Проблем с имобилайзер
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 дек 2018, 17:03
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8, TDDI, 90 hp, 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с имобилайзер
Здравейте, имам следния проблем с Фокус 1999г. комби, 1.8 di, 90 коня - при завъртане на ключа за запалване не се случва нищо, така два-три пъти и накрая пали. Проблема в имобилайзера ли е или е другаде? Клемите на акумулатора не са хлабави и не са окислени, акумулатора не е слаб и проблема не е там. Ако някой има идея какъв е проблема нека пише.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
Това че не завърта не е от имобилайзер.С мултицет или пробна лампа може да проследиш какво се случва
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
Провери си силовите бушони при двигателя. На зет ми мишоци мяха изгризали кабелите на датчика за скорост-окъсили, и бушона изгорял. Нямаше никакъв ток. Ако е от имобилайзера светодиода мисля ще мига бързо.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 дек 2018, 17:03
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8, TDDI, 90 hp, 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
Къде да я слагам пробната лампа?
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 дек 2018, 17:03
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8, TDDI, 90 hp, 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
С бушоните и кабелите всичко е наред. Други мнения?
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 дек 2018, 17:03
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8, TDDI, 90 hp, 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
А как мога да премахна изобщо този имобилайзер?
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 дек 2018, 17:03
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8, TDDI, 90 hp, 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
https://youtu.be/bWYX0PdA99c
Някой знае ли какво означават всички тези данни, които излизат в този режим?
Някой знае ли какво означават всички тези данни, които излизат в този режим?
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 дек 2018, 17:03
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8, TDDI, 90 hp, 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
Открих си ги сам 

- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
Сподели, за да знаем и ние 

-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 дек 2018, 17:03
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8, TDDI, 90 hp, 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
https://www.youtube.com/watch?v=sv8MFOXIllk
Чети описанието под клипа!
Чети описанието под клипа!
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 дек 2018, 17:03
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8, TDDI, 90 hp, 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
https://evtinkobg.com/product/universal ... fon-elm327
Някой пробвал ли е това? Дали ще върши работа?
Някой пробвал ли е това? Дали ще върши работа?
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
То е същото като това, ама на петорна цена. Трябва да стане връзка с фокуса, въпросът е какво точно цели упражнението.Даниелчо написа: ↑21 апр 2019, 21:07https://evtinkobg.com/product/universal ... fon-elm327
Някой пробвал ли е това? Дали ще върши работа?
Надписът е подвеждащ, тъй като това е само адаптер за връзка, а не "универсална автодиагностика". Диагностиката, освен адаптера, иска софтуер за връзка и човек със знания, какво търси да види и какви изводи могат да се направят от видяното.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 01 дек 2018, 17:03
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8, TDDI, 90 hp, 1999
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
Има и диск със софтуер
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
Колега, само да споделя че този ЕЛМ май няма необходимите протоколи да се върже за твоето ЕКУ.Даниелчо написа: ↑21 апр 2019, 21:07https://evtinkobg.com/product/universal ... fon-elm327
Някой пробвал ли е това? Дали ще върши работа?
Имам същото и съм го изпробвал на колата от подписа, Фюжън 1.6 16В 2003 и ТДДИ и ТДЦИ на фокус 1 генерация.
На всички не работи.
Намерих една подобна джаджа, която се свързва с колата от подписа, Фюжън 1.6 16В 2003.
На дизелите не съм пробвал, но мисля че ще стане. Казва се Viecar, същото на размери, жълто на цвят.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
При мене работи на фокус МК-1 1999 с torque но не показва кой знае каква информация даже показва завишени стойности на температурата на загрят двигател отчита 108С а ЕКУ-то на колата показва 92С. Стойностите на ламбда сондата не ги показва и волтажа иначе отчита че няма никакви грешки.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
То на тези китайчета това им е диагностичното - да прочетеш записаните грешки и да изкомандваш компютъра да ги изтрие.aspasia написа: ↑22 апр 2019, 16:26При мене работи на фокус МК-1 1999 с torque но не показва кой знае каква информация даже показва завишени стойности на температурата на загрят двигател отчита 108С а ЕКУ-то на колата показва 92С. Стойностите на ламбда сондата не ги показва и волтажа иначе отчита че няма никакви грешки.
От там насетне, ако искаш изправна кола, търсиш разбиращ от коли човек, който ползва по-други диагностични уреди и има нужните знания да локализира източника на проблеми.
Последна промяна от OgiDogi на 22 апр 2019, 19:32, променено общо 1 път.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер
При мене не се свързваше с никоя кола, подарих го на приятел със С-макс ТДСИ, там се свързва.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта