Мондео мк3 2.2tdci - проблем с лампата за зареждане / алтернатора ?
Публикувано: 18 сеп 2017, 01:27
Здравейте колеги,
Имам следния проблем, то дори не е проблем реално, но е нещо, на което вероятно трябва да обърна внимание. След запалване на колата, всички лампи изгасват (както би трябвало да бъде), но след около 10-15-20-30 секунди (времето варира) светва лампата с акумулаторчето (че алтернатора не зарежда). Лампата си свети по този начин до като колата не бъде загасена. При ново запалване се случва същата процедура. Интересното обаче е, че алтернатора си зарежда акумулатора. Мерих на запалена кола без товар, както и под товар - алтернатора подава около 13.9V. Другия тест, който направих е да меря преди светването на лампата, в момента на светването на лампата и след, като лампата светне - разлика няма никаква - иначе казано - паля, алтернатора си подава 13.9V, лампата не свети, минават да речем 10 секунди, лампата светва, без да има никаква промяна в показанията. Също с един стар руски уред, който се поставя в запалката следя заряда на акумулатора - перфектен - около 14V.
Къде евентуално да се насоча?
Мерси
Имам следния проблем, то дори не е проблем реално, но е нещо, на което вероятно трябва да обърна внимание. След запалване на колата, всички лампи изгасват (както би трябвало да бъде), но след около 10-15-20-30 секунди (времето варира) светва лампата с акумулаторчето (че алтернатора не зарежда). Лампата си свети по този начин до като колата не бъде загасена. При ново запалване се случва същата процедура. Интересното обаче е, че алтернатора си зарежда акумулатора. Мерих на запалена кола без товар, както и под товар - алтернатора подава около 13.9V. Другия тест, който направих е да меря преди светването на лампата, в момента на светването на лампата и след, като лампата светне - разлика няма никаква - иначе казано - паля, алтернатора си подава 13.9V, лампата не свети, минават да речем 10 секунди, лампата светва, без да има никаква промяна в показанията. Също с един стар руски уред, който се поставя в запалката следя заряда на акумулатора - перфектен - около 14V.
Къде евентуално да се насоча?
Мерси