РАВНОСМЕТКАТА-CAM186

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

РАВНОСМЕТКАТА-CAM186

Мнение от fiestaracing » 28 окт 2005, 17:35

Вече посъбрах повечко информация за характеристиките на двигателя след смяната на CAM185(стандартен за 1.4) с този от 1.6турбо-CAM186!!!

1.Двата вала пасват към главата абсолютно 1 към 1(въпреки че гърбиците на бързия вал са по-широки с 1.5мм)-от към конструктивна гледна точка -са напълно заместими!!!

2.Палене-с новия вал двигателя пали доста по-бързо(без значение дали е на бензин или газ)!!!

3.Разход на гориво-в сравнение със стария вал литрите са с около 0.5-1.2 по-малко-за градски цикъл на каране-12-12.5(на газ и с моя стил на каране)за стария вал срещу 10.8-11.6 с новия вал!Множко е но като се има в предвид,че по 25-30мин-режимите са: празен ход и движение на 1ва до 3та предавка,пък и гумите са 185/60/14(а би трябвало да са 155/70/13-от там и разликата в километрите и завишаването на литрите като цяло)!!!

4.Празен ход-е ето това е единствения кахър-просто е отвратителен- не гасне,но работата е доста неравномерна-предполагам сте чували как работи бегачка-(не точно като такава но е нещо подобно)Много трудно се отрегулирва особено на газ-на бензин е по-леко но пак си е зор работа!!!Намерих решението-просто празният ход е 1050-1100об/мин!!!

5.Глас-нищо общо със стандартния-доста по-басов и приглушено боботещ!!!Бе... Като цяло смени си гласа-доста по-добре звучи-дава илюзия за доста по-мощен мотор!!!

6.ДИНАМИКА-просто нищо общо с оригинала-ето и подробностите:
ще продължа след малко!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 29 окт 2005, 10:47

ми я ела в неделя да те видим де!
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 30 окт 2005, 15:51

Братле работя постоянно-даже и в Неделите,пък и жена ми е бременна!!!Иначе с невероятно удоволствие бих се почвил!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 30 окт 2005, 16:03

ПРОДЪЛЖЕНИЕ:
6.
-1000-1500об/мин-все едно караш дизел-не гасне даже и при стандартните шофьорски грешки-по-остро пускане на съединителя с малко газ,или претоварване в зоната на празния ход-работи мазно и малко глухо!!!

-1500-2000об/мин-положението е същото като със стандартния вал-при тези обороти промяната е едва усезаема(към малко по-бирзо "развинтване" на мотора)

-2000-3000об/мин-разликата е вече осезаема-и на бензин и на газ,при тези обороти мотора започва доста по-закачливо да боботи!!!

-3000-4000об/мин-динамиката се ускорява значително
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 30 окт 2005, 16:36

-4000-7000об/мин-при тези обороти вече няма нищо общо с динамичните характеристики на базовия вариант-особено на първа и втора-ускорението е впечатлявящо-на първа доста приятно се усеща "прилепянето" към седалката!!!

-Определено има значителна промяна в характеристиките на двигателя-максимума на въртящия момент е изтеглен в посока на обороти след 4000(ако се съди по динамиката),но точно обратно на логичното -много леко започва да върти гуми при леко сецване дори при 2000об/мин-започва лекичко-но като се поеме продължава докато изключи ограничителя в запалването!!!

-При леко "свиване" на регулатора за количество газ-разхода пада до почти 10 на100-(с гуми 185/60/14 които дават значителна грешка при изчисляване на разхода)
ще продължа по-късно (имам малко работа)
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 31 окт 2005, 09:13

Единственото което остана да се направи по мотора е да сменя кобилиците с водачите към тях защото 2 от тях имат значително износване и тракат при всички режими!!!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 01 ное 2005, 19:10

Моля модераторите, ако може да преместят темата в ДВИГАТЕЛ И
ТРАНСМИСИЯ!!!Съжалявам ако съм ви затруднил с нещо!!! Предварително благодаря!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 01 ное 2005, 20:00

Мен лично ме кефиш!
А ако и ме повозиш... =D>:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 02 ное 2005, 09:21

поздрави за ъпгрейда :!: само да ти кажа, че гумите 185/60/14 са с абсолютно същия външен диаметър като 175/70/13 - и двата размера са фабрични.Т.е. не ти дават отклонение на километража, само ти качват съвсееем леко /50-100 гр/100 км./ разхода.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 02 ное 2005, 09:50

Извинявам се за глупавия ми въпрос, но какво е това "САМ186"? :oops:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 02 ное 2005, 09:52

Любо написа:Извинявам се за глупавия ми въпрос, но какво е това "САМ186"? :oops:
спортен разпред. вал

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 02 ное 2005, 13:13

Галошките са 155/70/13-фабрично-а сега е със 185/60/14-мисля че разликата в километрите и скоростта е около 6-7%!!!(като цяло и динамиката при това положение куца-чувствително,но и така не е зле)Ако по-горе съм написал 175/70/13-грешката е моя Моля за извинение!!!



САМ186 е разпред вал от мотор 1.6-TURBO!!!

Ако има възможност бих дал на всеки от Вас да покара или да се повози!!!За колегите с по-мощни мотори няма да е кой-знае какво,но важното е че идеята се роди,порастна и сега работи безупречно!!!
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ОТДЕЛЕНОТО ВРЕМЕ И ВНИМАНИЕ!!!СТРАХОТНИ СТЕ ВСИЧКИ!!!
fiestaracing-just race!!!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 02 ное 2005, 16:18

[quote="fiestaracing"]Ако по-горе съм написал 175/70/13-грешката е моя Моля за извинение!!!quote]

а бе ти правилно си си написал размера,ама кой да чете внимателно :?

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 02 ное 2005, 17:24

О.К братле :D
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта