Тунинг на мощността
- Tommy
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
- Местоположение: Vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тунинг на мощността
Здравейте, върти ми се една идея в главата така и така Ескорт-а си е вечно мой да купя един цял фокус 1 1.8 тдди за части да му сваля цялата карантия двигател кутия помпа турбина компютри всичко и да го сместя в моя ескорт като след това един чип и челен кулер да се слага, тааа ще паснат ли тези неща без някакви сериозни спънки?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на мощността
Колега, извинявай за невежеството ми, но като си купиш Фокус, защо по дяволите искаш да караш Ескорт?
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на мощността
Колега, аз няма да ти задавам излишни въпроси, а ще ти кажа, че моторите са еднакви. Дефакто по захвата не вярвам да имаш проблем. По скоро елетриките може да са ти проблем. Нека по знаещите ме поправят, ако греша.
- Tommy
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
- Местоположение: Vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на мощността
идеята е да не ставам с 2 коли а и Ескорта достатъчно пари хвърлих по него за да го дам за 1000 лева на някой да се отвози ........ та цялата тази работа е да имам по мощна кола парите съм ги прежалил.Tommy написа: ↑21 май 2017, 20:56Здравейте, върти ми се една идея в главата така и така Ескорт-а си е вечно мой да купя един цял фокус 1 1.8 тдди за части да му сваля цялата карантия двигател кутия помпа турбина компютри всичко и да го сместя в моя ескорт като след това един чип и челен кулер да се слага, тааа ще паснат ли тези неща без някакви сериозни спънки?
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на мощността
Здравей колега, подкрепям напълно твоя проект. Аз така се чудих 3 дни дали да взема едно Мондео и един приятел ме нави за 3 минути
. Сега имам две коли, питат ме как така ще поддържам и двете, какво ще правя старата и куп въпроси които са ми излишни. На старото Мондео ангренажа е на 20 000 км. , оня ден му смених маслото и филтрите, турбото го рециклирах, разпръсквачите му смених с чисто нови Делфи, сложих му челен кулер, сложих манометър за налягането на турбото ама истински с глицерин вътре ( примерно за болнична апаратура или други машини, професионален ), сложих и буст контролер за малко вдигане на налягането на турбото, сложих чисто нови фарове с лед крушки и на късите и на дългите, има и още неща но не се сещам сега, това лято мисля да сваля ГНП-то и да го пратя на Жоро да го направи както трябва и ще си го карам и така. Никой няма да оцени всичко това, за смешни пари няма да го дам никога, понеже външния вид е зле и така. Новото е 2.2 ТДЦИ, 155 к.с., данъка е ела ме ритни, всичко му е много скъпо ако се строши, съединител, инжектори всичко е една капа пари. Да ама ми хареса, върви като самолет и в крайна сметка това си е лично мое решение и задължение да поддържам две коли, не искам да звучи нахално и по някакъв друг начин, но не ме интересува мнението на другите в случая. Подкрепям с две ръце проекта човече, ще следя развитието и ако мога ще помагам, идеята ти е много яка
Поздрави


Поздрави
Последна промяна от mi6o на 22 май 2017, 12:48, променено общо 1 път.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на мощността
Mотора ти е тд, следователно може да се побутне малко според мен. Само трябва да се разровиш.
- Tommy
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
- Местоположение: Vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на мощността
Много си го обичам и искам да го направя този проект ...... и аз се заглеждах по тези мондеота 2.2 дизелче но вериги съединители маховици данъци много ми идват ........ а на ескортчето как има една приказка от всичко по левче ........ а и си е друго с тооо ескорт да накажа някой Голф или Леон с АРЛ мотор
(целта ми не е състезания а просто да върви прилично, нещо от тип sleeper-че)

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на мощността
И как ще укротиш повишената мощност, със калпавите спирачки на Ескорта ли? А как ще го задържиш на пътя? 11г карах Ескорт, не че не го харесвах, но вече 2г не мога да се накефя на пътното поведение на Фокуса. Завои, които с Ескорта едвам вземах със 80, сега ги минавам със 100 без проблем, нито се налага корекция на траекторията, нито пипам спирачката, като по релси (а няма ESP).
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 06 мар 2016, 18:11
- Модел на автомобила: Focus Mk2 ST225 Bluefin Stage 1
- Местоположение: Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на мощността
Tommy написа: ↑22 май 2017, 14:10Много си го обичам и искам да го направя този проект ...... и аз се заглеждах по тези мондеота 2.2 дизелче но вериги съединители маховици данъци много ми идват ........ а на ескортчето как има една приказка от всичко по левче ........ а и си е друго с тооо ескорт да накажа някой Голф или Леон с АРЛ мотор(целта ми не е състезания а просто да върви прилично, нещо от тип sleeper-че)
Моето мнение и по това което съм чел из чуждите форуми: Вземи части от TDi мотора - интеркулер, турбо - по-голямо е, една права генерация докрая, един нов air intake и всичко това върху твоя си мотор. След това може да се позасили налягането до към 1.1-1.2 и може да изкараш едни 120-130 коня на мотора.
Иначе ARL-тата трудно ще ги достигнеш според мен.


- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на мощността
Да вземеш Фокус за части, за да си оправиш Ескорта е все едно да имаш Ферари и да се опиташ да му сложиш мотор от Москвич, щото в махалата повече им разбират майсторите. Мани тая работа. ФИкусът колкото и да е недъгав, с лошо разпределение и келяв за поддръжка с тия регулировки на клапани и глупости...е друга вселена в сравнение с това, дето искаш да го правиш.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Тунинг на мощността
Плачете си за по 1000 лева данъци на старите коли и толкова застраховки, за да спрете с тия магарии!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта