спортен филтър на 1,4 моно

Отговори
Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

спортен филтър на 1,4 моно

Мнение от slaf4u » 30 юли 2007, 09:44

до админа:
считам филтъра за част от оборудването, за това съм сложил темата тук, ако не отговаря на изискванията преместете я...:)


всички знаят колко отвратително решение са взели форд при конструирането на двигателя 1,4 за МК5. просто тавата в която е поместен филтъра е толкова близо до капака на двигателя че си е е**о майката.
и така-извадих си оригиналния филтър, накрая на пластмасовото тяло закачих новия, запуших всички дупки, залепих го със силикон и го омотах с изолирбанд. нека външния вид не ви заблуждава, стана по-стабилно от колкото изглежда. вече обмислям закупуването на нов К&N филтър (с форма като оригиналния на форд) както и на ново пластмасово тяло. след поместване на К&N-а в тялото, то ще бъде изрязано точно по него така че филтъра да се вижда свободно на 360 градуса по радиала. цената на това преправяне следва да е около 160-70 лв заедно с пластмасата но ще доведе след себе си и закупуване на нов преден капак които трябва да се отреже на мястото на филтъра и да му се монтират читави въздоховоди щото иначе горещият въздух от двигателя би обесмислил цялата интервенция. към момента филтъра ми е изведен точно до мястото от където по принцип си взима въздух двигателя и си мисля че топлината от колекторите не му пречи.
филтъра е марка "ментак-битак инкорпорейтид" и единствената разлика е съвсем малко повишаване на мощноста в диапазона 4-5000 оборота. Звука обаче е много злобоен (особенно в комбинация с спортното гърне). мисля че с K&N-а ще е много по добре,но има паричките са кът в момента.

п.п.
ама ми е чист двигателя а? :)
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 30 юли 2007, 11:52

Не се арчи няма смисъл, тоя мотор толкова може.
Тоя филтър не съм сигурен, че вдига мощноста, но съм сигурен че всичкия прашоляк от пътя влиза директно в мотора.
П.П. Те, конструкторите, си знаят работата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
jlpetkov
потребител
потребител
Мнения: 729
Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
Status: Извън линия

Re: спортен филтър на 1,4 моно

Мнение от jlpetkov » 30 юли 2007, 13:56

slaf4u написа:и единствената разлика е съвсем малко повишаване на мощноста в диапазона 4-5000 оборота. Звука обаче е много злобоен (особенно в комбинация с спортното гърне).
това ми звучи доста безсмислено :oops:
да ручи само повече та да ти надува главата и да плаши гаргите!

Потребителски аватар
Zi
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
Модел на автомобила: Nissan 100nx
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Zi » 30 юли 2007, 14:16

Кой както го кефи така да си кара колата, а относно К&Н виж на сайта им каталожен номер 57-0165. Успех :wink:
Изображение Ex. Escort 1.4i 92`CVH
Кучетата си лаят, Форда си върви!!!

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Мнение от slaf4u » 30 юли 2007, 15:08

Zi написа:Кой както го кефи така да си кара колата, а относно К&Н виж на сайта им каталожен номер 57-0165. Успех :wink:
именно...

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 30 юли 2007, 15:30

slaf4u написа:
Zi написа:Кой както го кефи така да си кара колата, а относно К&Н виж на сайта им каталожен номер 57-0165. Успех :wink:
именно...
Стига да не надвишава разрешените децибели и да ми надува главата...

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Мнение от slaf4u » 30 юли 2007, 15:32

cocoff написа:
slaf4u написа:
Zi написа:Кой както го кефи така да си кара колата, а относно К&Н виж на сайта им каталожен номер 57-0165. Успех :wink:
именно...
Стига да не надвишава разрешените децибели и да ми надува главата...
интересна гледна точка. колко са в същност разрешените децибели? не се ебавам, найстина ме интересува?Замислям се за заварка на една "У" тръба.

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Re: спортен филтър на 1,4 моно

Мнение от slaf4u » 30 юли 2007, 16:14

jlpetkov написа:
slaf4u написа:и единствената разлика е съвсем малко повишаване на мощноста в диапазона 4-5000 оборота. Звука обаче е много злобоен (особенно в комбинация с спортното гърне).
това ми звучи доста безсмислено :oops:
да ручи само повече та да ти надува главата и да плаши гаргите!
ъъъъъъъ чакай малко, нещо си в грешка...не съм казал че колата ми реве като заклано прасе. казах че звука е злобен. за мен това не са покриващи се понятия.малко по-силен от нормалното-да, но не и надуващ главата и плашещ гаргите. освен това в сливен гаргите са много смели :)

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 06 авг 2007, 21:05

slaf4u написа: ...колко са в същност разрешените децибели?
Ако имаш нерви=> http://www.dnsk.mrrb.government.bg/zakoni/z119.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
zambata
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 17 юли 2007, 13:19
Модел на автомобила: S-MAX
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от zambata » 08 сеп 2007, 02:49

както са написали колегите само ще плашиш гаргите с тоя филтър като ти харесва карай така обаче да знаеш че така както си го сложел филтъра ти няма никав ефект зашото дърпа топъл въздух от колекторите а вс мисля че знаят за да има ефект трябва да му пуснеш една тръба от отпред от бронята до филтъра и тогава ще усетиш разликата да може да поема свеж по студен въздух

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 08 сеп 2007, 11:04

Колега, понеже аз се поинтересувах преди време от тези филтри, слушай моя съвет ако искаш - това пластмасово тяло, което е прикрепено към кутията за филтъра ти се казва дифузорна тръба - ускорява въздуха, който засмуква двигателя.

Ако искаш някакъв ефект от филтър, имаш 2 вариянта - скъп, и ефтин, който не е с гаранция за успех.

Скъпия е да си купиш К&Н филтър заедно с cold air intake induction kit, който би трябвало да вържеш към кутията на предишния филтър, но като си премахнал вече дифузорната тръба. Самия кит представлява разни по-дебели тръби и съединения, напиши "cold air intake induction kit" в гугъл и ще видиш за какво иде реч, който трябва да се изведе на място с добър приток на СТУДЕН въздух, стига да не влиза вода. С цялата тая шукария, трябва да видиш разлика в респонса на двигателя и малко повече мощност във високите обороти.

Другия, евтиния вариянт е да си направиш цялата тази работа от дебели ПВЦ тръби, но за там не съм сигурен дали ще има желания ефект. :D

Rotting
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 12 фев 2007, 21:27
Модел на автомобила: Escort МК5 '91 1.4
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Rotting » 11 сеп 2007, 12:49

Колеги (EscortMK51.3, slaf4u), аз ли се бъркам или става въпрос за Ескорти 1.3/1.4? Какъв е смисълът? Не се заяждам, просто се опитвам да разбера.

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Re: спортен филтър на 1,4 моно

Мнение от slaf4u » 21 юни 2008, 22:02

звук...
Изображение

Потребителски аватар
Cougar
потребител
потребител
Мнения: 590
Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: спортен филтър на 1,4 моно

Мнение от Cougar » 22 юни 2008, 10:01

Ако искаш наистина як звук, махай цялата изпускателна система и слагай една на 51мм примерно само с крайно гърне ;)
Продавам си колата !

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: спортен филтър на 1,4 моно

Мнение от gmivanko » 22 юни 2008, 21:29

Това което си намислил да отрежеш капака при филтъра да смуче студен въздух е хем добра, хем лош аидея... добра от към това, че ще влиза студен въздух, а лоша от това че при всяка локва (да не говорим за дъжд) трябва да се минава лекинко, защото водата прави "чудеса" из двигателите когато е в голями количества :?
Иначе според мен ако този филтър с който си сега го сложиш още малко в дясно и на горе (погледнато на снимката в ляво) така, че да отиде колкото се може по към фара, тогава ще му е по-добре, но ако направиш една преграда (от алумин примерно) под и малко пред и зад него, за да не идва топлият въздух от радиатора.
Просто комбинации може да се измислят много, стига човек да има въображение и мерак да ги направи :) .
Изображение Изображение

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Re: спортен филтър на 1,4 моно

Мнение от slaf4u » 23 юни 2008, 11:50

Cougar написа:Ако искаш наистина як звук, махай цялата изпускателна система и слагай една на 51мм примерно само с крайно гърне ;)
това вече е минало, сега се стремим към тишина и спокойствие. колата трябва да е храм и да ме успокоява а не да ме изправя на тръни. :)
Изображение

Потребителски аватар
Cougar
потребител
потребител
Мнения: 590
Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: спортен филтър на 1,4 моно

Мнение от Cougar » 24 юни 2008, 09:23

slaf4u написа:звук...
:mrgreen:
Продавам си колата !

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта