Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
- napsi
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
- Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
- Status: Извън линия
Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Колеги в тест режим ми показва напрежение 18 V, което не е вярно. С мултицета напрежението е 14.4 V. Имам и съмнения, че температурата също не е вярна, тоест да показва по- висока температура от реалната. Някой, ако може да сподели опит и мнение. Благодаря.
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
При мене показва 16V предполагам че е някакъв бъг защото съм мерил колко зарежда алтернатора и всичко е ок!
- napsi
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
- Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
И аз мисля, че е някакъв бъг. Освен с напрежението са грешни и показанията на температурата. Имам една шепа съпротивления и ги бодвам на кабела от температурния датчик към компа /таблото/. Показанията са доста различни от тия които се очакват според аутодата.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
На мен напрежението си ми го показва както трябва да е, около 14.3/4. Като включа някой консуматор си спада за секунда и след това се възстановява. Скоростта също е точна, измервано с gps. Температурата на охладителната течност също смея да твърдя, че е точна, стигал съм до 86 градуса /в града/ като стрелката на таблото си е на 12 часа...
- napsi
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
- Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Колеги помагайте, проблема все още си седи. Тест режимът все още показва 18V напрежение и невярни данни за температурата, които отчита и стрелката и ме шашва . Това е лошо защото съм и с газово и така по рано превключва на газ и гасне колата.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Превключването на газ няма нищо общо с показанията на уреда, газовата си има собствен датчик и се ръководи от него.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- napsi
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
- Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Да така е, газовото си има свои датчитци. Ходих при газаджията и се потвърди това, че компа и таблото на колата имат грешни показания. При 50 градуса по газовия датчик и по толкова по датчика на двигателя м/у 2 и 3 цилиндър/измерено с мултицета/ , тест режима показва 85 градуса/. На 103 гр се включват перките, а термостата си спи още защото реално колата още си е "студена".
А за гасненето при прехвърляне на газ се оказа,че при 40-50 градуса на водата, газта е едвам на 8 градуса. Според газаджията проблема не е в газовото / аз си мислих, че е в изпарителя в този случай/, а в охладителната система. И сега незнам какви да ги върша.
А за гасненето при прехвърляне на газ се оказа,че при 40-50 градуса на водата, газта е едвам на 8 градуса. Според газаджията проблема не е в газовото / аз си мислих, че е в изпарителя в този случай/, а в охладителната система. И сега незнам какви да ги върша.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Изтегляш и инсталираш "AUTODATA", после в нея виждаш какво трябва да е съпротивлението на датчика при различни температури и започваш да мериш и съпоставяш. Ако измерените съпротивления не съответстват добре, сменяш датчика. Ако съответстват .... лошо, проблема е някъде по софтуера на компютъра.napsi написа:..... И сега незнам какви да ги върша.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- napsi
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
- Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Това със съпротивленията съм го направил / по- горе съм писъл/ .Със сигурност проблема не е в датчика, проблем има и с показанията на напрежението - показва с около 3V в повече.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Ами значи компютъра ти е проблемен.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- napsi
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
- Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Искам да разкача компа от буксата с кабели, но ги държи една метална скоба с един занитен болт. Как се сваля?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
С разпробиване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Не може да го пробиеш, болта е 10.9 стомана, режи с флекса, не веднъж съм се мъчил с това!HACKO написа:С разпробиване.
- napsi
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
- Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Благодаря Наско.HACKO написа:С разпробиване.
- napsi
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
- Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
И аз си мисля, че ще е по лесно с флекса. Доста ще е трудно, но... Когато съм готов ще кажа какво се е получило с измерванията, надеждата ми е за проблем по кабелизацията м/у компа и датчиците или м/у компа и таблото. А ако не е от там следва отваряне на компа.
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
А може проблема да е в софтуера а не в хардуера защо не отидеш при някой който може да го преинсталира?
- napsi
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
- Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
И това е възможно, но аз да пробвам първо това което е по силите ми. А и малко ме притеснява вероятни проблеми след преинсталирането или обявяването на баснословна цена.aspasia написа:А може проблема да е в софтуера а не в хардуера защо не отидеш при някой който може да го преинсталира?
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
До колкото знам около 30-40 лева взимат за качване на софт и при мене е 16 волта на тест а вече почти 4-5 година така си я карам така.
- napsi
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
- Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
- Status: Извън линия
Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!
Благодаря ти за информацията .aspasia написа:До колкото знам около 30-40 лева взимат за качване на софт и при мене е 16 волта на тест а вече почти 4-5 година така си я карам така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта