Страница 1 от 1

Проблем със свещите.

Публикувано: 10 мар 2017, 21:16
от elmarr
Имам много странен проблем.Имам Форд Фокус 1,6 16V 101 к.с,свеща на 2ри цилиндър постоянно ми избива.Слагам нов комплект свещи,кабели и след 100-200 км колата започва да прекъсва.Изваждам всички свещи и на 2ри цилиндър свеща е почерняла в керамиката.На какво може да се дължи това.

Re: Проблем със свещите.

Публикувано: 10 мар 2017, 21:51
от OgiDogi
elmarr написа:
10 мар 2017, 21:16
Имам много странен проблем.Имам Форд Фокус 1,6 16V 101 к.с,свеща на 2ри цилиндър постоянно ми избива.Слагам нов комплект свещи,кабели и след 100-200 км колата започва да прекъсва.Изваждам всички свещи и на 2ри цилиндър свеща е почерняла в керамиката.На какво може да се дължи това.
На лошо уплътняване между свещта и силиконовата лула на кабела. Смени си кабела.

Re: Проблем със свещите.

Публикувано: 10 мар 2017, 22:08
от elmarr
IMG_20170310_215950_146[1].jpg
.Ето това се получава.

Re: Проблем със свещите.

Публикувано: 11 мар 2017, 08:54
от fordmaniac
Е ся кажи, че има газова и това ще промени всичко.
Поздрави

Re: Проблем със свещите.

Публикувано: 11 мар 2017, 11:06
от HACKO
fordmaniac написа:
11 мар 2017, 08:54
Е ся кажи, че има газова и това ще промени всичко.
Поздрави
Мойта правеше така и преди газовата, смених бобината и се оправи.

Re: Проблем със свещите.

Публикувано: 11 мар 2017, 11:30
от elmarr
Смених и бобината и пак така прави.

Re: Проблем със свещите.

Публикувано: 11 мар 2017, 15:33
от tikva
ако не си с оригинални кабели може да се случва това което казва Оги.Преди години сменихме кабелите ,но не с оригинални , а с известна марка вероятно менте.Но, първо се оказа че трудно се побират на мястото си заради по-голямата дължина на кабела от почти два пръста.После самите лули хлопаха и сякаш не обхващаха свещта стабилно .Защо ги сменихме .............?Ми на новите кабелчета щипките отгоре се счупиха бързичко в ръцете на мъж ми.Това ме ядоса и взехме от МП.Дойдоха си такива ,каквито бяха старите.Имаха една допълнителна пластмасова част ,която нямаше как да се постави на ментета, но .......не беше само това.Оказа се, че при измерването данните на ментето бяха еднакви с тези на старите кабели ,които нямаха нищо общо с най-новите от МП.Кабела също

беше вече съвсем по мярка, щипките бяха по-гъвкави от ментетата , а при поставянето и махането върху свещите издаваха един странен звук като на вакуумиране, който липсваше при ментето.Кабелите носеха гръмкото название Беру.

Re: Проблем със свещите.

Публикувано: 12 мар 2017, 14:04
от ANGEL4O
fordmaniac написа:
11 мар 2017, 08:54
Е ся кажи, че има газова и това ще промени всичко.
Поздрави
Да има газова,но и аз немога да си обясня проблема с черните ивици по изолатора на свеща какво общо има с газовата или по скоро сме за газова настройка вече ,дали неправилната смес предизвиква прескачането на искрата или слабото закопчаване на лулите в свещите

Re: Проблем със свещите.

Публикувано: 12 мар 2017, 14:14
от essex
Колеги от 2 години аз съм с кабели Беру, гарнитурата на капака на клапаните беше изпуснала, лулите плуваха в масло 2 месеца докато се наканя да сменя гарнитурата. След като сложих новата гарнитура почистих и обезмаслих кабелите, колата се кара само на газ и няма никакви проблеми :D:

Re: Проблем със свещите.

Публикувано: 12 мар 2017, 15:35
от elmarr
Смених гарнитурата понеже е обслужих,но не съм забелязъл да има масло в леглата на свещите.Сега ми се появи грешка код d073 някой знаели каква е.