Страница 1 от 1

Перката на вентилатора не спира дори при спрян мотор

Публикувано: 21 фев 2021, 11:43
от svet77
Здравейте, колеги.

Бих искал да ви попитам, дали някой е имал подобен проблем като моя. От два дни перката на вентилатора не спира да върти, дори при спрян мотор. Първият път, акумулатора се изтощи напълно. Сега го заредих, но съм длъжен да изваждам буксата на перката ( става въпрос за голямата перка). Когато запаля колата, перката продължава да се върти. Колата е Форд мондео 2.2 200 коня, дизел от 2011 год.
Благодаря ви предварително

Re: Перката на вентилатора не спира дори при спрян мотор

Публикувано: 21 фев 2021, 16:28
от ЯЛТА
Някое реле най вероятно е залепнало.

Re: Перката на вентилатора не спира дори при спрян мотор

Публикувано: 22 фев 2021, 18:18
от OgiDogi
Закачва ли диагностика?

На Опел такова нещо се случва, ако сензорът за налягане в климатичната система е откачен или повреден и дава информация за 25 бара - системата е длъжна да го обдуха, докато свали налягането. И тъй като това с дефектен или липсващ сензор няма как да се случи - духа до изтощаване на акумулатора.

Re: Перката на вентилатора не спира дори при спрян мотор

Публикувано: 23 фев 2021, 12:19
от svet77
Да закачих я и ми показа следните грешки
Р 0683- 92
Р 0691
Р 0168
Р 0532
Р246В
Р 2508

Re: Перката на вентилатора не спира дори при спрян мотор

Публикувано: 23 фев 2021, 18:49
от OgiDogi
Никаква изненада:

P0532 Powertrain - Vehicle Speed, Idle Control, and Auxiliary Inputs - ISO/SAE Controlled
Description A/C Refrigerant Pressure Sensor "A" Circuit Low

Re: Перката на вентилатора не спира дори при спрян мотор

Публикувано: 12 мар 2021, 15:03
от svet77
Благодаря на всички за помощта. След смяната на модула за управление на вентилаторите, всичко си дойде на мястото!

Re: Перката на вентилатора не спира дори при спрян мотор

Публикувано: 12 мар 2021, 18:19
от OgiDogi
svet77 написа:
12 мар 2021, 15:03
Благодаря на всички за помощта. След смяната на модула за управление на вентилаторите, всичко си дойде на мястото!
А пробвахте ли пак със стария модул?
Сигналът от сензора за налягане е много слаботоков и корозия по пиновете на буксите като нищо може да го промени и модулът да реагира неправилно, а при размяната му да се поочистят пиновете и всичко да заработи нормално.