турбиниране на форд RS 2000-16V

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от niki_nikolaev » 27 май 2011, 16:09

tyres написа:Насе , пич , по-добре си карай "cosworth-а без турбо".Не е за теб тази материя :wink:

Rs 2000 и Cosworth не са един и същи мотор!2000 е със верига,а косито е със ремък.А защо да не може да се тунингова?
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от Danchev » 27 май 2011, 17:45

Косито e на базата на OHC, като са му захлюпили 16 винтиловата глава. Карантията също е подменена, само блока е същият. При RS500 и блока е подсилен.
Освен това и V6 косито има още едно :) 1.8 125 коня поставяно е в Ескорт МК2 RS1800 .... много рядък и малко известен.
Отделно имаме и един мотор правен от Lotus и един от Burton Power :)
А RS 2000 е на базата на 2.0 DOHC като разликата е, че DOHC е 2 вала 8 клапана, а RS-a е 16 ... и двата са с верига.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от naskoto » 27 май 2011, 20:27

Danchev написа:Косито e на базата на OHC, като са му захлюпили 16 винтиловата глава. Карантията също е подменена, само блока е същият. При RS500 и блока е подсилен.
Освен това и V6 косито има още едно :) 1.8 125 коня поставяно е в Ескорт МК2 RS1800 .... много рядък и малко известен.
Отделно имаме и един мотор правен от Lotus и един от Burton Power :)
А RS 2000 е на базата на 2.0 DOHC като разликата е, че DOHC е 2 вала 8 клапана, а RS-a е 16 ... и двата са с верига.
...Отделно пък има и Косуърт 2.5,ама той не е съвсем Косуърт,ами е Warrior ;):,BDA(Belt drive series A) първоначално се появява като 1.6 при мк1(8кл,2 разп.вала,разработен от Лотус,след това Косуърт правят 16кл глава),при мк2 се развива до 1.8 и най най-накрая до 2.0 (274 к.с),които после се ползват при RS200,но с турбо(специално разработен автомобил за група Б)-BDT мотор.
RS 2000 може да се турбинира,няма нищо невъзможно,но за кола само с предно повече от 250 коня за мен са излишни,освен ако не е за драг.Най-лесно с турбо се качва мощност,трошиш 2 3 мотора и ти идва акъла за някои неща,понякога така и не идва :D...

tyres
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 28 юли 2009, 15:55
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16V (бензин)
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от tyres » 29 май 2011, 10:56

Добре де... всичко го пише в интернет. Защо просто не прочетете историята на двигателите модификациите, кой е, кой е 8V и кой 16V . Кой е COSWORTH BDA , Cosworth YB , 2.9 cosowrth V6 24v от скорпиото , а се говорят безмислени неща. 2.0 DOHC от Ескорт RS2000 .... не е cosworth.Няма смисъл от турбо тунинг защото просто има малко части за него пък и по-лесно ще стане атмосферка на 200 коня отколкото турбини, мурбини, глупости... :mrgreen:
There's no other school like the oldschool

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от Danchev » 29 май 2011, 17:32

Еха лесни 200 коньови хатмосферки .... искам и аз :lol:
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от naskoto » 29 май 2011, 17:39

tyres написа:Добре де... всичко го пише в интернет. Защо просто не прочетете историята на двигателите модификациите, кой е, кой е 8V и кой 16V . Кой е COSWORTH BDA , Cosworth YB , 2.9 cosowrth V6 24v от скорпиото , а се говорят безмислени неща. 2.0 DOHC от Ескорт RS2000 .... не е cosworth.Няма смисъл от турбо тунинг защото просто има малко части за него пък и по-лесно ще стане атмосферка на 200 коня отколкото турбини, мурбини, глупости... :mrgreen:
Ако ми обясниш точно и с подробности как ЛЕСНО N7A може да стане 200 коня ,ще ти дам моя,и пари щи дам,да го направиш,щот на мен не ми стига акъла как може да стане...

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от KovachevGR » 29 май 2011, 20:36

tyres написа:Добре де... всичко го пише в интернет. Защо просто не прочетете историята на двигателите модификациите, кой е, кой е 8V и кой 16V . Кой е COSWORTH BDA , Cosworth YB , 2.9 cosowrth V6 24v от скорпиото , а се говорят безмислени неща. 2.0 DOHC от Ескорт RS2000 .... не е cosworth.Няма смисъл от турбо тунинг защото просто има малко части за него пък и по-лесно ще стане атмосферка на 200 коня отколкото турбини, мурбини, глупости... :mrgreen:

хахахахах я обесни понеже гледам си компетентен как става рс-2000 200коня като е един от наи неподатливите мотори.........ама недеи ми писа валове и такива неща че пак ще збъркаш и пак ще се смеем :-?:
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от vladi tanev » 30 май 2011, 10:26

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 81&t=47195" onclick="window.open(this.href);return false; ето как става единствената разлика е че аз съм със осем клапана два вала а ти си със 16 клапана другото всичко е едно към едно.

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от naskoto » 30 май 2011, 19:21

vladi tanev написа:http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 81&t=47195" onclick="window.open(this.href);return false; ето как става единствената разлика е че аз съм със осем клапана два вала а ти си със 16 клапана другото всичко е едно към едно.
Можеш ли да снимаш сукателната и изпускателната страна на главата,да сравня с рс главата,все си мисля,че би трябвало да са еднакви.

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от vladi tanev » 31 май 2011, 09:35

Ще ги снимам но не са еднакви различни са заради клапаните на 16клапановата стоят на елипс така да се каже а мойте са много странни,всъщност виж в мойта тема там където съм правил смукателя има я снимана гарнитурата и планката там се вижда каква им е формата едни и същи са на смукателя и изпускателя.

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от viksata » 01 юни 2011, 08:24

naskoto написа:
vladi tanev написа:http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 81&t=47195" onclick="window.open(this.href);return false; ето как става единствената разлика е че аз съм със осем клапана два вала а ти си със 16 клапана другото всичко е едно към едно.
Можеш ли да снимаш сукателната и изпускателната страна на главата,да сравня с рс главата,все си мисля,че би трябвало да са еднакви.
не са еднакви нито смук. нито изпускателите са същите с 8в
мисля че тук може да придобиеш известна престава
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =a#p297608" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Влади гледам си махнал дистрибутора и си минал на ЕДИС ..
да ти предложа една идеика намери капак от Galaxy/Scorpio 2 от 8в глава тои е алуминиев както и предния капак ...
тая пласмаса на главата я потроши ритуално :lol:
Изображение
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

vladi tanev
потребител
потребител
Мнения: 341
Регистриран: 23 юни 2007, 11:40
Модел на автомобила: FORD FOKUS МК1 1,8TDDI
Абсолютно стоков
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от vladi tanev » 01 юни 2011, 09:15

Мерси за инфото това е следващата стъпка която ще правя запознат съм но първо да си направя турбинката и тогава че тези бакелитови капаци ми омръзнаха да текат постоянно масло.

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от cosworth team ruse » 01 юни 2011, 09:22

а само да питам как така минавате на edis запалване че не съм изобщо запознат :? и какво ще е предимтвото при dohc ако се преправи с такова :?:

Motocross
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от Motocross » 01 юни 2011, 13:05

EDIS се ползва , когато ще минаваш на Мега :) държалив е , но от друга страна малко гадничък , защото от горчив опит вече знаем ,че не може да реже искрата ... на нашия ZETEC Turbo сме с EDIS-че , но скоро може и да сме с АЕМ-че :D Не за друго , но ни се играе с Launch control-a , не че ще го ползваме , защото ще събираме предавки, но е така за шоуто и опита :D xaaxax Поздрави момчета

ot4eto
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 11 ное 2007, 20:01
Модел на автомобила: ford eskort 1.6
Местоположение: sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от ot4eto » 10 юни 2011, 17:09

абе хора изчетох 1 тон глупости за турбинирането на един мотор и направо падам като чета какво се пише няма мотор които да не може да се турбинира и да не се даржи нормално на пътя от мотр 2.0 16в на опел искарахме 500 к.!!! 1.4 ohc Пак турбо и вече 20 хил. няма проблем та един рс2000 да не се турбинира като го направя с на данд мотора щте пусна и снкимки и клипове ;)

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от KovachevGR » 10 юни 2011, 20:58

И на какво налягане вадите 500 коня???
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

ot4eto
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 11 ное 2007, 20:01
Модел на автомобила: ford eskort 1.6
Местоположение: sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от ot4eto » 11 юни 2011, 12:16

2.4 ;)

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от naskoto » 11 юни 2011, 12:21

ot4eto написа:2.4 ;)
дай да го видим туй нещу 8) ,значи да споделя само,малко е извън темата,но тука У Варна има един Миро и един Келеш,дет праят една Астра,много коне,много нещо,до 6та предавка гуми върти...ама по моргите не останаха мотори,изкупи ги всичките :lol: Що ли?

ot4eto
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 11 ное 2007, 20:01
Модел на автомобила: ford eskort 1.6
Местоположение: sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от ot4eto » 11 юни 2011, 16:21

ами мотора няма проблеми даже от астрата се премести в едно бертоне понеже знаеме славата на хлопела че по барзо от него е раждата но мисалта ми беше друга за турбинирането че няма мотор които да не може да се направи идеята е на какво налягане искаш да го караш и колко щте искара в момента карам рс2000 в 4 врато купе атмосверен и секи казваше че е глупаво да го слагам и няма да стане но стана следващия проект за този рс е компресор на ниско налягане до 1 бар пък каквото стане :) както казах по рано имаме едно поло 1.4 кара се на 0.8 от 60 к изжадиьме 141 на колела и за са няма яд :)

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: турбиниране на форд RS 2000-16V

Мнение от naskoto » 11 юни 2011, 19:07

РС мотора има едно много важно нещо,подходящо за турбомотор-корава маслена помпа,блока е много здрав(затова и тежи толкова...).Единственото слабо звено е може би цилиндровата глава,с оглед на експлоатация и поддръжка през жизнения й цикъл.Виждал съм глави пукнати в областа между свещите и клапаните,но без проблеми в работата на мотора.Другия 'проблем' е,че работната температура е много висока,оригиналния термостат е на 92 градуса,на моя съм сложил 88 градусов,но перката се включва пак горе долу по едно и също време.Ако се помисли за сваляне на работната температура ще е от полза,самите глави не са слаби по принцип.
Разумното налягане е до 0.5 бара,от там нататък е експеримент,пък и при такова налягане едни 200 + коня са възможни и достатъчни.

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта