въпрос за 1.8 тди

gergeto
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
Местоположение: Харманли
Status: Извън линия

въпрос за 1.8 тди

Мнение от gergeto » 08 окт 2010, 01:23

значи колеги колата ми е форд есцорт с двигател на мондео тъй като на старият направих дупка в блока та въпросът ми е до колко коня може да издържи този двг тъй като смятам да му правя някои подобрения за сега е малко над 100-то предварително благодаря

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от HACKO » 08 окт 2010, 11:58

Какво значи двигател на Мондео? Във Фиеста, Ескорт, Фокус и Мондео се монтират едни и същи агрегати със незначителни разлики.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от Danchev » 08 окт 2010, 16:30

Забрави Сиера и там дизела си е същият :D
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

gergeto
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
Местоположение: Харманли
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от gergeto » 08 окт 2010, 17:24

е да та въпросът ми е до колко кончита може да издържи този мотор да знам до колко да го надувам да не стане пак дупка в блока :)

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от viksata » 08 окт 2010, 22:15

Доколкото си спомням си с турбина Т2 тя си е почти на края на възможностите при 90 коня!!!
Колко да я дуеш повече?
ти освен надув гориво подаваш ли му?
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

gergeto
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
Местоположение: Харманли
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от gergeto » 10 окт 2010, 01:21

подавам му да и сега смятам да слагам турбина от транзит + елемента на помпата до колкото знам нашите елементи са 9 мм сега ще слагам 11 мм ще стигне до 140 пс затова питам дали ще издържи на тез коне

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от viksata » 10 окт 2010, 10:32

На дали може да се даде точен отговор
на Команпейла от 2.0 правет без проблем 170 коня но там играта е турбина с геометрия и т.н
не мога да те посъветвам нищо ти си решил да си го потрошиш мотора :-/:
сложи по голям колер и промени местоположението му пред водния рариатор
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от ЯЛТА » 10 окт 2010, 17:34

Колкото и да го надуваш , той не може да глътне повече от колкото може , така че давай , ако работят клапаните на турбото , няма вероятност да се пръсне , а дори да стане , мотори бол ! - И трупаш опит !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

gergeto
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
Местоположение: Харманли
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от gergeto » 11 окт 2010, 01:12

е аз няма да я надувам чак толкова турбината за сега смятам да сменя само елемента от 9 мм на 11 мм и да надуя малко оригиналната ми турбина а за транзитовата може и да почакам малко а за интерколера смятам да направя резки на капака със въздуховод.Другия съвет както казва колегата виксата пред водния радиатор но е мн играчка и средства за турбо-пътища.Така смятам че ще влиза почти достатъчно въздух за охлаждане на кулера.А и другия ден ще подменяме ауспусните тръби с по големи

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от diesel1.6 » 11 окт 2010, 09:12

Моята турбина на мондео 2 според Гарет се монтира на двигатели от 70 до 150 к.с. или нещо такова.
Ако направиш резки на капака в средата - където се пада реадиатора на межд охладане, ще загубиш. Зона на високо налягане е именно мятото пред ръба отпред, откъдето взема въздух оригинално. Може обаче да подобриш въдуховода. Махни горната шумоизолация, която обикновено провисва на много коли, а долната може да изместиш с някой милиметър надолу и да поставиш надлъжни ребра да я подпират - примерно две ламаринени ленти. Може да промениш и декоративната решетка отпред и да насочиш повече въздух за това нещо.

gergeto
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
Местоположение: Харманли
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от gergeto » 11 окт 2010, 12:31

ще послушам съвета на колегата диесел 1.6 да видим каквo ще стане и ще пиша благодаря за инфото колега

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от ЯЛТА » 11 окт 2010, 15:19

Топлия въздух е горе , студеният от долу , и за това да смуче от долу е по добре , не режи капака , няма да има ефект !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

gergeto
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
Местоположение: Харманли
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от gergeto » 11 окт 2010, 19:39

да и на мен ми предложиха да ми преместят кулера пред водния радиатор но тея наще кулери мн лиопезета и не виждам как ще се побере отпред :)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от ЯЛТА » 11 окт 2010, 20:07

Има различни кулери , важното е да отговаря на кубатурата на двигателя, но ниско долу , не е за нашите пътища , малко да го удариш , и си готов , освен всичко това , -дълги маркучи , които намаляват ефекта на охладения въздух , и в края на краищата само хвърлени пари ! :-/:
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

gergeto
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
Местоположение: Харманли
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от gergeto » 12 окт 2010, 19:50

да точно затова става въпрос затова поисках съвет от вас и от други колеги преди да направя нещо които повече се сещат от мен или поне имат малко повече опит в тея неща да си направя сметка как да го направя

KokalAudio
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
Местоположение: Габрово
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от KokalAudio » 01 ное 2010, 01:36

На всички японски коли кулерите са над мотора и имат въздуховоди директно от капаците...ама не само резки ама напаво въздухо заборници...Сещате се....Не знам...Колко да е кофти...
А за мотора колко ще издържи е интересно...Едно време много имах мерак да направя такъв мотор малко по пъргав :D
Ама на реших ,че бензин турбо ще е по-весело :D (е тогава не усъзнавах ,че 20 разход на нашите времена не е весело)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от HACKO » 01 ное 2010, 09:16

KokalAudio написа: :D (е тогава не усъзнавах ,че 20 разход на нашите времена не е весело)
Абе весело е, ама някой друг да слага Бензина и да не ти държи сметка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

gergeto
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 22 окт 2009, 00:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TDi
Местоположение: Харманли
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от gergeto » 08 ное 2010, 01:05

решил сам да го направя този мотор по пъргав за сега е почти добре вв голф 90 пс ВС форд есцорт 1.8 тди форда на първо место със две 90-сятки се пуснах и двете ги сдупчих фят браво 1.9 TD 100 пс пак пред него опел вектра Б 2.0 ТДИ 101 пс пак е оцат а за фордовете за есцорт или мондео дето са td там няма какво да приказваме както сам го почнал смятам да го довърша пак дано оцелее мотора
Поздрави

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от Ianaki » 08 ное 2010, 12:44

И да вметна, че е 1.8TD, а не TDI - справка: http://bg.wikipedia.org/wiki/Turbocharg ... _Injection" onclick="window.open(this.href);return false;

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за 1.8 тди

Мнение от diesel1.6 » 08 ное 2010, 15:29

Тракторът ми що не е TDI тогава? Турбо с директно впръскване, патентована технология на фолксваген, нали? Моделът е ДТ-75 и "Трактор выпускается Волгоградским тракторным заводом с 1963 года"
Моето мондео си е ТДИ, което означава, че е с междинно охлаждане на въздуха.
Добавено по-късно - тракторът е турбо, но няма значение - не е по темата твърде.
Последна промяна от diesel1.6 на 08 ное 2010, 22:59, променено общо 2 пъти.

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта