проблем с алармата на ескорт

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

проблем с алармата на ескорт

Мнение от S>G>Bankov » 04 окт 2005, 10:29

проблема се састои в следното стария собственик е страдал от страхова невроза и е наки4ил дат4ици нажсякаде +обемен дат4ик които се активира на 3м от колата а сащо и от вятар шумни коли.
Искам да рециклирам алармата ама искат да да я смакнат цялата и да ми правят нова .
а аз не искам
другия проблем е 4е алармата разрежда акамолатора много барзо

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 04 окт 2005, 12:39

Да, така правят(искат) всички алармаджии. Според мен - ако нещо работи - не го пипай. Ако проблема ти е само в бързото падане на акумолатора - можеш да си сложиш по як (като амперчаса). Другия вариянт е да не оставяш колата на място повече от 2-3 дни... А ако смяташ, че можеш да се справиш сам - може да си изключиш някой-друг датчик (проследи кабелите или направо от портовете на алармата), но първо замери каква е консумацията и. Едва след това предприемай кардинални мерки...може нещо друго да е виновно за оттечката!

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 04 окт 2005, 16:20

Щок датчика трябва да има потенциометър за чувствителността, врътни го и трите метра ще се стопят ! (обикновенно представлява черна кутийка с размер на цигарена и има светодиод и потенциометър)
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта