Дросели от мотор на Zetec

Отговори
Потребителски аватар
paco_imperatora
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 11 май 2010, 11:11
Модел на автомобила: Фиеста Xr2i RS1800
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Дросели от мотор на Zetec

Мнение от paco_imperatora » 25 окт 2010, 11:42

Привет колеги, блазни ме една мисъл от неодавна а именно монтирането на дросел иот мотор. В нета най-често има комбинация от GSXR-1000 + inlet manifold ot ST 170. Ето тук, има стъпка по стъпка обяснено как става номера http://www.linktobusiness.co.uk/forums/ ... &hilit=ITB" onclick="window.open(this.href);return false; . Питам се дали някой го е правил. Това без мегаскуърт или друга стен алоун електроника няма да го бъде де, но според мен е горе долу евтин вариант за постигане на 160-70 коня. Дросели около 300 на лв има, входящ колектор за 150 лева горе долу може, чаркалаци и бензинов регулатор още 250 и да се намери една мега за 500 +/- ,би следвало да стане доста прилично. Та въпроса ми е някой правил ли го е, струва ли си според вас постигнати коне за тея пари, има ли работа по главата ако се направи това и всякакви критики мнения са добре дошли. Вие сте :)

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Дросели от мотор на Zetec

Мнение от Danchev » 26 окт 2010, 14:37

Ами аз по принцип съм с две ръце за дроселите, за мен няма нищо по-хубаво от добре вървяща атмосферка. Линка, който си дал преди време го бях сложил в темата на gotmie и той казва повече от достатъчно.
Без мега забрави за дросели със нашите смотани заводски ЕКУ-та. Сместа ще обеднее доста и може да почнат да стават пакости поради високите температури от бедната смес, а и няма да върви като хората. В случая една мега MS II ти върши работа, а те вървят по 400 нови и около 200 втора ръка, за настройката обаче си приготви още толкова 300-400 лева.
Дросели е хубаво да си намериш точно такива от темата GSXR, защото както е обяснено там се разглобяват и лесно можеш да си настроиш разтоянията между портовете. За колектора също е писано, там е ползван колектор и дюзи от ST170, по принцип може да се ползва и твоят колектор одрязан долу след дюзите и със силиконови маркучи дроселите да се хванат за него, обаче и без дюзи няма да се разминеш. Не знам колко кубика са тези на ST170, но за мен едни 250cc биха ти свършили работа. Също е добре да се снабдиш с хубав регулатор за налягането в рейката.
Изпускателен колектор също е задължително, че тая недомислица сега .... е за скрап. Може да се направи или да се ползва от РС2000. Аз лично имам от калибра 2.0 150 коня (C20XE), който с нова планка ще пасне идеално на Зетека (за моя мотор CVH искаше доста преправяне) аз лично препоръчвам него. Термо лента след това една ролка от хубавата 10м е около 40 лева. Катализатора изчезва и генерация на 55-60фи аз съм с две проходни гърнета (средно и крайно) и бях доволен преди да разглобя мотора, тръбите са ми 50-ки, ама аз съм 1.6 :)
Като цяло ако не се пипа главата - портване и бързи валчета само от дроселите можеш да очакваш грубо около 140 на колелата. Може и повече може и по-малко вече зависи от много неща и от състоянието на мотора ти.

Ето една тема какво трябва да се случи с главата http://www.fiestaturbo.com/forums/head- ... 93/page70/" onclick="window.open(this.href);return false;
С валове, яки пружини (да не зависват клапаните)и раздвижни ролки кефа ще е пълен. Има цели китове на pipercams - валове, повдигачи, пружини и гумички обаче цената е солена http://www.pipercams.co.uk/pipercams/ww ... KBZETA285H" onclick="window.open(this.href);return false; а в кита няма ролки, които също са с пари :)
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта