Малко размисъл за V6

Отговори
lcr
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 13 май 2008, 00:05
Модел на автомобила: ford taunus wagonstation v6 -1971 , Jeep Cherokee 2,1 tdi "KOMМANDO" , Honda Shadow VTX 600 , vaz 2105
Status: Извън линия

Малко размисъл за V6

Мнение от lcr » 15 сеп 2010, 09:52

Здравейте колеги ! Хайде който има малко повечко време,да седне и да помисли заедно с мен как да стане това :
искам да сложа турбочардж на моя V6 от форд таунус. Задвижването на турбинката искам да я взема от коляновия вал а не от изпускателната система. Чувал съм че на някои двигатели на мерцедес са именно с такива чарджъри. До тук добре.
Налягането в цилиндрите е 7,8 - 7,6 атмосфери (или някъде там). Ще се наложи ли да се разреди и без това ниското работно налягане...? А карбуратора ще си бъде ли същият , ще насмогне ли да подава гориво или ще се наложи монтажът на още един...?
:lol: Който има време за размисъл, да се включва :)

lcr
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 13 май 2008, 00:05
Модел на автомобила: ford taunus wagonstation v6 -1971 , Jeep Cherokee 2,1 tdi "KOMМANDO" , Honda Shadow VTX 600 , vaz 2105
Status: Извън линия

Re: Малко размисъл за V6

Мнение от lcr » 16 сеп 2010, 09:25

:)Еха:) Никой ли няма време за глупости ?:)

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Малко размисъл за V6

Мнение от Danchev » 16 сеп 2010, 16:44

Ето ти една книжка точно за чарджърите - кое, как, защо и т.н. стига да си добре с английският.
http://bumer-bg.com/supercharger/sup124.PDF" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта