеста 1.3 2005г. бензин, когато е студена пали от третия път, като първите два пъти запалва на 1200 или 1400 оборота и изгасва, на третия път си запалва нормално без да гаснее,но се чува едно странно тракане от двигателя и от време на време лампата на чека светва и си изгасва сама, като я закачаха на диагностика изписа грешка на 3 цилиндър и грешка на горивото при запалване, а последния път изписа и за ланда сонда грешка, сменяхме 3 пъти свещи 2 пъти кабели на свещите, бобина, чистихме дюзите, масло и маслен филтър също сменихме на 5000 км защото единия от майсторите каза че трака веригата, всеки майстор каза различни неща сменихме всичко което казаха и ефект никакъв, някой може ли да помогне или да даде съвет какво вече да правим.
Re: Проблем с оборотите
Публикувано: 13 дек 2016, 01:57
от tan4etovt
Няма ли някой който да разбира и да каже какво да правим вече в тоя голям форум, след толкова много "майстори ", които посетих никой не можа да оправи проблема , никой ли не се е сблъ
сквал с това ???????
Re: Проблем с оборотите
Публикувано: 13 дек 2016, 09:08
от lubomirov89
Компресия мерена ли е, зацепване на ремък ?
Re: Проблем с оборотите
Публикувано: 20 дек 2016, 21:32
от tan4etovt
Да мерена е и също и бензиновата помпа е мерена казаха, че са добре, а ремък няма мотора е с верига.