Утечка
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Утечка
Забелязах че имам утечка около 240-250 ма.
Нямам проблем с паленето,Форд транзит кънект,акумулатора е нов и голям и носи на бой.Но е дразнещо.
Вчера си поиграх и установих че утечката идва от токов кръг с предпазител 7.5 Ампера F48
На капака пише да гледам в менуала,на намеренето в нета ,пише че е за gem модул Vbat ...махнах предпазителя,проверих всичко и единственото което не работи е климатика и клапата за вентилация вън/вътре.
Подозирам че аз съм виновен за тази утечка.Есента имах теч на фреон от датчика за ниско налягане на климатика.Нямаше никъде наличен,и взех от морга от фокус 1 ,някакъв.Външно се различават ,на транзита е два пъти по голям,но и двата са трипроводни или четири.Климатика си работи нормално.Не ми се занимаваше вчера да откачвам корите отдолу да махна буксата,но подозирам че там е проблема.
Та да съм сигурен,някой да знае точно какво има вързано на този токов кръг .Форд кънект ,1.8 дураторк 2008 г.дизел F48

Нямам проблем с паленето,Форд транзит кънект,акумулатора е нов и голям и носи на бой.Но е дразнещо.
Вчера си поиграх и установих че утечката идва от токов кръг с предпазител 7.5 Ампера F48
На капака пише да гледам в менуала,на намеренето в нета ,пише че е за gem модул Vbat ...махнах предпазителя,проверих всичко и единственото което не работи е климатика и клапата за вентилация вън/вътре.
Подозирам че аз съм виновен за тази утечка.Есента имах теч на фреон от датчика за ниско налягане на климатика.Нямаше никъде наличен,и взех от морга от фокус 1 ,някакъв.Външно се различават ,на транзита е два пъти по голям,но и двата са трипроводни или четири.Климатика си работи нормално.Не ми се занимаваше вчера да откачвам корите отдолу да махна буксата,но подозирам че там е проблема.
Та да съм сигурен,някой да знае точно какво има вързано на този токов кръг .Форд кънект ,1.8 дураторк 2008 г.дизел F48

Последна промяна от Roninn на 10 дек 2018, 09:35, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 12 яну 2019, 16:51
- Местоположение: Гоце Делчев
- Status: Извън линия
Re: Утечка
Здравейте, имам проблем с Форд Фокус C - MAX TDCi. Преди месец колата започна да губи ток, смених акумулатора с нов, но след 2 седмици пак нямаше ток. Бях в сервиз казаха, че имало някаква утечка и са оправили проблема, но след 20 дена пак нямаше ток в колата. Бях отново в сервиз, но не могат да открият проблема. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Утечка
Ами всеки с поне 10г стаж се е сблъсквал с такъв проблем, но еднозначно решение няма. Трябва да се търси и мери докато се установи кой консуматор "гълта" тока.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Утечка
В помощ на други колеги и развитие по моя въпрос.Разкостих всичко ,разбрах кое къде и колко консумира.Та утечка имам ,но е точно както трябва да е.При отключване ,тоя нам си къв модул пали подсветката на лсд дисплея,както и самия него.Около 330 мА.След заключване ,пак 330 мА.След минута пада на 240 мА .След 10 минути пада още ,след 40 Мин.Консумацията пада на на 0.01 Ампер или 10 мА.
На първо четене,прегледай си лампите,често модула за закъснението на гаснене на плафоните консумира ток.Има едно жълто реле което остава под напрежение.Виж си радиото,алармата.
Колега,намери си някой който има желание и време да се занимае с твоя въпрос.При мен имаше казус със недозареждане на акумулатора.По принцип това съм учил,електро по колите,това съм работил ,от 20 г.се занимавам със електроремонти по сгради и т.н повярвай ми,тоя Форд ми скъса нервите.Нещата по фордовете са доста сложни и малко Ел сервизи се наемат да ги правят.Аз също нямам време,ако имаш конкретен въпрос,мога да помогна,но така зададеното питане е много обширно.devil_u написа:Здравейте, имам проблем с Форд Фокус C - MAX TDCi. Преди месец колата започна да губи ток, смених акумулатора с нов, но след 2 седмици пак нямаше ток. Бях в сервиз казаха, че имало някаква утечка и са оправили проблема, но след 20 дена пак нямаше ток в колата. Бях отново в сервиз, но не могат да открият проблема. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем.
На първо четене,прегледай си лампите,често модула за закъснението на гаснене на плафоните консумира ток.Има едно жълто реле което остава под напрежение.Виж си радиото,алармата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта