не работи перката на охлаждащият вентилатор
- Stefiesta
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 11 мар 2017, 17:41
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
не работи перката на охлаждащият вентилатор
Здравейте,
Fiesta MK7 2010г 1.25
Не се вкл. перката на охладажето при заграл двигател и/или вкл. климатик.
Поне предпазителя да проверя и релето исках, ама нямат вадене пущините ...
Дайте насоки как да ги измъкна че в тази малак кутия с пръсти кебапчета не става и не става
Fiesta MK7 2010г 1.25
Не се вкл. перката на охладажето при заграл двигател и/или вкл. климатик.
Поне предпазителя да проверя и релето исках, ама нямат вадене пущините ...
Дайте насоки как да ги измъкна че в тази малак кутия с пръсти кебапчета не става и не става
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 15 дек 2019, 02:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 2015 Facelift RS 1.6 TDCI 95 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: не работи перката на охлаждащият вентилатор
Пинсета ? Две клечки за зъби или кибритени. По една от всяка страна пак би трябвало стане.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: не работи перката на охлаждащият вентилатор
А на някой от капаците на бушоните няма ли закрепена специална щипка?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: не работи перката на охлаждащият вентилатор
Извади буксата и и пусни директно ток за да видиш какво се случва.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: не работи перката на охлаждащият вентилатор
За ваденето и поставянето на въпросните "въшки" използвам малки клещи с дълги и тесни човки-стават и с прави, и със закривени, които решиш, че са ти по-удобни.
Много автомати-слаби резултати!
- Stefiesta
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 11 мар 2017, 17:41
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: не работи перката на охлаждащият вентилатор
Благодаря, твоето предложение изглежда най-адекватно.
Днес пообиколих няколко магазина за авто-аксесоари и на едно единственно място намерих ( след доставка разбира се ) от тези предпазители.
Цената няма да я споделям за да не разводняваме темата.
Някой с опит за покупка на тези Ford Fiesta MK7 40 AMP Fuse 4655704 ?
https://www.ebay.co.uk/p/2091997802
- Stefiesta
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 11 мар 2017, 17:41
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: не работи перката на охлаждащият вентилатор
Предполагам говориш за конектора на скарата на вентилатора ?
Той изглежда да е достъпен само от долна страна на автомобила ?
Милех си да измъкна релето и през неговият конктор да подам 12В ( ако предпазителя е ОК )
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 880
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: не работи перката на охлаждащият вентилатор
При Фокус 1 има букса и горе зад левия фар. При мен бяха изгорели клемите на силовия плюсов проводник и вентилаторът не работеше заради тях.
Знам всички вицове за Форд
- Stefiesta
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 11 мар 2017, 17:41
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: не работи перката на охлаждащият вентилатор
Някой пробвал ли е да свали перката с ел. двигател от дифузера без да ги вади заедно изпод автомобила ?
Идеята ми е да сваля въздушният филтър и връзките му , да развия трите винта на перката за да я отделя от дифузера (конектора с кабелите също го изкл.)
Освобождавам дифузера от щипките и до премествам колкото е възможно към двигателя и в освободеното пространство измъквам ел.двигателя с перката нагоре.
Нещо да пропускам ?
Идеята ми е да сваля въздушният филтър и връзките му , да развия трите винта на перката за да я отделя от дифузера (конектора с кабелите също го изкл.)
Освобождавам дифузера от щипките и до премествам колкото е възможно към двигателя и в освободеното пространство измъквам ел.двигателя с перката нагоре.
Нещо да пропускам ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта