закачане на масата от акумолатора на форд фокус мк1
- NETRICA
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 14 апр 2016, 11:52
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1998 1.6 16V Petrol
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
закачане на масата от акумолатора на форд фокус мк1
Здравейте, прегледах темите, но не открих каквото търся. Тия дни съм се хванал да направя профилактика на форда, и без друго нямам какво да правя, освен да работя..
Зачиствам клемите на масите в двигателния отсек. Доста мизерия се изчисти, но стигнах до тази от акумолатора... махнах въздушния филтър -
два раждясали болта ... ВД40 малко изчакване.. развивам - ртиха се на половина и след това - счупиха се! Викам си добре.. измислих го набързо, удължих със стабилна връзка едното кабелче, което отива в някаква гофра, и другия беше минуса от акумулатора. Реших да ги вържа на един болт заедно с едни други кабелчета от акумулатора в страни зад левия фар горе на лявата страна. Стана стабилно, но въпросът ми е има ли значение къде точно ще бъде кабела от акумулатора или е важно да е здраво захванат по шасито? Също така отдолу на тези болтове е само гайка захваната да не шава, нали така? Няма друг кабел. Аз ще махна подкалника и ще ги подменя гайките, но за първо четене искам да съм сигурен, че имам качествена маса, докато това стане. Прилагам снимка, къде съм захванал масата в момента.
Снимка на болта, където е закачена масата от акумулатора в момента.
Благодаря за отделеното време. Снимката е илюстративна.
Зачиствам клемите на масите в двигателния отсек. Доста мизерия се изчисти, но стигнах до тази от акумолатора... махнах въздушния филтър -
два раждясали болта ... ВД40 малко изчакване.. развивам - ртиха се на половина и след това - счупиха се! Викам си добре.. измислих го набързо, удължих със стабилна връзка едното кабелче, което отива в някаква гофра, и другия беше минуса от акумулатора. Реших да ги вържа на един болт заедно с едни други кабелчета от акумулатора в страни зад левия фар горе на лявата страна. Стана стабилно, но въпросът ми е има ли значение къде точно ще бъде кабела от акумулатора или е важно да е здраво захванат по шасито? Също така отдолу на тези болтове е само гайка захваната да не шава, нали така? Няма друг кабел. Аз ще махна подкалника и ще ги подменя гайките, но за първо четене искам да съм сигурен, че имам качествена маса, докато това стане. Прилагам снимка, къде съм захванал масата в момента.
Снимка на болта, където е закачена масата от акумулатора в момента.
Благодаря за отделеното време. Снимката е илюстративна.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: закачане на масата от акумолатора на форд фокус мк1
Трябва да има много добър контакт с метала на купето, а пък ако искаш я вържи на десния стоп, все тая.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: закачане на масата от акумолатора на форд фокус мк1
И моят се скъса беше ръждясал имаше втора дупка със резба там навих масата!
- NETRICA
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 14 апр 2016, 11:52
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1998 1.6 16V Petrol
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
Re: закачане на масата от акумолатора на форд фокус мк1
лошото при мен е, че и двата бяха ръждясали и двата се скъсаха... но да и аз мисля, че е важно да е с добър контакт. а + това има и дебел кабел към стартера, така, че би трябвало всичко да е под контрол. Все пак ще го оправя като имам свободно време ще сменя болтовете. Те затова са няколко кабела на различни места, за да има все някаква маса.
-
- потребител
- Мнения: 1413
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: закачане на масата от акумолатора на форд фокус мк1
Преди да видя че болта на масата е ръждясал зареждането на алтернатора беше скочило на 15v като го оправих волтажа си дойде в нормите май и калника имаше някакви болтове за хващане на масата до колкото си спомням.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: закачане на масата от акумолатора на форд фокус мк1
Контактното съпротивление зависи от контактното налягане. Контактната площ не участва, защото тя е функция на натиска между контактите, т.е. на налягането. Така, че...рецептата е здраво стягане. Проблем в колата, след като така или иначе си съсипал оригиналното място, е да намериш друго подходящо. Сложи шайби на тоя болт, подложи една федерка е така да има. Не за друго, а защото по колите многогодишен човешки опит е показал, че всичко временно всъщност остава за постоянно.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- NETRICA
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 14 апр 2016, 11:52
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1998 1.6 16V Petrol
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
Re: закачане на масата от акумолатора на форд фокус мк1
Със сигурност няма да оставя нещата така, но иначе да, здраво съм ги стегнал за момента, а и те самите обувки кабелните си имат назъбени шайби. Ще го оправя в много скоро време. Само да спрат да ми местят смените както си поискат.. че ми бактисва вече. Благодаря за коректните отговори на всички.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта