Имам Escort 1.3mi а искам някак си да подсиля двигателя?

FCB19
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 05 фев 2007, 11:52
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3mi
Местоположение: dimitrovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Имам Escort 1.3mi а искам някак си да подсиля двигателя?

Мнение от FCB19 » 05 фев 2007, 19:24

Има ли някъв начин да усиля моща на двигателя без да слагам компресори или нитро?Накви настроики на двигателя нещо такова ми трябва или да купя нещо но да не оръсвам много пари?
:)|(:u:K:a:T:a:

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 05 фев 2007, 19:55

Най-добрия начин според мен е да посъбереш малко парички, да продадеш този ескорт и да си вземеш друг с по голям мотор например 1,8 Zetec. Това е най-ефтиния и най-добрия вариант. Аз така си ъпгрейднах старата Фиеста 1,1 с 1,6 и срещу 1600лв отгоре имам по мощна, по нова и с повече екстри кола.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 06 фев 2007, 10:22

Или просто сложи по голям двигател!

Потребителски аватар
dedomras
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 13 фев 2007, 15:06
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 EFI-CVH, RS 2000
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dedomras » 13 фев 2007, 15:28

хорааа
имама същия форд ескот 1.3mi и джиагателя му дадете тотално фира .. но се чудя какво да го правя сега!
искам и аз да сложа по голяма двигател и то точно 1.8 zetec
някой ще ми каже ли дали има такава възможност!
таман двама са желаещите да ми продадът такъв двигател, но не знам колко е играчката при тях! някой може ли да ми даде пояснение!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 17 фев 2007, 11:11

Без значение коя година е Ескорта, в него може да сложиш кой да е двигател от Форд до '96 година. Цената ще подмине 1000 лв.!!!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 17 фев 2007, 11:16

dedomras написа:хорааа
имама същия форд ескот 1.3mi и джиагателя му дадете тотално фира ..
Не съм единственият значи :twisted: този мотор е ужасно слаб за това купе не знам тия инженери на форд какво са смятали :evil: че и разхода като на 1.6 ... :evil:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 17 фев 2007, 17:08

Да истината е, чу 1.1 и 1.3 са най-ужасните мотори, които са произвеждани от форд - горят много, шумни са, с изявена немощност и доста къс живот :oops:

Потребителски аватар
camaro
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от camaro » 17 фев 2007, 18:50

Не съм единственият значи :twisted: този мотор е ужасно слаб за това купе не знам тия инженери на форд какво са смятали :evil: че и разхода като на 1.6 ... :evil:

аз пък защо ли не сам на това мнение :? ескорта ми е 1.3 моно в града рядко гори над 6 а изван града дава нв смешен ами да паднеш от смях разход :P на магистралата си подаржа 150км без проблем :!: при фиестата нещата седат малко по друг начин но нея е взех с купища проблеми които тепарва ше се доизкусоряват :idea:
не винете немските инженери че моторите са ви в окаяно састояние :idea:

Потребителски аватар
brslv
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
Местоположение: търговище
Status: Извън линия

Мнение от brslv » 17 фев 2007, 23:03

Същотот е положението и с 1.4i-много харчи и невърви. Аз го смених с zetec 1.6. Просто по моргите нямаше по-голям тогава. Сега вече се оглеждам за zetec 2.0 от мондео. Аз го взех за 400лв. /с компа/със счупен картер и счупена ролка на единия вал. Картера завариха за 20лв., ролка от моргата-10лвл/нова около 70/. Използвах старите тампони на двигателя, но малко се взема от ръба на фланеца на вс.колектори за да пасне левия тампон. Маркучите за водата също се пригаждат. Мъката обаче е с кабелите. Докато не сложих оригинални кабели големи ядове брах-80лв. ми зеха за целия сноп/кръвопийци/. А вече в какво състояние ще е новия дв. си е чиста лотария. Според мен ще излезе дебело ако вземеш да го праиш. Само да го отвориш и ти избягват 30лв. за гарнитура. Но при всички положения ще въри повече от 1.3. Пък за горенето то си е вече само до карането/горна граница няма/

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 18 фев 2007, 10:18

разход извънградско - Ескорт 1.3 + газ - 6.5, градско - 8
максимална измерена скорост на бензин - 185 км/ч
средна скорост която поддържа без проблеми на дълго - 150-160 км/ч

е вярно не ускорява като 1.6 или 1.8 но разхода е много.. очарователен :) колата е на 150 000км и двигателя е ПЕРФЕКТЕН.

Вярно е че шуми, но нали е с верига а и му чукат повдигачите..

Потребителски аватар
megaCom
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 15 яну 2007, 23:37
Модел на автомобила: focus 2.0tdci,transit 2.0tdi
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Мнение от megaCom » 18 фев 2007, 18:13

disc написа:Без значение коя година е Ескорта, в него може да сложиш кой да е двигател от Форд до '96 година. Цената ще подмине 1000 лв.!!!
баш всеки мотор едва ли би побрала кутията на двигателния обсег...но си почти прав
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 18 фев 2007, 19:04

Що кой не става?

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 18 фев 2007, 19:16

Може би от транзит >:):
Иначе според мен всеки фордовски от лек автомобил би влязъл *00147* *072*

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 19 фев 2007, 00:43

И защо от Транзит да не стане?

Малко известен факт е, че блока на Транзит 2.0L бензин (означението на блока е 200) е абсолютно идентичен със блоковете 205 и 202, иначе казано Cosworth :wink:. Днес научихте нещо ново :idea:
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 24 фев 2007, 03:36

Също че и съединителя е идентичен с RS2000, но това колегата, който си беше играл да си признава! Аз не вярвам в цифрите в това:
разход извънградско - Ескорт 1.3 + газ - 6.5, градско - 8
максимална измерена скорост на бензин - 185 км/ч
средна скорост която поддържа без проблеми на дълго - 150-160 км/ч
Извинявай колега, просто е абсурдно. Карал съм 1.3 на един приятел известно време, в търпеливите ми периоди, тези данни са абсурдни дори спрямо километражни данни! И моя двигател е перфектен и с това купе е абсурд да постигна тези данни дори на бензин (карам 1.6, а 1.3 според мен може да постигне такива резултати на Фиеста)

No offense!
Изображение Изображение

Потребителски аватар
BukTop
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от BukTop » 25 фев 2007, 21:30

Относно темата за подсилване: Баща ми преди около година беше ходил в МП и беше питал за чисто нов ДВГ и му бяха казали, че за 1.4i трябва да доплати около 1000 лв, но тъй като моя е 1.3 карб оборудването щеше да дойде много солено (+1500 - 2000 лв) и затова се отказа. Мен лично сега ме е много яд защото аз я карам тя кола ама... :roll:
Имайки предвид, че колата на FCB19 е моноинжекция, може и с 1000 лв да се сдобие с чисто новичък двигател. За по-сигурно обаче трябва да се обадиш и да питаш.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 26 фев 2007, 01:22

Ти май бъркаш. Скоростната кутия беше 2000+ лв. За двигател не ми се говори!
Изображение Изображение

Fallencho
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 24 фев 2007, 09:35
Модел на автомобила: Fiesta '98 1.3 и Peugeot 205 GR 1.4 60HP
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Fallencho » 03 мар 2007, 10:07

Моята фиеста е с 1.3 60hp двигател и спортна скоростна кутия,та въпроса ми е ако сложа 1.4 зетек ще мога ли да ползвам същата ск. кутия ?

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 03 мар 2007, 11:40

Сложи 1.6 ;) мисля че се сменяше! 1.4 и 1.6 са с еднаква кутия, поне аз карам с кутия от 1.4 в момента! Я смени колата най-добре!
Изображение Изображение

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 04 мар 2007, 01:05

camaro написа:
ескорта ми е 1.3 моно в града рядко гори над 6
Интересно в книжката го дават 8 градско *00147*

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта