Gauges
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Gauges
Събрах пари и ще слагам джаджи на фиестю. Спрял съм се на Vacuum, Voltmeter, Oil temp. Първите два са лесни, но проблема идва с масленият датчик или по точно къде да се бодне. Който има турбо е лесно слага се на маслената магистрала към турбото. За нонтурбото четох че има няколко варианта:
1.Слага се на пробката на маслото с подходящ преходник за резбите - незнам доколко темп в картера и тази в средата на мотора се различават и ще се получават верни данни
2.Пробива се дупка в главата, там където попринцип се дупчи за турбо магистралата - твърдо отказвам да си разглобя половината кола и да дупча за тая глезотия
3.Слага се т.н. Sandwichplate който представлява шина която се слага преди масленият филтър, т.е. първо завиваме шината и след това филтъра, а на самата шина има отвори за двата датчика - темп и налягане. Пак не става че струва майка си и баща си.
4.Прави се втулка, която се слага на датчика за лампата на маслото и там се слагат и двата (преди малко един познат ме озари с тази идея и засега съм се спрял на нея)
Някой ако се е борил с проблема или просто има идея различна от посочените да подсказва
1.Слага се на пробката на маслото с подходящ преходник за резбите - незнам доколко темп в картера и тази в средата на мотора се различават и ще се получават верни данни
2.Пробива се дупка в главата, там където попринцип се дупчи за турбо магистралата - твърдо отказвам да си разглобя половината кола и да дупча за тая глезотия
3.Слага се т.н. Sandwichplate който представлява шина която се слага преди масленият филтър, т.е. първо завиваме шината и след това филтъра, а на самата шина има отвори за двата датчика - темп и налягане. Пак не става че струва майка си и баща си.
4.Прави се втулка, която се слага на датчика за лампата на маслото и там се слагат и двата (преди малко един познат ме озари с тази идея и засега съм се спрял на нея)
Някой ако се е борил с проблема или просто има идея различна от посочените да подсказва
Последна промяна от Danchev на 09 сеп 2009, 20:20, променено общо 2 пъти.
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Афтърмаркет уреди (температура на маслото)
Браво,това ми харесва,искам след монтажа и снимков материал,ако може разбира се?
Да те питам,колко ти струваха самите уреди?
Това с втулката на датчика е по-лесно,но дане повлияе на ориг. датчик(за лампата)?
Да те питам,колко ти струваха самите уреди?
Това с втулката на датчика е по-лесно,но дане повлияе на ориг. датчик(за лампата)?
- camaro
- потребител
- Мнения: 230
- Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
- Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Афтърмаркет уреди (температура на маслото)
http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1136" onclick="window.open(this.href);return false; е не чак толкова скъпо а и спестява доста главоболия
power by
KS racing
KS racing
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Gauges
И най-накрая след дълго мотане всичко е готово да иде на колата
като ги сложа ще има още снимки
като ги сложа ще има още снимки
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта