Изпускателна Система

Отговори
Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Изпускателна Система

Мнение от Mr.Scorpion » 06 апр 2006, 17:20

За почнах да си правя почти цяла нова изпусквателна система на моето Скорпио свалих размерите на на няколко гърнета до колкото разбрах става дума само за едно задно гърне.Но на данните на гърнетата пише с проточен дизаин някои знаел какво означава.
Мерси предварително.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 06 апр 2006, 19:26

Честно да ти кажа нямам идея, но най-добре е права тръба и накрая едно хубаво гърне. Диаметър обаче не мога да ти кажа, трябва да провериш колко го дават за скорпиото :wink:
Изображение

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 06 апр 2006, 22:08

Ми аз го правя някво универсално както казваш с една голяма тръба и накрая гърне но на Скорпиото веднага след като излязат 4 траби веднага минават в две и се чудя дали да ги оставя така или да намеря 4 и тогава да минават на 2.А за проточен дизаин някой друг знаели какво означава това?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 06 апр 2006, 22:57

Mr.Scorpion написа:А за проточен дизаин някой друг знаели какво означава това?
Ето тук може да видиш какво означа проточен дизайн :arrow: http://www.prospeed.bg/tuning_product.php?c=3208&s=3250" onclick="window.open(this.href);return false;
Почвай да спестяваш от закуските! :lol: :wink:

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 07 апр 2006, 19:44

Да точно от там взех размерите на гърнето ама незнам как е вътре.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Няма да правиш "час-маг" нали?

Мнение от Kocko » 20 май 2006, 12:01

Аз имах custom exhaust oт край до край, пожарогасители, на струг правени вътрешности на гърнето. Беше ад, зверски звук, ама... не върви даеба. Четох много по въпроса, и излезе че средното и първото гърне са много важни за двигателя. Затова, купих си walker средно гърне, нямаше нищо по-добро, като търсих, абсолютно стандартно фордовско, перфектно изпълнение, досега не бях виждал нещо толкова добро като ауспух и заварки, после си купих bosal бомбичка както им казват за мястото на катализатора, представлява цилиндър около 15-17 сантима диаметър. Вътре е спираловидно разпробота тръба с улеи. Много приятно изпълнение, пак доста качествено. Странното е че не е скъпо. 70ина лева за средното, и още 30 мисля за това на мястото на ката. За крайно гърне сложих някакво АСПО българско, не се оплаквам, втора година не е мръднало, Само че монтажа беше направен качествено. Всичко се сглобяваше със силикон, след заварка - антикор, и бронз отгоре, нови скоби, нови болтове, нови тампони. Просто в момента изглеждат, така все едно току що са сложени. И колата си има и сила и тяга и инерция (а трите неща липсваха преди :)

Не правете глупости. След средното гърне можете да правите свободни съчинения, но предните 2, в никакъв случай!

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 20 май 2006, 14:35

Колега аз четох в форума на Хонда там един пич си е направил цяла изпусквателана система по оригинала и има мноо коментари по тази тема мисля че той беше направил 4-2-1 доколкото се сещам беше 45-55-60 или нещо от сорта и пише че е мноо доволен как върви и има графика от Дино
как с тази система и K&N филтър му е качила 10 кончета :D
Но аз този проект го замразих за сега щото си правя предна и задна броня като приключа с тях.Ще видя кво ще ми хрумне.
Но мерси все пак за инфото.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

в Сливен правят ли поръчкови ауспуси?

Мнение от Kocko » 20 май 2006, 18:52

Аз искам да си направя ауспух успореден на бронята, с 2 тръби да излизат в двата края на бронята, има ли някой в Сливен да се наеме да го направи, ама ми трябва да е тихо! Не я искам да реве повече!

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 21 май 2006, 18:15

Аз знам на едно място където се наемат да правят почти всичко но незнам колко пара ще ти искат по принцип не са някой обирджий ама нали ти казвам незнам за кви пари ще ти вземат.
Гледам че си от Ямбол този с белия Сивик нали е направил така ама тя Хондата му мноо реве.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

White CRX

Мнение от Kocko » 21 май 2006, 19:02

Бялата Хонда е на едно приятелче. Ауспухът е оригинал афтермаркет, т.е. не е правен в бг, мисля че е японски. Трябва да го питам откъде си го купи! Правен е точно за този модел. Всичко има в комплекта, болтчета тампончета, глупости...

Да бе зависи колко искат, 100-120 лв за такова нещо мога да дам! Затова ми е интересно. Аз ще имам път към газаджиите ви в едно като хале, малко зад на тойота представителството в сливен. Та ако е там този пич, може да го преслушам за оферта!

Потребителски аватар
Mr.Scorpion
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от Mr.Scorpion » 21 май 2006, 23:09

Ми не е там.Ти кога долу горе ще идваш като дата щото аз до 26 съм бая зает ако ще е след това дай да се видим и ще те заведа там аз мога да го пита ако го засеча за кви пари ще става дума ако искаш.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
BadAngel
потребител
потребител
Мнения: 573
Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
Модел на автомобила: '06 Ford Focus
Местоположение: София, кв. Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от BadAngel » 25 юни 2006, 23:31

в софия има един пич, драго се казва, който е цар на изпускателните системи, има единствената в българия машина, с която криви тръби, без да им променя вътрешния диаметър, прави къстъм изпускателни системи за едни от най-бързите коли в бг и за сериозни фенове и по думи на мои познати цените са по-ниски от колкото ремус или уокър примерно, честно казано, аз обаче бих се доверил на волф динамикс за изпускателната система, за мойта кочина изпускателна система като на фокус СТ е 300 евра, което си е добра цена за раздвоена тръба от двата края и готин звук :) но има време, по-нататъка, чакайте сега да избягам от гаранцията :)
Играчките се променят,
момчетата - не.

Потребителски аватар
cossie
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 17 мар 2006, 22:35
Модел на автомобила: SIERRA 1992 2.0i DOHC EFI 125hp.
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cossie » 27 юни 2006, 14:08

Дай повече инфо за тоя пичага-къде работи,телефон :!: :?:

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта