Страница 1 от 1
					
				Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 26 мар 2019, 15:13
				от Фиеста
				Здравейте. Колата е Фиеста мк4 1.3 60 коня 97г. Проблема е, че след нескопосано махане на модула за алармата с рязане на жици и т. н., колата пали и работи нормално, но при подаване на газ почва да мени обороти и да гасне, а при опит за движение няма мощност и гасне на неутрална. Що за простотия стана. Преди това беше часовник
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 26 мар 2019, 15:15
				от Фиеста
				Също така и свещите стават катран - черни след 10мин
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 26 мар 2019, 15:48
				от ieiei
				Ако има газ може да бърка горивата
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 26 мар 2019, 18:48
				от Фиеста
				Няма газ и никога не е имала
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 26 мар 2019, 19:53
				от Фиеста
				Колеги, помагайте, моля, че не ми се дава и тоя Форд на вторични(3-ти)Не съм сигурен, че Митко може да ми помогне с тоците и компа, за да го занимавам излишно
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 26 мар 2019, 20:03
				от S_C
				Не е алармата. От инсталацията е. Просто барането по кабелите е ускорило нещата, които и без това са били започнали вече да се случват.
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 26 мар 2019, 20:07
				от Фиеста
				Какво би ме посъветвал
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 26 мар 2019, 21:39
				от OgiDogi
				Фиеста написа: ↑26 мар 2019, 20:07
Какво би ме посъветвал
 
Щом прекъсва и цапа свещи, нещо е омотал алармаджията с бензиновите инжектори и вероятно пръскат по няколко или всички наведнъж и се дави.
Откачи буксата на компютъра и прозвъни между буксите на инжекторите, да видиш дали имат късо помежду си. Само един е общият проводник за всичките - захранването с 12 волта (основен цвят виолетов с допълнителен различен за отделните инжектори), всички останали (основен цвят черен с различен за отделните инжектори) трябва да са поотделно директно до компютъра и при разкачена букса не трябва да имат връзка помежду си.
Ако има късо по черните проводници, прегледай снопа в зоната на "възстановяване", да не е решил да свърже всички "маси" (черните проводници) на куп. Те са реално маси, но се управляват от компютъра поотделно всяка. Ако са събрани, разделяш всичко и свързваш една по една от компютър към инжектор според допълнителните цветове.
 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 26 мар 2019, 21:49
				от Фиеста
				Много благодаря за тази информация. Ще направя всичко и ще пиша дали има ефект. Жив и здрав да си
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 26 мар 2019, 23:19
				от HACKO
				S_C написа: ↑26 мар 2019, 20:03
Не е алармата. От инсталацията е. Просто барането по кабелите е ускорило нещата, които и без това са били започнали вече да се случват.
 
Само при Мондео от 90те имаше проблем с разпадаща се изолация. Ескорт и Фиеста нямат такъв проблем.
 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 27 мар 2019, 09:40
				от Фиеста
				OgiDogi, няма ли вариант, ако си от София да ми свършиш тази работа срещу заплащане, разбира се?
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 27 мар 2019, 10:21
				от ЯЛТА
				Фиеста написа: ↑27 мар 2019, 09:40
OgiDogi, няма ли вариант, ако си от София да ми свършиш тази работа срещу заплащане, разбира се?
 
Огнян е в Сливен. Пробвай при 
Фордманиака.
 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 27 мар 2019, 11:11
				от Фиеста
				Еееех, жалко. Ще звънна на Митко, но почти съм убеден, че с тоци не се занимава
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 01 апр 2019, 00:07
				от Фиеста
				Оказа се, че проблема е в ламбда сондата. Днес случайно разкачих кабелите на сондата и колата спря да гасне при форсиране на място. Направих едно кръгче и нямаше забиване на муцуна. Явно, че махането на алармата е съвпадение. Митко се ангажира да помага, за което съм му благодарен, но явно няма да се наложи да му я карам (поне сега)
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 01 апр 2019, 11:05
				от HACKO
				Абе ти му я закарай да потвърди диагнозата, преди да почнеш да сменяш поголовно датчици.
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 01 апр 2019, 18:20
				от Фиеста
				Това ще направя
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 01 апр 2019, 21:21
				от freeway
				Имаш решение на проблема, не виждам причина да даваш излишни пари(всеки сам си преценява)
			 
			
					
				Re: Проблем след махане на алармата
				Публикувано: 01 апр 2019, 22:06
				от Фиеста
				Така или иначе трябва да се смени, а аз не искам да я напъвам за да не я счупя. Освен това нямам подходящ тръбен ключ