не иска да пали и на стартер и на бутане

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
marinn3011
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 23 фев 2017, 17:29
Местоположение: Омуртаг
Status: Извън линия

не иска да пали и на стартер и на бутане

Мнение от marinn3011 » 23 фев 2017, 17:40

става въпрос за ескорт мк5 1.6 1991г
от 2 месеца не мога да го оправя... стартера върти но не иска да пали проверих свещите няма искра смених бобината пак няма.. иначе ток отива до бобината проверих.... комутатор, едис, релета бушони всичко проверих не ще и не ще........ само датчик колянов вал не съм проверил не знам къде е точно ( някой ако знае да каже) възможно ли е от него да не иска да пали .... че даже и на бутане...... нз и аз изведнъж спря.
Една вечер я карах спрях пред нас и на сутринта не искаше да запали и на стартер и на бутане :((((((

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: не иска да пали и на стартер и на бутане

Мнение от HACKO » 23 фев 2017, 18:47

Възможно е от датчик на Хол да не пали, умира отведнъж и без предупреждение както при тебе, въпреки че се случва много рядко при този мотор. Намира се над стартера. Много по-вероятно е да е прословутия проблем със студени спойки на таблото. Провери отново дали на бобината и комутатора отива захранване, но не проверявай със мултицет а с лампа. При студена спойка може мултицета да отчете напрежение, а под товар да същото да отпада.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

marinn3011
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 23 фев 2017, 17:29
Местоположение: Омуртаг
Status: Извън линия

Re: не иска да пали и на стартер и на бутане

Мнение от marinn3011 » 23 фев 2017, 20:03

пробвах с пробна лампа комутатора светва , при бобината са три кабела пробвах ги и тях с лампа светва един като дам контакт. Другите два четох че идват от екуто и едиса. Като изключа захранването на екуто и като дам контакт бензиновата помпа не подкачва ( това ме кара да мисля че работи ) същото е при комутатора....
Остава датчик колянов вал

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: не иска да пали и на стартер и на бутане

Мнение от lubomirov89 » 23 фев 2017, 20:50

И мен така ме остави един път на Търново. Голямо гледане чудене, накрая по пътя на логиката стигна до въпросния датчик на хол и се оказа едното краче на буксата охлабило. Инъче не съм чул до сега за прецакан датчик.

marinn3011
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 23 фев 2017, 17:29
Местоположение: Омуртаг
Status: Извън линия

Re: не иска да пали и на стартер и на бутане

Мнение от marinn3011 » 23 фев 2017, 21:25

IMG_9890.JPG
това ли е датчика със жълтите кабели

Потребителски аватар
Ghost_Rider
потребител
потребител
Мнения: 228
Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
Status: Извън линия

Re: не иска да пали и на стартер и на бутане

Мнение от Ghost_Rider » 24 фев 2017, 21:47

Не е този датчик.Датчика на Хол го търси на кожуха на съединителя.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта