RS TURBO

Потребителски аватар
fiesta_rs
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
Местоположение: Съединение обл.Пловдив
Status: Извън линия

RS TURBO

Мнение от fiesta_rs » 19 фев 2011, 15:20

Здравейте колеги!Реших вече сериозно да си направя колата защото има едни хондаджии които само ме дразнят!
Благодарение на колегата Ковачев научих доста за този двигател и какво може да се направи с него!И реших да направя някои неща,като например да се сложи по голяма турбина,да портна главата,ще сменя сегменти,основни и биелни лагери да ми е сигурна работата!Даже преди малко разглобих двигателя и биелните лагери ми се струват доста зле!Надявам се да е интересна темата и ако някой може да помага с нещо е добре дошъл!ето и малко сникми!
http://www.album.bg/crx/albums/154470" onclick="window.open(this.href);return false;

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от KovachevGR » 19 фев 2011, 18:53

Абонирам се за темата
Намери ли си даун паип? ас изрових пиши ако ти трябва
И забравих да ти кажа да не връзваш водното охлаждане на турбото
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от Danchev » 19 фев 2011, 19:14

+1 за абонамента
+1 за водата, за да няма спукани топли охлюви
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от KovachevGR » 19 фев 2011, 19:38

И не само за охлюва ама и няма охлаждане.Те и без това си страдат от към охлаждането
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
fiesta_rs
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
Местоположение: Съединение обл.Пловдив
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от fiesta_rs » 19 фев 2011, 20:02

KovachevGR написа:Абонирам се за темата
Намери ли си даун паип? ас изрових пиши ако ти трябва
И забравих да ти кажа да не връзваш водното охлаждане на турбото
Не съм си намерил още!казвай няква офетра и ми го пращай щом имаш,ако не ти трябва де!не разбрах,защо да не връзвам водното?видя ли лагерите?утре ще видя и основните!

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от KovachevGR » 21 фев 2011, 12:47

не разбрах,защо да не връзвам водното




1-vo zaradi turboto i po tochno toplata chast ako veche ne e nacepena
2-Ne mojesh da se opravish s pregrqvaneto to i bez tova nqma da mojesh :D
Prosto sled po prodyljitelno karane na pylna gas shte q ostavqsh 2-3min da se pouhladi i nqma da imash problem s turboto

Za lagerite ot snimka???? Sled tolkova godini tormoz i to predpolagam seriozen :evil: nishto frapirashto,ako imash nqkakvi symneniq zameri vala i ako ima neshto ne se hvashtai s shlaif i remontni lageri !!!!

OFF-----sory za ezika ama neshto stana s kompa------
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
fiesta_rs
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
Местоположение: Съединение обл.Пловдив
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от fiesta_rs » 22 фев 2011, 12:58

сега разбрах!днес премерих вала и няма да се наложи шлайфане и ремонтни лагери!и аз предполагам че е претърпяла доста сериозен тормоз,щото като я взех беше откачена жицата за датчика на температурата и е прегрявана доста пъти според мен..и другото нещо,перката духаше в обратна посока което спомага за още по лесно прегряване!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от cossy » 22 фев 2011, 13:59

Интересна тема. Колкото до охлаждането един хубав кулер и голям радиaтор с перка (може и с ръчно вкл) няма ли да оправи проблема? Защо мина на 1.6 8v oт 2.0 16v?
Изображение

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от KovachevGR » 22 фев 2011, 14:23

Ас съм с наи големия радиатор и не оправя проблема за съжаление,ама и това се лекува-сега съм измислил вариант да си охлаждам кулера и радиатора с въглерод?
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от Pyrhel » 22 фев 2011, 14:30

С въглерод?! :shock: Да не говориш за азотно охлаждане... Макар, че монтирана на автомобил не съм виждал такава система.

Потребителски аватар
hitrata_lisi4ka
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 11 яну 2008, 16:25
Модел на автомобила: Малък черен звяр 206 1.4 HDI '05та, бърз като вятъра и зъл като пинчер!
Местоположение: в буркан пълен с любов
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от hitrata_lisi4ka » 22 фев 2011, 14:39

Ами то въглерода (ЦЪК) хладно държи съм чувала... >:D<: >:D<: >:D<:
They're Pinky and The Brain
Yes, Pinky and The Brain
One is a genius
The other's insane.

pav4o
потребител
потребител
Мнения: 331
Регистриран: 03 май 2008, 19:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от pav4o » 22 фев 2011, 14:40

cossy написа:Интересна тема. Колкото до охлаждането един хубав кулер и голям радиaтор с перка (може и с ръчно вкл) няма ли да оправи проблема? Защо мина на 1.6 8v oт 2.0 16v?
Защото колегата ще я прави за 400 метра старт, поне така си мисля аз :roll: 8в са по-пъргави в старта от 16в :wink:
Колегата все пак да изкаже и собственото си мнение.За мен лично 1.6CVH е много добър вариант за надуване, с леки стъпки и аз съм се захванал с такъв проект, но е в много ранен етап - събирам си чаркалъчите още :mrgreen:
И да питам колегата, от каде си намери това антикрило за багажната врата, отрепах се да си търся такова... не намирам :)
Поздрави :)
Изображение

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от KovachevGR » 22 фев 2011, 14:57

С въглерод?! Да не говориш за азотно охлаждане... Макар, че монтирана на автомобил не съм виждал такава система.

Не точно за въглерод говоря
Става мн евтино и ефективно единствения проблем е че трябва да е надалече от въздушния филтар?
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
hitrata_lisi4ka
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 11 яну 2008, 16:25
Модел на автомобила: Малък черен звяр 206 1.4 HDI '05та, бърз като вятъра и зъл като пинчер!
Местоположение: в буркан пълен с любов
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от hitrata_lisi4ka » 22 фев 2011, 15:13

Как става това?
They're Pinky and The Brain
Yes, Pinky and The Brain
One is a genius
The other's insane.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от Danchev » 22 фев 2011, 18:23

Да и на мен ми стана интересно :)
Знам и съм чел за охлаждане с CO2 но с чист въглерод не мога да си го представя.
Виждал съм кулери с нещо подобно на тези с водната риза, само че вместо вода се впръсква CO2 под определено налягане. Така се създава тънък слой лед в ризата ....
Знам и за ремъчни турбини, които се охлаждат много ефективно с CO2 пак на същият принцип
Изображение
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
fiesta_rs
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
Местоположение: Съединение обл.Пловдив
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от fiesta_rs » 22 фев 2011, 19:43

pav4o написа:
cossy написа:Интересна тема. Колкото до охлаждането един хубав кулер и голям радиaтор с перка (може и с ръчно вкл) няма ли да оправи проблема? Защо мина на 1.6 8v oт 2.0 16v?
Защото колегата ще я прави за 400 метра старт, поне така си мисля аз :roll: 8в са по-пъргави в старта от 16в :wink:
Колегата все пак да изкаже и собственото си мнение.За мен лично 1.6CVH е много добър вариант за надуване, с леки стъпки и аз съм се захванал с такъв проект, но е в много ранен етап - събирам си чаркалъчите още :mrgreen:
И да питам колегата, от каде си намери това антикрило за багажната врата, отрепах се да си търся такова... не намирам :)
Поздрави :)
Ами на фиестата и се разчекна предницата и като не си е с кутията за този мотор и я зарязах!А турбото изкочи и я взех и реших да се почовъркам малко!

Най вече за драг я правя!крилото си беше на колата колега :D
Силно се надявам да няма проблеми със охлаждането,но ще видим!Ще направя всичко възможно да реша този проблем!

Потребителски аватар
fiesta_rs
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
Местоположение: Съединение обл.Пловдив
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от fiesta_rs » 23 юли 2014, 11:44

:D
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

nikolay.kotev
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 19 дек 2011, 22:08
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8T 16v 1993, Ford Mondeo 2.0 16v 4x4 1996
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от nikolay.kotev » 30 юли 2014, 09:28

Колега, успех с проекта и много разплакани хондаджии да оставиш след теб :lol:
На една от снимките видях, че филтъра на входящия въздух е забит до изходящия колектор, на възможно най-топлото място. Предполагам, че е временно там, но все пак да си кажа :P
http://www.album.bg/crx/images/31223599/154470/

Поздрави!

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от koinov_bg » 20 юли 2015, 16:47

Нека да повдигнем една позабравена тема. :D: :D: :D: :D:
Или с две думи колата е с нов собственик тоест "муа" и ще видим какво ще става от тук нататък.

Малко пред изстория и малко след изстория : :-)
Колата вече беше в полузавърлен вид като я взех или пали работи и върви.
Подобренията са следните:Ревизиран мотор,по голямо турбо Т3 челен кулер и нова скоростна кутия ...(беше с дизелова ама не издъжа и сега е с ХР2i кутия
)Доста къса,но каквато има в склада за сега с такава.всички тези неща ги е правил колегата Fiesta_RS ма не си признава :-) .
Когато взех колата от него с това голямо турбо се държеше горе долу добре.. Буст на 0.7-0.8 и постоянен буст около 0.65-0.7 до 7000 об/мин.
Като направи такъв голям пик мап сензора я режеше до към 0.5 бара и изфърчаха разни маркучи на сервото и на мапа :wink: :D:
Така сега след като е при мен я закарах на един младеж у софииско побъзика почовърка попипа покара попсува и я понастрой да върви така както трябва.В момента турбото надува от 3300-3500 прави пик при 3800-4000 на 1.3-1.35 бара и държи така до края.Колата наистина почна да върви като луда,но уви се появи един проблем....
Превъртя ми съеденителя който колегата е сложил нов преди 10-20 хил км.Купен от него от ЮКеЙ ебей :-)(па и рима има).
Сега чекаме некой да сподели инфо ко да прая и ко да търся че явно се оляхме с налягането.
Поздрави с уважение към Вас Койнов
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: RS TURBO

Мнение от opex » 20 юли 2015, 17:31

disc, kenwoodl и nikolay.kotev на първо сещане доста са писали за керамика при б5/иб5 кутии, само че те са с LSD и зетек мотори над 200 коня /без kenwood който беше с цвх като твоя, но също 200 с бая по-голяма и по-надута турбина/.
С къса кутия, без лсд, далеч под 200кс и не-чак-толкова-грипави гуми ми се струва много странно да превърта съединителя, щом е нов. Притискателя също ли е нов?


Във всеки случай, ако наистина се окаже, че съединителя е слаб - в тоя кош без проблем може да се сложи мтх75 кутия и това има някои предимства. Освен че ще дадеш повече пари за керамика, което е безсмислено за мен без лсд и за улична употреба т.е. без сериозни драг състезания, ако не попаднеш на правилната керамика и да ти я направи правилния човек може да имаш проблеми като най-малкия да е тресене при потегляне. С мтх и съединител/маховик 240мм няма да мръдне и с много над 200кс, разправията ще е по-малка и частите в бъдеще ще ги има на рафта в магазина. Освен това б5 кутиите искат хубав ребилд и смяна на лагери преди ритане с такъв въртящ момент, те гърмят дифа страхотно дори с 'най-обикновен' 2.0 зетек закачен отстрани. А с мтх-а ще трябва да се потрудиш доста.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта