въпрос за 1.8 тди

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от HACKO » 08 ное 2010, 18:34

Щото ДТ-75 е атмосферен.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10847
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от ЯЛТА » 08 ное 2010, 18:56

С една дума , - пълен дизел , горивото се възпламенява от високото налягане, което до преди години е било невъзможно, при леките автомобили, и с напредването на технологиите, вече е факт, без да тракат като трактор,Камаз и тн.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от Ianaki » 08 ное 2010, 19:08

Кога му отговорихте, ама че сте бързаци!!! :D

Иван Вълков
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 24 май 2010, 14:49
Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
Местоположение: Димитровград, Харманли
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от Иван Вълков » 08 ное 2010, 19:16

Та какви преработки си направил колега по мотора, ще поясниш ли, че ми стана интересно - освен турбината. А отностно двигателя всички разбрахме че е дизел 1.8 и е 90 кончета - поне преди да го тунинговаш. _friends_ :D:

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от Ianaki » 09 ное 2010, 22:14

Ето още 5 идентични теми за абсолютно същото. Абе хора ползвайте я тази търсачка.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 40&t=31213" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 40&t=25076" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 40&t=30116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 40&t=27927" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 40&t=24293" onclick="window.open(this.href);return false;

Като извод от тях може да се синтезира:
1. Искате дизел с 200к.с. купете си BMW 530d. По-евтино е !
- Само да направите едно обслужване на колата с качествени консумативи (от МФ) е 1000лв. Ремъци, ролки, масло, филтри, свещи, спирачна, хидравлична течност, антифриз, накладки, дискове барабани, напукани маркучи, гуми. Ако искате спортни - двойно!
- каквато и промяна по двигателя да се направи ще трябват уреди за налягане на маслото и турбото само те са 150лв.
- в тези сметки не включвам още никакви интервенции.
Всичко останало е Илиенци тунинг.

2. Искате с пръдня боя - е не става. Пробвано е !!!

И още нещо:
- Ескорт TD с ECU - НЯМА!
- Ескорт TD с чип тунинг - НЯМА. Освен в жабката (Paci) :D
- Ескорт TD с помпа Bosh - НЯМА (или има, но никой не я е виждал) :D
- Ескорт TD със 150hp и 250Nm чрез тунинг НЯМА (или има, но никой не го е видял).

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от diesel1.6 » 09 ное 2010, 22:38

Ако човек (т.е. ненормалника дето ще си преработва колата ;) ) е наясно как да настрои помпата, може да се получи нещо. Господа англичаните го правят.
Аз не бих си чупил колата. Виж, ако е нещо за по-нисък разход, веднага започвам!
Тези дни ми светна, че е по-добре да се направи тунинг кола турбо на газ. Но това ще е друга тема, няма вече да е дизелова.
ECU на ескорт 1,8тд http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2561 ... QqIe6g.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от Ianaki » 10 ное 2010, 09:39

Diesel1.6 _friends_ то аз имам линк където за 600лв. слагат и чип, с което колата става 115к.с.

http://www.digitaltuning.bg/tuning/ford ... 8-td-90-cv" onclick="window.open(this.href);return false;
=)): =)): =)):
Тея са богове! 20% отгоре на кола без електроника. Представям си какво правят с тези с чиповете! =)):
На този двигател НЯМА нито един чип, който да регулира работа му. Вярно че има електронен блок за SRS AirBag, ABS, но за самата работа на колата няма и няма как да има. По-механична помпа от това здраве му кажи. И подаването на въздух и на нафта са чиста механика без капка електроника.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от HACKO » 10 ное 2010, 10:28

Ianaki написа:Diesel1.6 _friends_ то аз имам линк където за 600лв. слагат и чип, с което колата става 115к.с.

http://www.digitaltuning.bg/tuning/ford ... 8-td-90-cv" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
=)): =)): =)):
Тея са богове! 20% отгоре на кола без електроника. Представям си какво правят с тези с чиповете! =)):
На този двигател НЯМА нито един чип, който да регулира работа му. Вярно че има електронен блок за SRS AirBag, ABS, но за самата работа на колата няма и няма как да има. По-механична помпа от това здраве му кажи. И подаването на въздух и на нафта са чиста механика без капка електроника.
Абе ти им дай тези пари пък после да видиш как ще тръгне, пък и да не тръгне ще си признаеш ли, че са те изклатили за 600лв. =)):
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10847
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от ЯЛТА » 10 ное 2010, 14:16

Абе много хора гледат " ДИСКАВЪРИ " бре !?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от diesel1.6 » 10 ное 2010, 14:46

Мисля, че янаки се подиграваше с онези с подмяната на електрониката.
В Англия не е никакъв проблем да се форсира този двигател, и не само там.

Янаки, хайде да ни светнеш за едно нещо - чувал ли си, че 1,8 турбодвигателите на мондео и ескорт отчитат колко въдух влиза в двигателя. Определено това не става с водомер в колектора, по-скоро е с МАФ датчика. Електрониката, дето я няма EEC IV/V, е натоварена с функциите на коректора на ъгъла на предварение на впръскването по натоварване. Промяна на ъгъла при студен двигател и празен ход също са там.

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от Ianaki » 10 ное 2010, 18:08

Веднага те светвам, до колкото мога. Даже слагам и снимки:

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1538 ... MB3wbE.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1681 ... bI7ZkP.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2817 ... W7Eu3w.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2023 ... LW11Qd.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2412 ... Fq4Fk8.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2412 ... Fq4Fk8.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2412 ... Fq4Fk8.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

От снимките е видно, че по мое му 50% от двигателите са с дебитомер , а другите 50% - без. Разлика в характеристиките на двигателя няма! Моята кола е без, но на един приятел има и сме пробвали да го откачим - разлика никаква след 2 дни каране!!! На една от снимките се вижда премахнат дебитомер (отбелязал съм я с зeлено човече) :mrgreen: .
Трябва да призная, че нямам идея за какво е дебитомера :oops: . И с него и без него все тая.
Относно предваренията - за тази работа не е нужен комп, както и за компенсатора на оборотите при включен климатик и т.н. вакумите и жилата вършат тази работа.
Към 1.6dizel,
1. Личните имена се пишат с главна буква. ;):
2. Теб никой не може да те убеди,че тази кола няма. Шест теми не стигнаха за това! :D
3. Щом смяташ, че има:
- снимай ми го!
- обясни ми кой параметри зависят от него, защото не може да регулира поддаването на въздух, нито на нафта - там е механика! (до някаква степен си го направил в другата тема)

Извинявам се ако намираш тона ми за по-груб. _friends_ Ще се видим някой ден на някой сбирка и пак ще бистрим дизелите на по биричка.

П.П. Допускам съществуването на вариант на този мотор с комп, но все още никой не може да ме убеди. 1.6Dizel надявам се ти да си първия доказал съществуването му! Поздрави! _friends_
П.П. При мондеото не знам как стоят нещата и не мога да говоря за това!

Сега чак видях другата ти тема за TD стана ми още по объркано. много си се постарал с намирането на информация, БРАВО за което.
Аз обаче се преадвам. Знанията ми се изчерпаха!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от diesel1.6 » 10 ное 2010, 23:06

За споровете за електрониката - електроника има, но колко е нужна и има ли полза от нея е въпрос без отговор.
Управлява промяна на ъгъла на предварение на впръскването. За това пишем в другата тема.
За форсиране на този двигател трябва да се бъзикне помпата и може би клапана на турбото. Не ми трябва и не знам колко и как. За да стане както трябва, трябва да се помисли какво да е предварението и как да се настроят разните регулатори из помпата. Не само да се пусне повече нафта. Възможно е и да се лъже нещо компютъра, но преди това трябва всичко да е наясно с помпата.
В ямболския сервиз си позволяват да повръткат разн неща и колата да стане по-мощна. Който иска - за 200 - 300 лв ще му напрвят една профилактика на помпата и споменатата корекция. За още някой лев може да му помогнат да счупи или износи ускорено мотора.
Дизелите може да ги покоментираме ако ни връчат по един стенд и по някоя книжка, ама няма кой, а за хоби занимания ни мързи очевидно :)

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от specialista » 01 дек 2010, 23:00

Правят се някой промени и мъртвеца се събужда.
Трябва въздух в повече и гориво в повече.Първото се прави по два начина скъп и ефтин!
Скъпия сами се досещате че не е подходящ за нашите географски ширини и все пак става въпрос за друго турбо колер пътища и т.н.Ефтиния вариант е спортен филтър,изолиране на ЕГР,пренастройване на клапана за разтоварване на турбината.Не съветвам да се заигравате със смяна на колера не за друго просто се оскъпява всичко.И ето първата задача е изпълнина.На тази помпа от винтовете които са по нея не може да се увеличи горивото.Все пак е възможно но е в помпата вътре.За мен не проблем.Още по-добре ако е свалена помпата,защото се настройва и чуствителноста на турбо коректора.Ето и второто условие изпълнено!
Гледам че колегата на два пъти споменава че ще сменя помпен елемент! Тя тази помпа е с два!!!
А това за което говори е че е прочел по нещо от тук от там и мисли че може да го приложи.Не казвам че не се предлага разпределител за Лукас с по големи възможности!Да не говорим че има едно старо поколение Лукас на Транзит DPS мисля им беше означението,там са с четири елемента!!!
Е все пак камион храни.Не се сърдете че съм пестелив към обяснения,аз няма да насърчавам никой да си чупи колата.Ще споделя една идея от мен който иска да се захваща.Говоря за мотора на Фокус 1.8 ТДДИ.Този мотор може да понесе доста товар,само че аз искам да му се сложи механична помпа!Тогава мога да правя с него каквото си искам без електрониката да ми прави забележка :D .
Поздрави!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта