От моно към пълна инжекция
-
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 04 окт 2012, 23:53
- Модел на автомобила: Ford Escort 1992
- Status: Извън линия
От моно към пълна инжекция
Здравейте, по тези дни изчетох доста из форумите и ми стана интересно дали може на обикновен моно двигател да се сложи инжекция или както казаха на няколко места във форумите да се премине към карбуратор понеже било по-ефективно от към пестене на гориво, а и разлика в мощността почти не се усещала!
Та аз да питам кой е по-удачният вариант и какви са разликите между двете? Понеже знам че при инжекцията като си караш на бензин и на газ почти не се усеща разликата, а при моно-то (както съм аз Форд Ескорт 1.4 73hp) на бензин върви доста задоволително, но на газ кажи речи половината от конете си заминават и става доста тромаво!
Ако може някой да ми обясни каква е процедурата за минаване към инжекция и към карбуратор с леки детайли и колко би струвало евентуално! За нервите и труда за цялата тази операция ми стана ясно от другите теми, които изчетох.
С опасност да съм казал някоя глупост в горе-написаното се извинявам, но все още уча нещата на принципа проба-грешка, а ако тук стане грешка ще загрознеят нещата!
Та аз да питам кой е по-удачният вариант и какви са разликите между двете? Понеже знам че при инжекцията като си караш на бензин и на газ почти не се усеща разликата, а при моно-то (както съм аз Форд Ескорт 1.4 73hp) на бензин върви доста задоволително, но на газ кажи речи половината от конете си заминават и става доста тромаво!
Ако може някой да ми обясни каква е процедурата за минаване към инжекция и към карбуратор с леки детайли и колко би струвало евентуално! За нервите и труда за цялата тази операция ми стана ясно от другите теми, които изчетох.
С опасност да съм казал някоя глупост в горе-написаното се извинявам, но все още уча нещата на принципа проба-грешка, а ако тук стане грешка ще загрознеят нещата!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: От моно към пълна инжекция
Ето ти специалистът който ще те "светне" по този въпрос:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=64271
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=64271
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: От моно към пълна инжекция
Щом искаш да караш на Газ разлика между карбуратор и моно почти няма, и в двата случая ползваш само дроселовата клапа. Даже моното е една идея по-добре, защото поддържа оборотите електронно и е по-стабилно. Просто си регулирай газовата да върви малко повече.
Да конверсираш към пълна ижекция, за да сложиш ГИ е меко казано мазохизъм а и е икономически неразумно за тази кола.
Относно въпроса карбуратор или инджекцион (какъвто и да е), аз съм твърдо за карбуратора, превъзходството му е във всичко.
Да конверсираш към пълна ижекция, за да сложиш ГИ е меко казано мазохизъм а и е икономически неразумно за тази кола.
Относно въпроса карбуратор или инджекцион (какъвто и да е), аз съм твърдо за карбуратора, превъзходството му е във всичко.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта