предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 28 яну 2011, 22:04
- Модел на автомобила: Галакси 2.0 -1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
Колеги чудя се какви са вариантите за силов тунинг ( без турбиниране понеже ми идва скъпичко ) на фиеста RS1800 - 130 коня ?
колата вече има спортен филтър и входящ колектор от ескорт RS като от тази интервенция има резултат във високите ...
очаквам изпитани предложения .....
благодаря !!!
колата вече има спортен филтър и входящ колектор от ескорт RS като от тази интервенция има резултат във високите ...
очаквам изпитани предложения .....
благодаря !!!
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 28 яну 2011, 22:04
- Модел на автомобила: Галакси 2.0 -1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
http://www.fiestaturbo.com/tech/zetec-tuning/
Предполагам, че колегите disc и Danchev още не са ти видели темата, но те ще ти дадът съвети и насоки. Не очаквай обаче нещата да станат евтино. Сериозният тунинг е скъпо хоби.1800 130ps tuning
Once you have the 130ps engine spec, the next steps in tuning are to improve induction and exhaust flow, and look at a remap and higher lift cams. However, many tuners agree that the maximum power you can achieve on the 1800 Zetec inlet manifold and injectors is 145-155bhp, and you will be pushing the engine and management to its limits at this point. Aftermarket normally-aspirated cam kits cost in the region of �450-�500 and will be unsuitable to turbocharged applications.
A free-flowed exhaust and removal of the catalytic converter, as well as the fitting of the Mass AirFlow sensor (MAF) from a 2.0L engine (which has a larger internal diameter than the 1800 MAF) will give good mid-range gains, and a custom-mapped management chip such as a Unichip will allow the best gains from these modifications.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
MEGASQUIRT - мисля че ще имаш нужда
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
Дросели...отдавна искам да направя такъв, но трябва и валове и пружини и т.н. за да се развърта добре, също и лек маховик. Но инвестицията ще е по голяма от тази за турбо конверсия.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
Ами че ако не си готов да дадеш поне три пъти цената на колата в модификация, най-добре да не се захващаш. "С пръдня боя не става."
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
да, още повече, че ако си 130коньовия той е почти изтискан откъм евтините тунинг трикове. Пилни му главата 

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
По-агресивни валове,портване и полиране на главата,спортен изспускателен колектор,хубава електроника,още по-голям дросел (или многодроселна инжекция) да изброявам ли още?



- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
Евтино и ефективно...2.0 от мондео,същите коне,но повече въртящ момент,пък и с пинизи може и 150 коня да стане
,ще си ползваш твоя комп.От твоя мотор прехвърляш водна помпа,картер и тръбата с цедката,маслена помпа.Малсената помпа може и да не се сменя,ако има място зад филтъра.При мондеото масления филтър е почти хооризонтален,при 1.8 ескорт/фиеста е малко под наклон.

- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
Наистина маслената помпа на двулитровката е права и има лек проблем с клиренса при филтъра ... решението е използване на филтър от 1.6 CVH ... пасва идеално и е достатъчно по-къс 

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 28 яну 2011, 22:04
- Модел на автомобила: Галакси 2.0 -1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
доста интересни насоки
относно финансовата част знам ,че един тунинг проект излиза скъпо и затова искам да се ориентирам така ли ще я карам или ще я направя съботно-неделна адреналинка
шлайф на глава ?? интересно ми е колко трябва да се шлайфа за да не се скъси живота на мотора до минимум и какви резултати могат да се очакват ? къде може да се извърши такава интервенция и приблизителна цена ?
валове ...от какво могат да се ползват валове или само спортни могат да се сложат ?
благодаря на всички отзовали се !

относно финансовата част знам ,че един тунинг проект излиза скъпо и затова искам да се ориентирам така ли ще я карам или ще я направя съботно-неделна адреналинка

шлайф на глава ?? интересно ми е колко трябва да се шлайфа за да не се скъси живота на мотора до минимум и какви резултати могат да се очакват ? къде може да се извърши такава интервенция и приблизителна цена ?
валове ...от какво могат да се ползват валове или само спортни могат да се сложат ?
благодаря на всички отзовали се !
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
трудно е да се отговори точно на въпроса с шлайфането, но ще кажа някои насоки, според които аз мисля.
единственото, което е последствие от шлайфането е повишаване степента на сгъстяване.
Трябва да се има предвид и каква дебелина гарнитура ще се сложи за да се сметне колко.
Обикновено с нормален шлайф и гарнитура отива на 11 до 11.5.
Последствие от повишаване на СтСг може да е преждевременна детонация на ГВС преди ГМТ от което може да има неприятни последствия до смяна на мотор в най-фрапиращите случаи.
Много коли има по пътя, които са стандартно с такава и карат с обикновен бензин и нямат проблем. Все пак не трябва да се прекалява. Но трябва да се увериш, че центровка, настройки на компютър, токове, свещи, кабели, бобина и т.н. всичко е 6.
друго на ръка - тъй като си с 1.8 мотора той е вече поизцеден, с всякакви такива бъзикни повече от 10-на коня, реални (защото на теория и на говорене много хора вече виждат и от джобовете им как изпадат коне..).
Това, което @naskoto ти предлага е вече друга бира, и аз съм с 2 ръце за. Освен всичко, което е изброил, взимаш главата от 1.8 с все валовете и всмукателния колектор, т.е. просто я отвиваш, сваляш и 0.2-0.3мм и директно я плясваш на 2.0 блока. В комплект с компютъра от 2.0 който поради това, че трябва да е от мондео преди 1995 заради PATS-а, ще си има 136-те коня т.е. няма да е повлиян от глупавите промени и "оптмизации" за вредни емисии и т.н. може да стигнеш 150 коня. Много по-ефтино отколкото спортни валове и не знам какво.
От тук на там следва 4-2-1 изпускател, права генерация назад на 60мм с едно хубаво гърне, което е ТИХО!!!!!!1111едноедно
Ако и това не ти стига вече трябва да махнеш компютъра и всмукателния колектор и да сложиш едни дросели с мега или карбуратори. Стига а има кой да ти ги настройва, което и да е. А такива хора са малко.
А ако и това вече не ти стига - турбо.
Но преди първото и второто "ако" ще трябва хвърлиш 80% от интериора и да навреш едно хубаво скеле в купето, за да не стане голямо "АКО".
Съмнява ме, че ще стигнеш до тук де, на тая фиестичка с варианта до първото "ако" ще връзваш очите на фльонга на всички 'ентусиасти' (каот не говоря за разни М пауъри и тям подобни)
оувър енд аут
единственото, което е последствие от шлайфането е повишаване степента на сгъстяване.
Трябва да се има предвид и каква дебелина гарнитура ще се сложи за да се сметне колко.
Обикновено с нормален шлайф и гарнитура отива на 11 до 11.5.
Последствие от повишаване на СтСг може да е преждевременна детонация на ГВС преди ГМТ от което може да има неприятни последствия до смяна на мотор в най-фрапиращите случаи.
Много коли има по пътя, които са стандартно с такава и карат с обикновен бензин и нямат проблем. Все пак не трябва да се прекалява. Но трябва да се увериш, че центровка, настройки на компютър, токове, свещи, кабели, бобина и т.н. всичко е 6.
друго на ръка - тъй като си с 1.8 мотора той е вече поизцеден, с всякакви такива бъзикни повече от 10-на коня, реални (защото на теория и на говорене много хора вече виждат и от джобовете им как изпадат коне..).
Това, което @naskoto ти предлага е вече друга бира, и аз съм с 2 ръце за. Освен всичко, което е изброил, взимаш главата от 1.8 с все валовете и всмукателния колектор, т.е. просто я отвиваш, сваляш и 0.2-0.3мм и директно я плясваш на 2.0 блока. В комплект с компютъра от 2.0 който поради това, че трябва да е от мондео преди 1995 заради PATS-а, ще си има 136-те коня т.е. няма да е повлиян от глупавите промени и "оптмизации" за вредни емисии и т.н. може да стигнеш 150 коня. Много по-ефтино отколкото спортни валове и не знам какво.
От тук на там следва 4-2-1 изпускател, права генерация назад на 60мм с едно хубаво гърне, което е ТИХО!!!!!!1111едноедно
Ако и това не ти стига вече трябва да махнеш компютъра и всмукателния колектор и да сложиш едни дросели с мега или карбуратори. Стига а има кой да ти ги настройва, което и да е. А такива хора са малко.
А ако и това вече не ти стига - турбо.
Но преди първото и второто "ако" ще трябва хвърлиш 80% от интериора и да навреш едно хубаво скеле в купето, за да не стане голямо "АКО".
Съмнява ме, че ще стигнеш до тук де, на тая фиестичка с варианта до първото "ако" ще връзваш очите на фльонга на всички 'ентусиасти' (каот не говоря за разни М пауъри и тям подобни)
оувър енд аут
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 28 яну 2011, 22:04
- Модел на автомобила: Галакси 2.0 -1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
вариант да сменям мотора НЯМА смятам ,че дори малко да изкарам от този ще ми дава доста радост което е важното в случая . Колата не я правя за драг или рали а за да си направя кефа аз както знам
има доста интересни предложения и мисля сериозно да ги разгледам и обмисля !
Имам и друго питане след като си преведох темата която колегата ми даде ми стана доста интересно това за смяната на МАФ-А с такъв от 2000 кубика ...интересно ми е от кой по точно двигател да търся МАФ ??

Имам и друго питане след като си преведох темата която колегата ми даде ми стана доста интересно това за смяната на МАФ-А с такъв от 2000 кубика ...интересно ми е от кой по точно двигател да търся МАФ ??
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
мафа ти е същия като на 2.0.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 28 яну 2011, 22:04
- Модел на автомобила: Галакси 2.0 -1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
http://www.fiestaturbo.com/tech/zetec-tuning/" onclick="window.open(this.href);return false;
според това което пише тук не е ...
според това което пише тук не е ...
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
Ако ще я караш всеки ден тая кола,забрави за валове,електроники или пък турбота и щом не искаш да сменяш мотор,можеш да направиш следното-по-голям дросел(от скорпио 2.3 е почти същия и пасва),дросел от ескорт рс 2000 или дросел от зетек 2.0.МАФ,наистина е не са еднакви на 1.8 и 2.0,при 2.0 логично,диаметъра на входа е по-голям.Спортен филтър,освободена генерация само с крайно гърне,или средно,изобщо само с гърне.Няма значение диаметъра на тръбата,няма смисъл да се наливат пари в генерация.Регулиращ клапан за бензина,да се качи налягането на горивото,полиране на всмукателни и изпускателни канали по главата,сгъстяване...При всяко положение едно отнемане на лицето ще качи степента на сгъстяване,което е добре,но ако е много,ще детонира и трябва само със силно гориво да се кара.Общо взето,все безобидни неща(освен стъргането на главатаgogata1982 написа:http://www.fiestaturbo.com/tech/zetec-tuning/" onclick="window.open(this.href);return false;
според това което пише тук не е ...

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: предложения за силов тунинг на фиеста RS1800
аз мисля за МАФ като за самия елемент, който се завива отгоре иначе да прав сиnaskoto написа:...МАФ,наистина е не са еднакви на 1.8 и 2.0,при 2.0 логично,диаметъра на входа е по-голям....
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта