Страница 1 от 1
помощ 1.6 фокус
Публикувано: 15 ное 2019, 21:29
от Liubeto vd
Колата ми продължава да презарежда след като смених плочката направих Тестов режим на таблото и ми исписа грешка d262.
комп.на колата отчита че зарежда 13.8в а с уред е 15в

от сервиза ми казаха че се самниават в компа.някои имал лие такавпроблем

Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 16 ное 2019, 08:50
от aspasia
При мене на компа показва 15,7 а реално с мултицета като едната сонда е на + кабел алтернатора а другият на +на акумулатора 14,4
Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 16 ное 2019, 10:08
от HACKO
Liubeto vd написа: ↑15 ное 2019, 21:29
....
комп.на колата отчита че зарежда 13.8в а с уред е 15в

от сервиза ми казаха че се самниават в компа.някои имал лие такавпроблем
Уреда в сервиза дали е точен, кога е минал метрономия?????
При електронните мултицети, слаба батерия може да доведе до показания 2-3V над реалното.
Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 16 ное 2019, 18:47
от Liubeto vd
точни са с ниаколко уреда е мерено,когато свалиа акому.за 5 м.зареждането се нормализира като покарам малко почва да дига до 15.5
разглобих иа половината всички маси кадето ги открих сам ги притегнал.стигнах да комп.но не оспях да свали буксата.утре продалжавам даите савет

Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 17 ное 2019, 09:18
от aspasia
Акумулатора в какво състояние ти е? Защото системата smart charge мери състоянието на акумулатора и ако е паднал повече помпа с по голям волатаж. Ако имаш възможност смени акумулатора и виж как ще е защото системата не е направена за оловни акумулатори а за Ca/Ca Silver
Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 17 ное 2019, 09:24
от OgiDogi
aspasia написа: ↑17 ное 2019, 09:18
Акумулатора в какво състояние ти е? Защото системата smart charge мери състоянието на акумулатора и ако е паднал повече помпа с по голям волатаж. Ако имаш възможност смени акумулатора и виж как ще е защото системата не е направена за оловни акумулатори а за Ca/Ca Silver
Ако компютърът вижда 13.8, няма как да не "помпа". По-скоро, вижда толкова заради падове на напрежение по корозирали контакти - маси по шасито или букси, релета и предпазители по "+" на захранването.
Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 17 ное 2019, 11:14
от Liubeto vd
преслушах всичли кабели букси и маси под капака и купето всички кабели под седалките. стугнах до комп. него не успях да го демонтирам. пробвах и с друг акумолатор по силен от моя. резултата е същия. няколко мин след запалванто нещата са нормални и след това започва да вдига волтажа. няколко дни колата беше в сервиз и накрая казаха че не знаят какво е и се отказаха да тарсят проблема. ако някои има друга идея

да сподели.
Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 17 ное 2019, 11:56
от aspasia
OgiDogi написа: ↑17 ное 2019, 09:24
aspasia написа: ↑17 ное 2019, 09:18
Акумулатора в какво състояние ти е? Защото системата smart charge мери състоянието на акумулатора и ако е паднал повече помпа с по голям волатаж. Ако имаш възможност смени акумулатора и виж как ще е защото системата не е направена за оловни акумулатори а за Ca/Ca Silver
Ако компютърът вижда 13.8, няма как да не "помпа". По-скоро, вижда толкова заради падове на напрежение по корозирали контакти - маси по шасито или букси, релета и предпазители по "+" на захранването.
Моят комп показва че зарежда 15,5-15,7 а по мултицет от 14,00-14,4
Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 17 ное 2019, 12:06
от aspasia
Liubeto vd написа: ↑17 ное 2019, 11:14
преслушах всичли кабели букси и маси под капака и купето всички кабели под седалките. стугнах до комп. него не успях да го демонтирам. пробвах и с друг акумолатор по силен от моя. резултата е същия. няколко мин след запалванто нещата са нормални и след това започва да вдига волтажа. няколко дни колата беше в сервиз и накрая казаха че не знаят какво е и се отказаха да тарсят проблема. ако някои има друга идея

да сподели.
Виж какво е напрежението като откачиш 3 пиновата букса от алтернатора даже и без нея трябва да работи нормално. На единият пин трябва да имаш постоянно 12V другите два отиват до ECU-то

Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 17 ное 2019, 15:04
от Liubeto vd
откачвал съм буксата. зареждането е 14.3 в. карах така една седмица и една сутрин отказа не иска да запали. закарах я в сервиз и те казаха че няма никакви грешки освем че презарежда. пратиха ме на ел. майстор смени плочката прегледа кабелите и накрая каза че не може да я оправи. на диагностика не показва нищо и вече не знам какво друго да правя.
Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 17 ное 2019, 16:32
от aspasia
Liubeto vd написа: ↑17 ное 2019, 15:04
откачвал съм буксата. зареждането е 14.3 в. карах така една седмица и една сутрин отказа не иска да запали. закарах я в сервиз и те казаха че няма никакви грешки освем че презарежда. пратиха ме на ел. майстор смени плочката прегледа кабелите и накрая каза че не може да я оправи. на диагностика не показва нищо и вече не знам какво друго да правя.
Когато е откачена 3 пиновата букса ECU-то не контролира алтернатора а си зарежда като обикновен алтернатор няма начин при това положение щом е било 14,3 да ти падне акумулатора Провери ли масата под филтърната кутия обикновено болта е ръждясал и едва ли ще се отвие и каква марка плочка ти е сложил защото за моят алтернатор имаше три модела и трябваше някакъв серин номер да им нося в Косер за да ми кажат каква е.
Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 17 ное 2019, 21:11
от Liubeto vd
не е паднал акумолатора а просто не иска да запали. първата плочка беше на магнетмарели , а вторатасменена е гледана по номер. мисля че съм прегледал тази маса , утре ще проверя пак. давайте идеи къде да търся.
Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 17 ное 2019, 22:38
от aspasia
Liubeto vd написа: ↑17 ное 2019, 21:11
не е паднал акумолатора а просто не иска да запали. първата плочка беше на магнетмарели , а вторатасменена е гледана по номер. мисля че съм прегледал тази маса , утре ще проверя пак. давайте идеи къде да търся.
Ако на алтернатора ти пише Made in Italy значи плочката ти трябва да е на Magneti marelli
Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 17 ное 2019, 23:10
от ЯЛТА
На Фокус 1.8 Tddi има едно реле между алтернатора и компютъра, което ебава зареждането. Така на зет ми изхвърлихме здрав алтернатор, и нова диодна плочка, дакато стигнат до това реле. Не знам дали на 1.6 бензин дали го има............
Re: помощ 1.6 фокус
Публикувано: 21 ное 2019, 21:38
от Liubeto vd