закачане на масата от акумолатора на форд фокус мк1
Публикувано: 14 ное 2017, 21:33
Здравейте, прегледах темите, но не открих каквото търся. Тия дни съм се хванал да направя профилактика на форда, и без друго нямам какво да правя, освен да работя..
Зачиствам клемите на масите в двигателния отсек. Доста мизерия се изчисти, но стигнах до тази от акумолатора... махнах въздушния филтър -
два раждясали болта ... ВД40 малко изчакване.. развивам - ртиха се на половина и след това - счупиха се! Викам си добре.. измислих го набързо, удължих със стабилна връзка едното кабелче, което отива в някаква гофра, и другия беше минуса от акумулатора. Реших да ги вържа на един болт заедно с едни други кабелчета от акумулатора в страни зад левия фар горе на лявата страна. Стана стабилно, но въпросът ми е има ли значение къде точно ще бъде кабела от акумулатора или е важно да е здраво захванат по шасито? Също така отдолу на тези болтове е само гайка захваната да не шава, нали така? Няма друг кабел. Аз ще махна подкалника и ще ги подменя гайките, но за първо четене искам да съм сигурен, че имам качествена маса, докато това стане. Прилагам снимка, къде съм захванал масата в момента.
Снимка на болта, където е закачена масата от акумулатора в момента.
Благодаря за отделеното време. Снимката е илюстративна.
Зачиствам клемите на масите в двигателния отсек. Доста мизерия се изчисти, но стигнах до тази от акумолатора... махнах въздушния филтър -
два раждясали болта ... ВД40 малко изчакване.. развивам - ртиха се на половина и след това - счупиха се! Викам си добре.. измислих го набързо, удължих със стабилна връзка едното кабелче, което отива в някаква гофра, и другия беше минуса от акумулатора. Реших да ги вържа на един болт заедно с едни други кабелчета от акумулатора в страни зад левия фар горе на лявата страна. Стана стабилно, но въпросът ми е има ли значение къде точно ще бъде кабела от акумулатора или е важно да е здраво захванат по шасито? Също така отдолу на тези болтове е само гайка захваната да не шава, нали така? Няма друг кабел. Аз ще махна подкалника и ще ги подменя гайките, но за първо четене искам да съм сигурен, че имам качествена маса, докато това стане. Прилагам снимка, къде съм захванал масата в момента.
Снимка на болта, където е закачена масата от акумулатора в момента.
Благодаря за отделеното време. Снимката е илюстративна.