Check engine, battery, oil индикатори
- bootlog
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 04 май 2021, 10:45
- Модел на автомобила: Focus 2008-, 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115PS)Sigma
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Check engine, battery, oil индикатори
Здрравейте хора,
Имам следната ситуация. Колата е Фокус МК2, 1,6, бензин (само бензин), 2009г. Винаги до сега, когато поставя ключа в позиция II светват всички възможни индикатори по таблото, след което си изгасват, което си е нормално.
Преди няколко дни, когато бяха първите снеговалежи и температурите паднаха до към 0 градуса, започна да свети и предупредителния индикатор под формата на снежинка, което също е нормално, тъй като той свети от 0-4 градуса.
Интересното обаче е, че заедно с него един ден светнаха и check engine, battery и oil индикаторите. От тогава до сега в положение II на ключа си оставят да светят. Когато запаля автомобила, всичко си изгасва. Нямам проблеми със запалването, както и не се забелязват никакви промени в поведеието на автомобила.
Също така по време на движение никой от тези индикатори не свети. Въпросът ми е има ли нещо за което да се притеснявам? Случвало ли се е нещо подобно на някой от вас?
Имам някои предположения, какъв може да е проблема, но не искам да подвеждам колегите.
Благодаря предварително.
Имам следната ситуация. Колата е Фокус МК2, 1,6, бензин (само бензин), 2009г. Винаги до сега, когато поставя ключа в позиция II светват всички възможни индикатори по таблото, след което си изгасват, което си е нормално.
Преди няколко дни, когато бяха първите снеговалежи и температурите паднаха до към 0 градуса, започна да свети и предупредителния индикатор под формата на снежинка, което също е нормално, тъй като той свети от 0-4 градуса.
Интересното обаче е, че заедно с него един ден светнаха и check engine, battery и oil индикаторите. От тогава до сега в положение II на ключа си оставят да светят. Когато запаля автомобила, всичко си изгасва. Нямам проблеми със запалването, както и не се забелязват никакви промени в поведеието на автомобила.
Също така по време на движение никой от тези индикатори не свети. Въпросът ми е има ли нещо за което да се притеснявам? Случвало ли се е нещо подобно на някой от вас?
Имам някои предположения, какъв може да е проблема, но не искам да подвеждам колегите.
Благодаря предварително.
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Check engine, battery, oil индикатори
Има доста писано свали си таблото и си запои контактите на буксата това е еди от проблемите с този модел.
- bootlog
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 04 май 2021, 10:45
- Модел на автомобила: Focus 2008-, 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115PS)Sigma
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Check engine, battery, oil индикатори
aspasia, дай някой линк или тема за да мога да прочета повече по въпроса. Благодаря предварително.
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 15 дек 2019, 02:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 2015 Facelift RS 1.6 TDCI 95 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Check engine, battery, oil индикатори
Да ви кажа че мойта от както си я купих преди 2 години, въпросните лампи не гаснат докато не запаля. Колата е фокус 2015 дизел, но мисля че при мен това си е така по идея
- bootlog
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 04 май 2021, 10:45
- Модел на автомобила: Focus 2008-, 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115PS)Sigma
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Check engine, battery, oil индикатори
Прави ми впечатление, че по разни клипове в интернет на някои хора по същия начин така не им гастнат индикаторите, докато не запалят и техните коли са като моята на години. На мен ми е странно, защото до сега не го бе правила...
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Check engine, battery, oil индикатори
Нормалната работа е, не само при Форд, при включване на контакт всички индикации на наличните системи да светнат за визуален тест, че са налични/изправни. След това, всяка система "докладва" за изправност/неизправност и съответно индикаторът ѝ изгасва или остава да свети.
Докато няма обороти на двигателя, трябва да останат само индикаторите за неизправност на двигателя (поради липса на обороти), налягане на маслото и зареждане на акумулатора. Изгасването им преди запалване говори за неизправност на таблото с инструменти и индикации.
Докато няма обороти на двигателя, трябва да останат само индикаторите за неизправност на двигателя (поради липса на обороти), налягане на маслото и зареждане на акумулатора. Изгасването им преди запалване говори за неизправност на таблото с инструменти и индикации.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта