Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Motocross
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Motocross » 12 май 2011, 12:32

kenwoodl - Тръбата е ф63 , накрайника е малко по-голям .. осезаеама разлика във вървежа спрямо както беше ... Иначе за синия дим е в нормите при такива прекъсвачи е от смес и от връщащото масло :) Иначе няма проблеми , но прекъсвачите са си сериозно предизвикателство за всеки мотор :)

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от kenwoodl » 12 май 2011, 20:22

Motocross написа:kenwoodl - Тръбата е ф63 , накрайника е малко по-голям .. осезаеама разлика във вървежа спрямо както беше ... Иначе за синия дим е в нормите при такива прекъсвачи е от смес и от връщащото масло :) Иначе няма проблеми , но прекъсвачите са си сериозно предизвикателство за всеки мотор :)
А на какво налягане е турбото в момента и на колко сложихте прекъсвача?

Motocross
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Motocross » 12 май 2011, 21:17

около 0,8 - 6400 cut 6200 soft :)

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от kenwoodl » 17 май 2011, 00:54

При моя CVH заводски прекъвача е някъде 6000 и нещо, в момента ми е на 7000 и не съм забелязвал да връща масло

Motocross
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Motocross » 17 май 2011, 12:56

за масло няма проблем, но по сведения от Ники и от чужбина - къса мотовилковите шпилки на 7200 -300 ... Лек е едни болтове ARP и го развинтвай колко ти душа иска :P

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Danchev » 17 май 2011, 13:24

Кой къса шпилки CVH-а или Zetec-а?
Моят CVH (атмосферен) си го въртях до 7к и се държеше, след 6500 май повече ръмжеше от колкото да върви, ама това вече е друг момент :)
Накрая след едно Калояново изгубих първи цилиндър и като почнах да вадя мотора се оказа, че почти всички гайки на кобилиците са разхлабени, а на първи всмукателен беше развита догоре. Явно точно щото съм го мъчел да го въртя до там са ми плували пружините ли, знам ли :?
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Motocross
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Motocross » 17 май 2011, 19:24

Danchev сигурно пружината е влизала в брутален резонанс в тия оборотки ... и е правела жестока вибрация и ти ги е развила ... Иначе зетек къса :P :)

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от KovachevGR » 18 май 2011, 11:17

Лъжите Данчев не му се връзваи дръж моторчето в обороти *00143* А и няма да са се развили по вероятно е да се разтегнат за болтовете на биелите става въпрос...........ама ас съм пробвал с хр-2/3 няма проблем....въпреки че нагоре се радваш само на стрелката вървенето го няма <:-P: Няма ли да минете на дино да ни зарадвате с една сериозна графика :-B:
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Motocross
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Motocross » 18 май 2011, 19:05

еми хайде де и аз това викам , ама да ми минат сега матури , балове ,че ми е яко стегнация ... :D После ще я прекараме да я видим , но предварително ще я изкарам един ден да и направя едни картенца като за 1,2 - 1,3 boost :P :)

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от niki_nikolaev » 27 май 2011, 16:07

Много готина кола,ама гумите трудно държат.С каква скоростна кутия сте:
3,82 диферениял или 4,29 със предавателни числа:1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1 ,а тази кола най-добре би било кутия от 1, 6 карбуратор или от дизел с 3,58 дифиренциял и със същите предавателни числа:
със предавателни числа:1ва, 3.15:1; 2ра, 1.91:1; 3та, 1.27:1; 4та, 0.95:1; 5та, 0.76:1
Поздрави и Успех с проекта пичове!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Danchev » 01 юни 2011, 17:04

Motocross написа:EDIS се ползва , когато ще минаваш на Мега :) държалив е , но от друга страна малко гадничък , защото от горчив опит вече знаем ,че не може да реже искрата ... на нашия ZETEC Turbo сме с EDIS-че , но скоро може и да сме с АЕМ-че :D Не за друго , но ни се играе с Launch control-a , не че ще го ползваме , защото ще събираме предавки, но е така за шоуто и опита :D xaaxax Поздрави момчета
Какво имаш предвид?
Виждал съм Launch Control модула на Omex вързан на Zetec и си бацаше.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Motocross
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Motocross » 02 юни 2011, 21:01

ммм да ама не баш :D знам ги на OMEX и launch controla и rev limiter-a , но ако не се лъжа те или лъжат едиса по някакъв начин , защото се връзват към бубините. В същото време аз си мисля ,че говориш и за атмосферен zetec , при който launch control-a се свежда до нивото до което той просто ограничава мотора в оборотите , в който ти е най -голям въртящия момент (желаните обороти настройваш ти) и също така да отчита кога си натиснал съединителя ( модула е свързан пак с реед ключ ) , така че като си на съединител модула да включва програмата ,която ще ограничава мотора и толкоз .... Докато при турбо мотор , да имаш launch си е малко по-сложничко,защото той е реално програма в Мегата , която изпуска тактове и блъска гориво в изпускателния тракт , реже искрата , стават микро евксплозии в изпускателния тракт , охлюва почва да откача ... и реално всичко това е направено с цел да можеш да катериш налягане на място. Преди сам му викали на launch control-a - two stage rev limiter(второто му име). Защото в драг-а ти трябва перфектен старт и нали знаеш,че на място налягането е едно като даваш гас , а под товар на мотора е съвсем друго , затова и колата се настройва само в движение или на Dyno. Та така ако досега на място съм правил 0.5 - 0.6 в 4500 ,с ланча ще катеря примерно до 1.0 бар и така резултата знаеш какъв е още от самия старт да си на такова налягане .... да не говорим после под товар :) И тук идва и чичо едис дето неще да среже искрата и ако му не го оправляваш или пък се опиташ да го излъжеш той си бие едни 10 градуса предваре и не му пука ... Умник е малкия изрод ... :D :D

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Danchev » 02 юни 2011, 23:02

Знам как бачка истинският лаунч при турбаланите, на подобен принцип работи и антилага :) аз му викам да си пукаме пуканки :mrgreen:
Миналата есен "светех" на един приятел като си правеше алтилага и водната инжекция на КР-а и човечеца беше така добър да ми обясни какво прави.
Omex-а си е ограничител да и има едно бутонче дето сваля оборотите на желаните при старт и го играе и лаунч. Просто сега погледнах схемите и видях, че се връзва на бубината, а аз си мислех че минава през EDIS модула и за това попитах _friends_
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Motocross
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Motocross » 03 юни 2011, 00:42

дам колега Danchev стигнахме до консенсус *00110*

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от niki_nikolaev » 03 юни 2011, 14:53

Motocross написа:*00110*
А с каква кутия сте; с LSD диференциял лил нормален ?
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Motocross
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Motocross » 04 юни 2011, 12:19

без LSD е , затова и споменах , че ни е безсмислен ланча засега :) а да те питам колега от какъв форд е лявото табло в подписа ти , защото с нащо имаме проблем , защото колата е на по -голями гуми и километража има брутално отклонение надолу .. аз карам със 150 той 125 ми показва хаха и се чудим другите ли бавно карат ние ли нещо прекаляваме :)

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Danchev » 04 юни 2011, 14:58

Щом е до 240 би трябвало да е от FRST. Аз с 13-ките като минах от 185/60 на 175/70 и почна да ми лъже с 10км/ч засичано с GPS и това при 100км/ч. Нагоре отклонението се увеличава още малко.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

kenwoodl
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
Модел на автомобила: sofiq
Местоположение: fiesta
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от kenwoodl » 06 юни 2011, 15:56

Ползвал съм километражи от фиеста 1,1, 1,4, 1,6zetec, и 1,6 ескортCVH и всички на 15'' с 195/50 и по GPS грешка нямаше никаква. Със 13-ките и по ниски гуми грешката е 7-8км/ч

Потребителски аватар
niki_nikolaev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 27 май 2011, 15:49
Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г.
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от niki_nikolaev » 17 юни 2011, 14:45

Motocross написа:без LSD е , затова и споменах , че ни е безсмислен ланча засега :) а да те питам колега от какъв форд е лявото табло в подписа ти , защото с нащо имаме проблем , защото колата е на по -голями гуми и километража има брутално отклонение надолу .. аз карам със 150 той 125 ми показва хаха и се чудим другите ли бавно карат ние ли нещо прекаляваме :)
А на 3-та 6000об/мин колко км/ч е?
120 ,140 или150 приблизително такива са скоростите с различните кутии.
А предната реактивна щанга оригиналната ли е ?
Успех с проекта!
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за

Motocross
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 27 яну 2010, 18:09
Модел на автомобила: Fiesta XR2I 1.8 16v TURBO!
Status: Извън линия

Re: Ford Fiesta XR2i Zetec Turbo Rally

Мнение от Motocross » 17 юли 2011, 01:19

След мъчителна подготовка и обработка за цялостно пребоядисване -смяна на заден панел , калник и тн. - колата е готова и отново извън бокса , за да ловува по софийските улици нощем :) Остават ми само броните и разувките да боядисам но там ще има малко видоизменение и затова ги бавя :) Иначе ето го и резултатът.
Изображение

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта