Проблем със запалването /имобилайзер, централно заключване/
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 15 мар 2019, 08:35
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Проблем със запалването /имобилайзер, централно заключване/
Здравейте, колеги,
Моля да ме извините, ако има подобна тема, но не намерих. Случи ми се следния проблем и се чудя дали някой има подобен и съответно дали ще можете да посъветвате къде може да е проблемът:
- Кола: Форд Фиеста , бензин , 1.25 - 2007 МК5
След един ден некаране съпругата ми ме изненада една сутрин, че колата не пали като абсолютно нищо не се случва като въртиш ключа. Проверих и никакъв ток нямаше - таблото не свети, лампи, аварийки - нищо. Първоначално заподозрях забравени фарове или нещо подобно. Проверих и клеймите, и си бяха закачени, взех акумулатора и го заредих вкъщи. Сложих го обратно и колата запали Дотук добре. Сутринта измерих с мултицет 12.2-3 на акумулатора и 14.2 -3 при работещ двигател и къси светлина (така че изключих и алтернатора като проблем). 30 минути по-късно отново получих обаждане от съпругата със същият проблем. Слезнах да проверя и наистина пълен мрак отново. Разкачих акумулатора, закачих го отново и всичко тръгна.
Това, което съпругата ми е направила различно от мен е да натисне бутона на централното заключване/отключване (аз бях заключил колата с ключа, тъй като нещо не проработи централното заключване когато аз я тествах). Самата аларма, която автомобила има си работи/ пищи, ако я включа, не е постоянно да има проблем.
Та всичко това ме кара да мисля за проблем в аларамената система/централното заключване или имобилайзера, но тъй като съм доста "бос" в познанията си автомобилите и как работят, моля някой да сподели дали е имал такъв проблем и дали можете да ме насочите какво да погледна проверя.
Благодаря предварително!
Моля да ме извините, ако има подобна тема, но не намерих. Случи ми се следния проблем и се чудя дали някой има подобен и съответно дали ще можете да посъветвате къде може да е проблемът:
- Кола: Форд Фиеста , бензин , 1.25 - 2007 МК5
След един ден некаране съпругата ми ме изненада една сутрин, че колата не пали като абсолютно нищо не се случва като въртиш ключа. Проверих и никакъв ток нямаше - таблото не свети, лампи, аварийки - нищо. Първоначално заподозрях забравени фарове или нещо подобно. Проверих и клеймите, и си бяха закачени, взех акумулатора и го заредих вкъщи. Сложих го обратно и колата запали Дотук добре. Сутринта измерих с мултицет 12.2-3 на акумулатора и 14.2 -3 при работещ двигател и къси светлина (така че изключих и алтернатора като проблем). 30 минути по-късно отново получих обаждане от съпругата със същият проблем. Слезнах да проверя и наистина пълен мрак отново. Разкачих акумулатора, закачих го отново и всичко тръгна.
Това, което съпругата ми е направила различно от мен е да натисне бутона на централното заключване/отключване (аз бях заключил колата с ключа, тъй като нещо не проработи централното заключване когато аз я тествах). Самата аларма, която автомобила има си работи/ пищи, ако я включа, не е постоянно да има проблем.
Та всичко това ме кара да мисля за проблем в аларамената система/централното заключване или имобилайзера, но тъй като съм доста "бос" в познанията си автомобилите и как работят, моля някой да сподели дали е имал такъв проблем и дали можете да ме насочите какво да погледна проверя.
Благодаря предварително!
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването /имобилайзер, централно заключване/
Обърни се към съответен специалист. След като имаш мултицет може да измериш тока на покой. Може да се наложи да изчакаш няколко минути докато компютърът "заспи".
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването /имобилайзер, централно заключване/
Евентуално, алармата е свързана към централното, но има и функция за прекъсване на захранването към клема 15 (12V след контактен ключ) и поради слаби връзки от монтажа, след задействане от дистанционното някое напрежение кляка и после не може да се задейства прекъсващото реле. Търси помощ от алармаджия.
На стария ми Форд имаше монтирана аларма и заради нагорели пинове в буксата след второто изгасване в движение я оскубах и си възстанових инсталацията.
На стария ми Форд имаше монтирана аларма и заради нагорели пинове в буксата след второто изгасване в движение я оскубах и си възстанових инсталацията.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването /имобилайзер, централно заключване/
При сходен проблем беше се загубила масата към релето на стартера. Допълнителна маса и колата си пали вече няколко години
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 15 мар 2019, 08:35
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването /имобилайзер, централно заключване/
Здравейте, благодаря за мненията. Заведох я на сервиз да я погледнат и в крайна сметка се оказа най-елементарното нещо (което проверих 10 пъти ... но както и да е..). Оказа се, че едната клейма била разхлабена една идея и губила контакт от време на време. Затегнали са я яко и хоп - готово...Малките камъчета... Благодаря ви отново!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта