увеличаване на мощност

Потребителски аватар
ford_cabrioMK3
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 09 май 2008, 18:08
Модел на автомобила: ford escord cabrio
Status: Извън линия

увеличаване на мощност

Мнение от ford_cabrioMK3 » 11 фев 2010, 14:42

Искам да попитам как мога да увелича мощноста на Ескорт МК4 1.6 -115кс(рс 1600) механична инжекция Ke-Jetronic?
Благодаря предварително :)
Моля без спам !

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от KovachevGR » 11 фев 2010, 16:02

Ако искаш осезаемо овеличаване на мощноста май най евтиния ти вариант е с турбо
но зависи какви цели гониш и колко пари ти се дават
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от ludavoda » 11 фев 2010, 17:25

Ако колата ти е с KE-Jetronik най-вероятно е 90 к.с., а не 105...

Успех...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от paci » 11 фев 2010, 17:36

ford_cabrioMK3 написа: Ескорт МК4 1.6 -115кс(рс 1600) механична инжекция Ke-Jetronic?
Какъв е тоя мотор?
Не намирам такъв и в нета.

Ескорт МК4 има :
1,6 90 коня
1,6 XR3i 105 коня
1,6 RS TURBO 132 konq

1,6 RS е МК2 и е 84 коня

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от ludavoda » 11 фев 2010, 17:46

Паци е прав, само да допълня. Срещат се два вида xr3i...
xr3i с KE-Jetronik е 90 к.с. (често срещан при кабриолетите)
xr3i с К-Jetronik е 105 к.с.

Трябва да си види кодът на мотора. Ако е L4B колата е 90 к.с.

Това е...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от HACKO » 11 фев 2010, 19:42

Има, има. Друг е въпроса, че има няколко подобни теми, и в едната мисля че коментирахме възможностите на механичния инджекцион.Ама колегата държи на своя собствена, скоро ще ревне, че никой не му отговаря. Естествено на на него не му се търси, пък на нас не ни се пишат едни и същи неща.
Изображение
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от ludavoda » 11 фев 2010, 20:47

Наско човекът пише, че колата му е с KE-Jetronik. Това не е механичен инжекцион и затова мощността е 90 к.с. а не 105... Има и други разлики - по ниска му е степента на сгъстяване, така че не е само от инжекциона...

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от KovachevGR » 12 фев 2010, 11:19

Някои ще помогне ли на колегата или ще спорите колко коня му е колата и коя година е.CVH двигател моторчето има потенциал за доразвиване някои ако има сериозни предложения а не от сорта на спортен филтър и крайно гърне.Ако някои има опит нека да сподели относно разпределителен вал маховик пълнене на мотора може да се ползва EFI от фиеста например.По голяма генерация и такива неща.Надявам се да не съм обидил никoй на мен лично темата ми е интересна.
ПОЗДРАВИ
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от HACKO » 12 фев 2010, 12:40

Аз лично изказах съобръжение защо не пиша по темата, не желая да пиша по 100 пъти едно и също нещо при положение че е коментирано поне във три теми. Предполагам че и другите участници в "спора" имат същите съображения. Деца, понапънете се малко и не чакайте всичко на готово, едно време нямаше Гугъл и за всичко ходехме в библиотеките* и ровехме из книгите.

*Библиотека- специализирана сграда в която са събрани и се съхраняват книги и се отдават за ползване.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от ludavoda » 12 фев 2010, 16:50

KovachevGR написа:CVH двигател моторчето има потенциал за доразвиване някои ако има сериозни предложения а не от сорта на спортен филтър и крайно гърне.Ако някои има опит нека да сподели относно разпределителен вал маховик пълнене на мотора може да се ползва EFI от фиеста например.По голяма генерация и такива неща.Надявам се да не съм обидил никoй на мен лично темата ми е интересна.
ПОЗДРАВИ
Преди да се разбере какъв е точно моделът на колата няма как да се дадат конкретни съвети...

- KE-Jetronik-ът е слаб и с него не става.
- Разпределителен вал за CVH с доставката струва около 800 лв. Вдига до 12 к.с., но с механичен инжекцион.
- Може да си сложи карбуратори или по-силни инжекционни системи от по-силни двигатели.
- Маховикът е нож с две остриета. Не се знае в каква дисциплина ще кара колата.
- От много голяма генерация, сигурно ще му падне мощността, а няма да се вдигне.

Ако трябва да сме по-конкретни ето примерен списък:

-разпр. вал + kit ~ 1000 лв.
- сп. филтър ~ 150 лв.
- с"портване" :) на глава ~ 800 лв.
- хедерс ~ 500 лв.
- генерация ~ 200 лв.
- инж. + Megasquirt ~ 1000 лв.
- масл. помпа с повишено налягане ~ 500 лв

около 4 000 лв. Само дотук! А после се почва с олекотяването, гумите, интериорът и всичко останало...

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от KovachevGR » 12 фев 2010, 17:00

Значи варианта за ,сиромашки тунинг, т3 турбо комп от рс турбо с инсталацията и малък надув без разреждане на мотора е добър.Преди да кажете че е невъзможно без разреждане на мотора не е така.CVH носи на мн простотии с повечко гориво и комп от РС няма проблем.Ако не гоните пробек от стохиляди километра.
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
ford_cabrioMK3
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 09 май 2008, 18:08
Модел на автомобила: ford escord cabrio
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от ford_cabrioMK3 » 13 фев 2010, 09:08

paci написа:
ford_cabrioMK3 написа: Ескорт МК4 1.6 -115кс(рс 1600) механична инжекция Ke-Jetronic?
Какъв е тоя мотор?
Не намирам такъв и в нета.

Ескорт МК4 има :
1,6 90 коня
1,6 XR3i 105 коня
1,6 RS TURBO 132 konq

1,6 RS е МК2 и е 84 коня
Моделът е RS1600 и е с K-jetronic (объркал съм се )

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от KovachevGR » 13 фев 2010, 13:40

колега напиши все пак какви цели гониш и какво очакваш от колата а и колко пари ти се дават
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
ford_cabrioMK3
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 09 май 2008, 18:08
Модел на автомобила: ford escord cabrio
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от ford_cabrioMK3 » 14 фев 2010, 10:26

Ами на 1.6 мотор целите не са кой знае колко ,така че нещо от рода на 150-160кс.Пък за парите както дойде да ги мисля и да не ги мисля все тая.Така че приемам всякакви предложения. Благодаря !

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от KovachevGR » 14 фев 2010, 13:32

150-160 коня малко зор работа ама не е невъзможно но все пак с турбо на мен ми се вижда най постижимо но не и най надеждно тъкаче ако ти се рискува мотора може да пробваш.
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от ludavoda » 14 фев 2010, 14:36

160 коня от 1.6 CVH без Турбо ми се струва невъзможно да стане с малко пари. То дали по-принцип е възможно. Ако е 2.0 сигурно, но 1.6?
Колега за всеки случай виж си кодът на мотора, щото кабриолетите с K-Jetronik наистина са много малко. Дали не е L4B?
Поне аз никога не съм виждал такъв форд - MK4 RS1600. В табличката, която е пуснал НАСКО има такъв, но се чудя дали не е щатски модел. Чувал съм непотвърдени слухове, че има MK3 RS1600 (не кабрио), с двойна стабилизираща щанга отпред, но мисля, че по-скоро са басни. Но може и да греша, затова си виж кода. Интересна ми стана твойта кола...
Колата за която питаш MK3 или MK4 е? Щото в подписа ти пише MK3 а тук си пуснал за MK4...

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от KovachevGR » 14 фев 2010, 16:11

ludavoda- с турбо според мен е постижимо но в атмосферен вариант без мн пари е невъзможно.
А с двулитров мотор смятам няма да е зле в фиестата не беше трудно да се побере
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от didon80 » 14 фев 2010, 21:01

И аз мисля, че най-добър ефект за най-малко пари ще се получи с по-голям мотор, например 2.0 от мондео! 8)

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от KovachevGR » 14 фев 2010, 21:44

Ас даже имам готов
:D :D :D
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: увеличаване на мощност

Мнение от Sasho85 » 17 фев 2010, 00:32

Първо, има RS1600 с 115 коня, с K-Jetronic, но той е МК3. Таблицата, която е пуснал Наско е от зелената книга за ремонт на Ескорт/Орион и независимо, че на корицата е Мк4 вътре е писано за Мк3. Мк4 няма атмосферен RS.
150-160 коня от този двигател могат да се изкарат. Те ладите ги правят по толкова :lol: . Най-лесния и евтин начин е атмосферен двигател, степен на сгъстяване около 14-16, дюзи с по-голям дебит. Оригиналната помпа дава едно от най-високите налягания 5,5 бара и дебит от всички автомобили.
Понеже така с бензин не може да се кара, поради високата степен на сгъстяване и детонациите, които ще се получат в цилиндъра, а и за постигане на най-висока мощност за играрянето на 1кг. бензин трябват 13кг. въздух, избираме друго гориво. Метанолът например позволява степента на сгъстяване да е над 16-18 и за изгарянето на 1кг. е нужно 4кг. въздух.
Така ще можем да вкараме над три пъти повече гориво без да получим бедна горивна смес. Разбира се не всичко е толкова елементарно. Трябват доста сметки. Пресмятането на двигателя без якостното ми излезе 12 страници сметки.
Исках само накратко да обясня принципа и връзката гориво-въздух-степен на сгъстяване.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта