Ел мистерия :)
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 мар 2018, 13:41
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia комби 1.8, 1997г
Ford Escort комби 1.6, 1995г - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Ел мистерия :)
От известно време /месец примерно/ си карам един Форд Ескорт 1997 1.8 Джия, комби, бензин, 115к.с. Имам го от 2004г, но последните 7 години лежеше в един склад и все не му идваше редът. Миналата 2017 година го извадих от там, дадох го на един майстор и той след 3-4 месечна борба го вкара в добър вид - за една торба пари /е, колкото може нашият майстор, де/. И сега, като ми се повреди колата, карам Форда като резерва. Естествено появяват се кусури от време на време, но бива. Даже му се кефя - поне е бензинка.
Та снощи, като реших да се тръгна от работа, трудничко запали/акумулаторът едвам -едвам.../ и установих, че вероятно целият следобед осветлението в краката и плафона на тавана на купето са светили /а не са изгаснали след определеният интервал, който сега като почетох във форума се оказа, че бил 20 сек/. И продължаваха да светят. Обаче , като светнах фаровете - угаснаха. И така: светят при запален двигател и затворени врати, но гаснат като светна фаровете !? Принудих се снощи/беше късничко/да откача клемите на акумулатора, че да мога сутринта да дойда на работа. С надеждата да поизсъхне, че през деня беше сняг и дъжд и вероятно съм минал през разни локви.
Днес по обяд ги погледнах, разкарах един предпазител №19 и ...до там. Разкарах осветлението в краката на предните седалки, плафона горе на тавана ...оказа се и радиото )) Да чакам да изсъхне колата ли ?
Та снощи, като реших да се тръгна от работа, трудничко запали/акумулаторът едвам -едвам.../ и установих, че вероятно целият следобед осветлението в краката и плафона на тавана на купето са светили /а не са изгаснали след определеният интервал, който сега като почетох във форума се оказа, че бил 20 сек/. И продължаваха да светят. Обаче , като светнах фаровете - угаснаха. И така: светят при запален двигател и затворени врати, но гаснат като светна фаровете !? Принудих се снощи/беше късничко/да откача клемите на акумулатора, че да мога сутринта да дойда на работа. С надеждата да поизсъхне, че през деня беше сняг и дъжд и вероятно съм минал през разни локви.
Днес по обяд ги погледнах, разкарах един предпазител №19 и ...до там. Разкарах осветлението в краката на предните седалки, плафона горе на тавана ...оказа се и радиото )) Да чакам да изсъхне колата ли ?
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ел мистерия :)
А да се сетиш да щракнеш копчето на плафона? В едното положение свети винаги, другото при отворена врата и гасне след време, при третото е изключено.
Въобще се ориентирай към презапойка на таблото (кутията) с предпазителите, типова болка е.
Въобще се ориентирай към презапойка на таблото (кутията) с предпазителите, типова болка е.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 мар 2018, 13:41
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia комби 1.8, 1997г
Ford Escort комби 1.6, 1995г - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ел мистерия :)
Да, още преди време намерих правилното положение на копчето на плафона Ама този път не е от това. Сега извадих бушона и наистина чакам да поизсъхне. Предполагам, че някъде зад акумулатора има разни кабели и връзки, които са навлажнени. Ще погледна и таблото с предпазителите /или ще дам на някой , който по-разбира от мен да го погледне/. Благодаря !
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 мар 2018, 13:41
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia комби 1.8, 1997г
Ford Escort комби 1.6, 1995г - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ел мистерия :)
Уффф.....Имам още един проблем... Перката на радиатора работа по свой собствен режим Има периоди, в които е както трябва: включва се , когато загрее двигателя. Обаче има и дни , в които вентилаторът работи непрекъснато - още от първото палене на двигателя на студено. И така - цял ден !?
Ще изуча аз май Форд-овете ))) Сега поне има откъде да се чете, форуми ...и т.н. Едно време, по соца, бях купил един Мини Купър /Clubman-те се срещаха още по-рядко/. Няма части, няма каталози, няма цолови инструменти...еби му мамата. Добре, че една колежка "сайдисваше" един англичанин, та след много кандърми ми донесе един сервизен каталог от Англия ))
Ще изуча аз май Форд-овете ))) Сега поне има откъде да се чете, форуми ...и т.н. Едно време, по соца, бях купил един Мини Купър /Clubman-те се срещаха още по-рядко/. Няма части, няма каталози, няма цолови инструменти...еби му мамата. Добре, че една колежка "сайдисваше" един англичанин, та след много кандърми ми донесе един сервизен каталог от Англия ))
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ел мистерия :)
Със шаманстване няма да стане. Върви на майстор. Като ориентир - датчика за перката е на дебелия маркуч към радиатора отдолу. Вадиш куплунга като върти за ориентир.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 23 мар 2018, 13:41
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia комби 1.8, 1997г
Ford Escort комби 1.6, 1995г - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ел мистерия :)
Уффф...Това с майсторите много ми вдига кръвното. Повечето не стават. Няма мисъл, няма четене, даже и не се качват на колата да се поразходят, да я усетят... Ако имах свободно време щях да си поиграя, ама няма. Днес я стоварих в сервиз, заедно със списък какво искам да огледат и оправят, както и пълна таблица с ремонтите по тази кола, откакто я имам. Да видим....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта