RS TURBO
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: RS TURBO
Мдаааам дилемата е яко сериозна,какво ще става с тоз дзвер,сиреч или ще е звер или ще е котенце
ама с леки гепардови наклонности.
До сега говорих с Ники Котев и той точно това ми обясни за б5 кутиите,че стана ли фаянсажия ще си сменям кутии като въздушни филтри
.
И точно при него така се е получило сб5 кутия и ккерамика.Смисъл не е трошил кутия а превърта керамиката.
Ноооо за сега ще ходя да ми смъкнат някък си налягането на 0.7-0.8 (да се не прекалява че 1.3 е лудост и бензинова и финансова и всяква)
И ще го мъдрим тогава
Поздравои

До сега говорих с Ники Котев и той точно това ми обясни за б5 кутиите,че стана ли фаянсажия ще си сменям кутии като въздушни филтри


И точно при него така се е получило сб5 кутия и ккерамика.Смисъл не е трошил кутия а превърта керамиката.
Ноооо за сега ще ходя да ми смъкнат някък си налягането на 0.7-0.8 (да се не прекалява че 1.3 е лудост и бензинова и финансова и всяква)
И ще го мъдрим тогава

Поздравои
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: RS TURBO
Вече сме и с рейсърско спортно гърне на Ф63 ,абсолютно преправена генерация на Ф60 само със предно и задно "гърне"
Звука е много добър бръмчи нормално много хихихи пуска аларми.И леееко като че ли тръгна мааалко повече да върви
.
В момента караме на ниско налягане,че .... съеденителя превърта
иначе.
По после снимки
Звука е много добър бръмчи нормално много хихихи пуска аларми.И леееко като че ли тръгна мааалко повече да върви

В момента караме на ниско налягане,че .... съеденителя превърта

По после снимки
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: RS TURBO
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: RS TURBO
Такаааа понеже нали съм си милиционер и такова то малко съм по малко глупав от останалите хора,
трудно достигнах до извода,че човек каквото сам си направи и цяло село не може му навреди
.
Дойде време да се замисля за друго турбо,че на това му разказах играта(работи ама не баш така)
И съм се спрял на няколко модификации на турботата.Моля дайте ми съвет от тези които съм изброил
кое е най или по подходящо за моя бръмбазък.
Ще го карам до налягане мах 0,9-1,00 бар. даже и това е много но.... дам.Та моделите са следните.
Номер 1 Гарет Т3Т4 със компресор със т25 фланец и вграден гейт.Размери компресор 43мм турбина 48мм.
Номер 2 Турбо IHI VICF 0804 - компресор 46/турбина 34мм.
Номер 3 Турбо К29 компресор 87-60 чугун 82-73 ар23 -мисля че това ще е за комбайн не за мене но.... все пак варянт
трудно достигнах до извода,че човек каквото сам си направи и цяло село не може му навреди



Дойде време да се замисля за друго турбо,че на това му разказах играта(работи ама не баш така)
И съм се спрял на няколко модификации на турботата.Моля дайте ми съвет от тези които съм изброил
кое е най или по подходящо за моя бръмбазък.
Ще го карам до налягане мах 0,9-1,00 бар. даже и това е много но.... дам.Та моделите са следните.
Номер 1 Гарет Т3Т4 със компресор със т25 фланец и вграден гейт.Размери компресор 43мм турбина 48мм.
Номер 2 Турбо IHI VICF 0804 - компресор 46/турбина 34мм.
Номер 3 Турбо К29 компресор 87-60 чугун 82-73 ар23 -мисля че това ще е за комбайн не за мене но.... все пак варянт

По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: RS TURBO
Искаш td04l-13t. При различните марки са с различен фланец, при Волво са с T3 какъвто ти е колектора. 13Т се слага в С/S/V 60/70/80 2.0Т 4цил 163кс (С-купе(кабрио), S-седан, V-ван(т.е. комби)). Ще държи поне 1бар, което искаш, и няма да са му нужни 27000 оборота и 5 часа преди да го направи. Тъй като е по-малко по размери ще се развърта много по-бързо от всички, които си изброил, td04 са сред най-бързо развъртащите се така или иначе, което значи че ще си достига налягането в по-ниски обороти. Освен това е ball bearing турбо, т.е. оста лагерува в лагер, а не само на маслена възглавница, което освен че е една от причините да се развърта по-бързо го прави и доста по-здраво.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: RS TURBO
Ами според мен не. Целта ти е 1бар и да го държи до 6500-7000об. Освен ако не е някоя турбинка от Лъки-Бой /образно казано/ всички ще го постигнат, особено като трябва да се пълни 1.6, за сравнение с 2.0 или нещо нагоре. А от другата страна с това 1.6 ще я развърташ не ззнам колко време и това налягане ще го имаш чак в 4-4500об ако не и повече, вече зависи колко голяма е турбината. Резултата е, че не само през това време тоя, с който се бягаш ти е в точка, ами и като направиш това налягане изведнъж ще ти се извъртят гумите и ще си мислиш само, че се движиш бързо. td04l-13t е като gt2554r на Гарет. Това т3/4 по принцип не знам какво ти говори, но на мен нищо особено, просто е като тип или разред така да се каже, а в него спадат много видове. За това Т3, Т4, Т25...не са никакъв ориентир, всяка турбина си има марка, модел, спецификация и още означение според различните особености - с каква топла/студена част е, диаметър на компресорното колело, диаметър на турбинното колело, дали е "лагерна" (ball bearing) или на маслена възглавница (journal bearing) и тн. Това, за което ти говоря е в диапазона на Т25, ако толкова държиш да го класифицирам някъде
За информация също се развърта по-бързо от Гарета за който споменах. Прост пример 1.8 мотор с 0.8 бара прави 197кс, не е надут повече, защото мотора е напълно сток атмосферен и не е отварян за разреждане или смяна поне на буталата с ковани или други подходящи.
edit: сега като потърсих малко попаднах на нещо, което може да ти е интересно за Гарета. Изглежда се ползва в кит за ъпгрейд на Фиеста ST 1.6 еко-боц: http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=VHS Разгледай двата линка - с дино-графиката и запис от драг...и текста отдолу. Както ти писах по-горе td04-то се развърта малко по-бързо и се намира за много по-малко пари
Ето и още един клип:
https://www.youtube.com/watch?v=GxSWgxzy-EQ
А ти искаш по-големи турбини...

edit: сега като потърсих малко попаднах на нещо, което може да ти е интересно за Гарета. Изглежда се ползва в кит за ъпгрейд на Фиеста ST 1.6 еко-боц: http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=VHS Разгледай двата линка - с дино-графиката и запис от драг...и текста отдолу. Както ти писах по-горе td04-то се развърта малко по-бързо и се намира за много по-малко пари

Ето и още един клип:
https://www.youtube.com/watch?v=GxSWgxzy-EQ
А ти искаш по-големи турбини...
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: RS TURBO
Тя и в момента дава максимално налягане към 4000+ об/мин
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: RS TURBO
Много е.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: RS TURBO
И така е и не е така...на 1 бар с тази турбина от фиат купе, настроена двигателят ще даде малко над 160 коня на колела и това говоря със стоков вал. Биелките на CVH-а са си солетки, няма кой да ме убеди, че с турбо което се развърта под или 3000 на бар и го държи до 7000 такава конфигурация ще издържи много, все пак се чупи от въртящ момент, и някак не го виждам как прави 1 бар на 3000 оборота с нечовешкия въртящ от над 350НМ на мотор...защото толкова ще направи грубо. Ей сега си гледам тъкмо графиката от 2009 с т2ката която е стандартна за фиеста рс турбо... максималния буст е на 3000 оборота и на около 0,9 налягане е 200НМ на колела, което ще рече от опита ми на границата да превърти съединител...демек следващия проблем от многото ВМ. Това го казвам, защото толкова ВМ правеше с тая малка т2-ка, която нагоре умаляваше и не смогваше да държи 0,9. С голямо турбо, което е и респективно с голям дебит...ме съмнява да издържи.
Това е главната причина да не карам зетека с лагерната гт28 която имам и която ще ми свърши идеална работа за около 250коня на колела, защото ще счупя двигателя за норматив или най много да покарам няколко старта и да се разлети. Главната идея е да се измести въртящия нагоре в оборотите, а и спрямо теглото на една фиеста заводските 130 коня на 2.0 задоволително дърпат докато стигне до бууст.
Така процедирах и с 1,6цата, затова изкарах и толкова време с нея и си я разглобих работеща...нищо че луфта на бутален болт беше близо мм
Тук първо трябва да се видят смесите, демек тоя комп излита (просто е загуба на време и нерви за нещо което ще бъде "пригаждано" и "натъманявано"), второ взимат се инжектори около 300сс за 1 бар и се сменя помпата, след което се избира турбината и проблема с монтажа, защото там много място няма, аз бих си заложил на тая т3-ка нищо че фул буста е на 3800, след което се гледа вала и повдигачите и после се кара. За около бар със стоков притискател няма да има проблем, но феродовия няма да изкара много, затова керамика и после само каране. Ако се ползва газов инжекцион не знам колко време ще изкара и по мое мнение не много особено на такова налягане.
Това е главната причина да не карам зетека с лагерната гт28 която имам и която ще ми свърши идеална работа за около 250коня на колела, защото ще счупя двигателя за норматив или най много да покарам няколко старта и да се разлети. Главната идея е да се измести въртящия нагоре в оборотите, а и спрямо теглото на една фиеста заводските 130 коня на 2.0 задоволително дърпат докато стигне до бууст.
Така процедирах и с 1,6цата, затова изкарах и толкова време с нея и си я разглобих работеща...нищо че луфта на бутален болт беше близо мм

Тук първо трябва да се видят смесите, демек тоя комп излита (просто е загуба на време и нерви за нещо което ще бъде "пригаждано" и "натъманявано"), второ взимат се инжектори около 300сс за 1 бар и се сменя помпата, след което се избира турбината и проблема с монтажа, защото там много място няма, аз бих си заложил на тая т3-ка нищо че фул буста е на 3800, след което се гледа вала и повдигачите и после се кара. За около бар със стоков притискател няма да има проблем, но феродовия няма да изкара много, затова керамика и после само каране. Ако се ползва газов инжекцион не знам колко време ще изкара и по мое мнение не много особено на такова налягане.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: RS TURBO
Прав си, грешката ми е че не знаех за този момент, че биелите и са слаби. Иначе проблема със съединителя ще го реши много по-евтино и сигурно с мтх75 както му писах по-горе, в неговото купе се слага заводски с РС1800 мотора.
На зетека мисля че биелите ще издържат толкова товар, но буталата няма. Не и стоковите колкото и да е разредена.
На зетека мисля че биелите ще издържат толкова товар, но буталата няма. Не и стоковите колкото и да е разредена.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 154
- Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
- Модел на автомобила: sofiq
- Местоположение: fiesta
- Status: Извън линия
Re: RS TURBO
Да слага се, но пак е със слабите кутии. Такава фиеста няма с МТХ75. Ще влезе, но след доста преправяне, рязане и заваряване. Относително е това колко издържат едни бутала и биели...до 200-250 коня не са чак толкова непостижими резултати, пък и не са великите коне...проблем е ВМ. CVH-a има ниска степен на сгъстяване и със силно изместен работен диапазон във високите се получават нещата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост