Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
napsi
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
Status: Извън линия

Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от napsi » 19 ное 2016, 18:49

Колеги в тест режим ми показва напрежение 18 V, което не е вярно. С мултицета напрежението е 14.4 V. Имам и съмнения, че температурата също не е вярна, тоест да показва по- висока температура от реалната. Някой, ако може да сподели опит и мнение. Благодаря.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1413
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от aspasia » 20 ное 2016, 17:27

При мене показва 16V предполагам че е някакъв бъг защото съм мерил колко зарежда алтернатора и всичко е ок!

Потребителски аватар
napsi
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от napsi » 20 ное 2016, 22:40

И аз мисля, че е някакъв бъг. Освен с напрежението са грешни и показанията на температурата. Имам една шепа съпротивления и ги бодвам на кабела от температурния датчик към компа /таблото/. Показанията са доста различни от тия които се очакват според аутодата.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от MapTo_D » 21 ное 2016, 11:54

На мен напрежението си ми го показва както трябва да е, около 14.3/4. Като включа някой консуматор си спада за секунда и след това се възстановява. Скоростта също е точна, измервано с gps. Температурата на охладителната течност също смея да твърдя, че е точна, стигал съм до 86 градуса /в града/ като стрелката на таблото си е на 12 часа...

Потребителски аватар
napsi
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от napsi » 25 ное 2016, 19:22

Колеги помагайте, проблема все още си седи. Тест режимът все още показва 18V напрежение и невярни данни за температурата, които отчита и стрелката и ме шашва :). Това е лошо защото съм и с газово и така по рано превключва на газ и гасне колата.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от HACKO » 26 ное 2016, 10:54

Превключването на газ няма нищо общо с показанията на уреда, газовата си има собствен датчик и се ръководи от него.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
napsi
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от napsi » 30 ное 2016, 13:43

Да така е, газовото си има свои датчитци. Ходих при газаджията и се потвърди това, че компа и таблото на колата имат грешни показания. При 50 градуса по газовия датчик и по толкова по датчика на двигателя м/у 2 и 3 цилиндър/измерено с мултицета/ , тест режима показва 85 градуса/. На 103 гр се включват перките, а термостата си спи още защото реално колата още си е "студена".
А за гасненето при прехвърляне на газ се оказа,че при 40-50 градуса на водата, газта е едвам на 8 градуса. Според газаджията проблема не е в газовото / аз си мислих, че е в изпарителя в този случай/, а в охладителната система. И сега незнам какви да ги върша.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от HACKO » 30 ное 2016, 20:20

napsi написа:..... И сега незнам какви да ги върша.
Изтегляш и инсталираш "AUTODATA", после в нея виждаш какво трябва да е съпротивлението на датчика при различни температури и започваш да мериш и съпоставяш. Ако измерените съпротивления не съответстват добре, сменяш датчика. Ако съответстват .... лошо, проблема е някъде по софтуера на компютъра.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
napsi
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от napsi » 30 ное 2016, 21:32

Това със съпротивленията съм го направил / по- горе съм писъл/ .Със сигурност проблема не е в датчика, проблем има и с показанията на напрежението - показва с около 3V в повече.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от HACKO » 30 ное 2016, 23:51

Ами значи компютъра ти е проблемен.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
napsi
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от napsi » 09 дек 2016, 18:26

Искам да разкача компа от буксата с кабели, но ги държи една метална скоба с един занитен болт. Как се сваля?
Прикачени файлове
IMG_4602-600x600.jpg

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от HACKO » 09 дек 2016, 20:24

С разпробиване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от Didibao » 10 дек 2016, 09:44

HACKO написа:С разпробиване.
Не може да го пробиеш, болта е 10.9 стомана, режи с флекса, не веднъж съм се мъчил с това!
Изображение

Потребителски аватар
napsi
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от napsi » 10 дек 2016, 16:00

HACKO написа:С разпробиване.
Благодаря Наско.

Потребителски аватар
napsi
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от napsi » 10 дек 2016, 16:03

И аз си мисля, че ще е по лесно с флекса. Доста ще е трудно, но... Когато съм готов ще кажа какво се е получило с измерванията, надеждата ми е за проблем по кабелизацията м/у компа и датчиците или м/у компа и таблото. А ако не е от там следва отваряне на компа.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1413
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от aspasia » 10 дек 2016, 16:22

А може проблема да е в софтуера а не в хардуера защо не отидеш при някой който може да го преинсталира?

Потребителски аватар
napsi
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от napsi » 10 дек 2016, 17:43

aspasia написа:А може проблема да е в софтуера а не в хардуера защо не отидеш при някой който може да го преинсталира?
И това е възможно, но аз да пробвам първо това което е по силите ми. А и малко ме притеснява вероятни проблеми след преинсталирането или обявяването на баснословна цена.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1413
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от aspasia » 10 дек 2016, 20:06

До колкото знам около 30-40 лева взимат за качване на софт и при мене е 16 волта на тест а вече почти 4-5 година така си я карам така.

Потребителски аватар
napsi
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 31 мар 2013, 22:14
Модел на автомобила: Focus 1.6 99г
Status: Извън линия

Re: Показанията от Тест режим - вероятно са ми грешни!

Мнение от napsi » 11 дек 2016, 19:44

aspasia написа:До колкото знам около 30-40 лева взимат за качване на софт и при мене е 16 волта на тест а вече почти 4-5 година така си я карам така.
Благодаря ти за информацията :) .

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта