Даите съвет за лек тунинг на Форд Пума 1.7Ztec-s

Отговори
SuKy
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 01 юли 2010, 00:43
Модел на автомобила: ford puma 1.7Ztec
Местоположение: София
Status: Извън линия

Даите съвет за лек тунинг на Форд Пума 1.7Ztec-s

Мнение от SuKy » 19 фев 2011, 23:56

Решил съм да похарча малко парички по така или иначе вечно моя пумичка имам спортно окачване и генерация но от катализатора назаде него не го свалих мисля си за нещо като спортен филтър и стабилна генерация. Даите съвет че вече нз.

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Даите съвет за лек тунинг на Форд Пума 1.7Ztec-s

Мнение от ludavoda » 19 апр 2011, 01:10

Ефектът от спортен филтър надали ще е голям.

Тия пуми иначе вървят доста прилично.

Ако не ти е достатъчно, купи си по мощна кола...

Потребителски аватар
meno_rs
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 29 сеп 2010, 21:53
Модел на автомобила: PUMA1.7,FOCUS 1.8tddi, TRANSIT (пътна помощ)
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Re: Даите съвет за лек тунинг на Форд Пума 1.7Ztec-s

Мнение от meno_rs » 01 май 2012, 17:10

здравей колега за тунинг на пумата трябва да извадиш доста парички пример : валове 1500 лв сериозна генерация (от която ще има ефект) 1400-1500 лв и т.н.
ефект ще има но няма да е кой знае какво ще застанеш до някоя астричка 2.0 16 (стокова) и ще те препарира. и аз карам пума и се замислям за по голям мотор защото на този му малее кубатурата *00143*
GOLF- game but not DRIVE

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Даите съвет за лек тунинг на Форд Пума 1.7Ztec-s

Мнение от niki_nikolaev » 04 май 2012, 12:18

Със спортния филтър и генерация, най-много да съсипеш колата. Спортния филтър е за къси изпълнения и е за напомпани мотори, които имат нужда. Спортна генереция фиу виу и пада вървенето, но звука направо кърти. Най-добре купуваш валове 2 по 280-290 градуса, махане на ВВТ-То, чипосване и към 170 к.с.(така правят Англичаните). Другото е само чип на сегашната ти версия тогава 10 к.с. + 20 н.м.
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
meno_rs
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 29 сеп 2010, 21:53
Модел на автомобила: PUMA1.7,FOCUS 1.8tddi, TRANSIT (пътна помощ)
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Re: Даите съвет за лек тунинг на Форд Пума 1.7Ztec-s

Мнение от meno_rs » 04 май 2012, 16:39

за генерацията не съм съгласен във англия всяка една препипана пума е със генерация ( говориме за 4 в 2 в 1 и хубави гарнета назат) но си е сериозни пари
http://www.pumaspeed.co.uk/product-Full ... AL_690.jsp" onclick="window.open(this.href);return false; говоря за това от него има ефект и звука не е като гарне от илиенци !!!!
GOLF- game but not DRIVE

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Даите съвет за лек тунинг на Форд Пума 1.7Ztec-s

Мнение от niki_nikolaev » 18 май 2012, 11:59

Да ефекта от това го има 4 към 2 към 1, но по-добре е да се пипне мотора, там постиженията са по-големи, но и по-скъпи.
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта