Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 09 дек 2014, 15:44
- Модел на автомобила: Focus 1.8TDDI
- Status: Извън линия
Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече
Здравейте колеги, от скоро съм собственик на Фокус МК1 1.8тдди 75коня (много ми е странно защо не е 90), седан.
Бил е общинска кола в Австрия и му е слаган допънително ФАП филтър на Ремус. Та по същество, вижда ми се много муден, трябва да му върна 1-2 предавки за да има някакъв ряз например за да задмина някой... Какво бихте могли да ме посъветвате за да има малко повече ряз?
Благодаря предварително!
Бил е общинска кола в Австрия и му е слаган допънително ФАП филтър на Ремус. Та по същество, вижда ми се много муден, трябва да му върна 1-2 предавки за да има някакъв ряз например за да задмина някой... Какво бихте могли да ме посъветвате за да има малко повече ряз?
Благодаря предварително!

- strajarq
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече
Е как разбра че е 75 коня ? ако не се лъжа по спомен 75 коня е 1.4 16ка за седан. Дизеловите бяха 120май и 90.. закарай да го видят дали може да му сложат чип и евентуално премахване на ФАП и изолиране на ЕГР
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 09 дек 2014, 15:44
- Модел на автомобила: Focus 1.8TDDI
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече
по документи е 75 и отпред на пластмасата е 75ps 55kw
а чипа не цеди ли много турбината, да не правя ремонт след 30-40 хиляди
а чипа не цеди ли много турбината, да не правя ремонт след 30-40 хиляди

- strajarq
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече
няма проблем поне голфа който карах 1.9 турбината беше от ауди и дюзи от 110кс чипа ми го бяха направили до 4к оборота понеже често влизаше в критични с късата кутия. Но зависи пак и кой ти го настройва..
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече
Разликата между 75 и 90 коня е софтуерен и разбира се налягането е по малко на турбото при 75 коня за да потръгне се иска да вдигнеш малко налягане и софтуерно бутване малко,турбината ще издържи максимума и е 1,4 бара при стоково 90 коня е на 0,9-1 бар.
Повечето където правят чип тунинг не барат налягане на турбина а корекция на гориво и аванси,говоря за стандартен ремап.
Повечето където правят чип тунинг не барат налягане на турбина а корекция на гориво и аванси,говоря за стандартен ремап.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 09 дек 2014, 15:44
- Модел на автомобила: Focus 1.8TDDI
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече
а вие къде препоръчвате (в София) да ми правят чипа?
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече
Adler auto (brezel) са моята препоръка, намират се в Годеч, близо до София.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече
И какъв ще е ефектът от вдигане на порцията гориво, без да се вдигне налягането? Най-много да започне да пуши от ауспуха, заради непълно изгаряне.vladi tanev написа:Разликата между 75 и 90 коня е софтуерен и разбира се налягането е по малко на турбото при 75 коня за да потръгне се иска да вдигнеш малко налягане и софтуерно бутване малко,турбината ще издържи максимума и е 1,4 бара при стоково 90 коня е на 0,9-1 бар.
Повечето където правят чип тунинг не барат налягане на турбина а корекция на гориво и аванси,говоря за стандартен ремап.
Нали се сещаш, че при атмосферно налягане в единица обем има Х кислород и може да се изгори пълноценно Y гориво, за да се отдели Z енергия, а при 1 бар отгоре - двойно повече от всичко (само механичната енергия в конски сили/kW към скоростната кутия няма да е двойна, заради загубите от триене и отделената топлина, които не нарастват линейно).
-
- потребител
- Мнения: 341
- Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
- Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков - Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8 tddi да потръгне малко повече
Тези които се занимават със смяна на софтуер,чип тунинг и тем подобни са го измислили за X Y и Z,като се има в предвит че стандартен дизелов автомобил работи на доста бедни смеси не е проблем да се пусне малка порция гориво със добри аванси и да има ефект да ще пуше малко повече все пак говорим за дизел а не за бензин.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта